Haha ať se jdou bodnout. Vizuál je důležitý to ano, ale ne po technické stránce. Stylizace, na to by se měli spíše zaměřit. Například Bioshock Infinite neběží na žádným Brečícím enginu a i přesto je tam na co se dívat. Dishonored, Limbo a další jsou krásné hry, i přesto, že nemají ultra mega hustokrutopřísně velké textury a sluneční svit vás neoslepí. (Sic jsem to nehrál, protože nemám PS3, ale myslím, že Flower je 1 z nejhezčích her vůbec)
@Radagabi souhlasím a ještě bych přidal nešťastně udělaný hraní s přátely (prostě multiplayer) , pitomý jízdní model a málo aut (:D můj osobní problém) . Doufám, že přijde značka, která se inspiruje a bude vychytanější.
@ka. vl asi se ti to jen zdá, neboť GRID je kompromis mezi arkádou a simulátorem, to samý platí i o Dirtu 1-3, Showdown je jen odbočka. NFS až na Shift (který dle mého by měly nést samostatnou značku, ne NFS) jsou čistými arkádovkami už od začátku. K tomu všemu ještě přidej to, že GRID vyšlo ve stejném roce jako poslední Burnouty a Showdown "nedávno". Podle mě Horizon bude taky jen odbočkou. GT RULEZ!
Divinity, Blade Symphony, Hearthstone... Pro mě jasné hry roku. Přinesly něco co tu dosud nebylo k vidění v tak skvělé formě nebo připomněly, že i klasické herní mechanismy stále mají co říct.
Soubojový systém je nudný? Anciable, Souls série staví na něčem podobném, ikdyž, jak už tu někteří zmínili, mnohem více hardcorovém, a nuda...to ROZHODNĚ nebyla. Souls série=nejlepší svého druhu.
Mně to tam nějak tak všechno nesedí. Na jednu stranu bych chtěl vidět Dark Souls v západní stylizaci, ale na druhou se velice obávám RPG systému téhle hry. Pochybuju, že to bude dělané jako v Souls (duše=exp+měna atp. ) . Útoky mi přijde, že má stejný impact jako v Dark Souls, jen zotavení se z útoku (potom co sekne/praští) je podle mě trochu rychlé, ale to je jenom o balancování hry.
Je to raná fáze a navíc jsme prakticky nic ze hry neviděli, takže je asi trochu hloupost hru označovat jako zklamáním roku 14. Hře budu držet palce a budu doufat, že to bude konkurenceschopné Souls sérii (monopol není dobré a hlavně nuda ) .
@Panikudlanka. cz Bože na nebi, to mluvím s úplným idiotem? Hobit byl točen 48fps kamerou, tak se ty snímky zdvojovat nemusely ne? LOGIKA! Myslíš, že se vyrábí 60Hz, 120Hz a 144 Hz monitory pro srandu králíků? Proč se nevyrábí jen 24Hz monitory? -. -
@Panikudlanka. cz Proboha, chvílema jsem uvažoval, jestli se opět pouštět do takovéhle konverzace. Ale což, opět pro jednou se snížím na tu úroveň. Filmy jsou proboha točeny kamerami při 24fps. Proto jsou plynulé. Hry jsou renderovány, proto tam teoreticky může být neomezeno snímků za sekundu, proto při více snímcích je to plynulejší. Rozdíl je v tom, že snímky u her jsou renderovány za běhu (tudíž každý snímek je "vyjímečný") , kdežto když u filmu zvýšíš fps na třeba 60, tak docílíš jen toho, že se některý snímky zdvojí. Ty jsi taky pan inženýr všechnoví všechnozná tvl...
Bože, nejde o to, kolik fps je lidské oko schopno zaznamenat. Jde o to, že to bude vše plynulejší. Také bude záležet na optimalizaci. Pokud to bude těch 30fps stabilních a plynulých, tak není co řešit. Pro ty, kteří tvrdí, že nad 25fps není rozdíl [ odkaz ]
@ondra 865 Teď budu mluvit hlavně za sebe, ale bylo by mnohem lepší, kdyby vydávali hry po delší prodlevě a s kvalitnějším obsahem, než vydávat každým rokem novou hru s 2 novými zbraněmi (přeháním) .
@Lukaseagle Ne, to rozhodně nepobíhal. Možná proto, že nehraju CoD.
Já jsem naopak rád, že přebíjení bude v BF4 takové. V BF3 se mi nikdy nestalo, že mi došly náboje, takže support se mohl jít vycpat. Jinak co jsem zaznamenal, tak zvuky jsou lepší a s těmi novými mechanismy, který tam uvedl by mohla být BF4 pořádná hra. (Recoil apod. ještě určitě poladí než to vydaj)