Zpět na článek

Diskuze: Vývojáři z PS Studios museli Sony přemlouvat, aby své hry vydala na PC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl bych, že je to důsledek velmi dlouhých vývojových cyklů nových her a vysokých výrobních nákladů. Možná až bude muset Nintendo do výroby taky nalít 100+mil USD, tak se ty hry podívají na PC, aby se zaplatily a vydělaly. Až na to, že Nintendo je chytřejší a zpovzdálí se směje, jak se Sony ochotně střílí do nohy.

Bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvl všude diskuze celkem v klidu , ale na zingu se to zas hada jak báby na trhu 😂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
16. 1. 2022 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hádat se jestli je lepší konzole nebo PC je naprostej nesmysl, dnešní PS a XBOX je víceméně jen přestrojený PC do kompaktního balení, kde hry mají vymazlenou optimalizaci. Taky díky tomu se hromada her dostane na PC, i když občas jsou fakt rozbitý co se týče optimalizace :D

Cody1991
Cody1991
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pochopili pocential pc plaformy . Věděj že ps5 je šrot tak potřebujou dokázat svou sílu na pc !

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cody1991 Jestli na PC komunitě něco nesnáším, tak je to leštění a porovnávání křemíkových chloub -.-

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon To nevim proc zrovna konkretne mluvis o PC komunite, protoze tohle se da rict naprosto o vsem co existuje. Tohle je aplikovatelne i treba pro konzolisty. Nebo dokonce i narody, kultury, rasy, nebo i gender. Vzdycky bude skupina lidi co se snazi dostat na uplny vrchol "moci". Napriklad mam kamarady, kteri hrajou primarne na PSku a neustale mi vykladaji jak nechapou, ze si nekdo muze koupit Xbox, protoze tam nejsou zadne hry. Nebo mi rikaji, ze je blbost si kupovat drahy PC, kdyz si stejne za rok budes kupovat novy. Takovy je proste clovek. Snazi se branit co ma doma a "hatuje" vsechno ostatni. Co se tyce "lesteni a porovnavani kremikovych chloub": ja v tom treba nevidim osobne problem, a taky mi je mi to jedno na cem kdo hraje. Ale chapu pokud to je pro tebe jako dostat nozem do zad.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
16. 1. 2022 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Možná to nesnáší právě proto, že je sama součástí té komunity. Já na PS komunitě taky nemám rád takové ty fanatiky, kteří jsou schopní vyhrožovat zaměstnancům Sony za to, že jejich oblíbená exkluzivita zamíří i na PC a spoustu dalších podobných jedinců se zatemněnou myslí, kvůli kterým je pak každý hráč na Playstationu házen do jednoho pytle jako sektář. Ale máš pravdu, že je to aplikovatelné úplně na všechno, ale u té své vlastní komunity to bude vždycky člověka štvát mnohem víc, že se mezi nimi najde i spousta pomatenců.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
16. 1. 2022 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celý ten rozhovor je fajn počtení. Santa Monica Studio 👌

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se jim ani nedivím. Budou se zdržovat portem na PC, kde to pak většina lidí stáhne z torrentu. Mě by taková práce, pak taky nebavila.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Což je relativně nepodložené tvrzení. Tyto hry měli vcelku dobré prvotní prodeje na PC, dokonce vedli i žebříčky. Samozřejmě jsou to SP hry s jasným zaměřením na příběh. Takové hry nikdy nebudou mít dlouhodobé prodeje a čísla jako třeba GTA V.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
16. 1. 2022 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Tak ty jsi totálně mimo.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
16. 1. 2022 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Myslíš že port co dělali čtyři lidé (viz rozhovor na eg), tzn. měl budget max kolem milionu USD, a první den v prodeji vydělal těch mega 20, je nebavilo dělat?

skylines
skylines
Level 0 Level 0
16. 1. 2022 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Když si dají práci se hrou co si pak většina lidí koupí v bazáči nebo si stáhnou FPKG pro JB PS4 tak proč by si nedali práci i s platformou kde si to nakonec z torrentu stáhne jen pár lidí. :D

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám nářky v diskuzích u her lze rozdělit na dvě kategorie, které se točí stále v kruhu. U akčních adventur - Je to moc těsný a naskriptovaný, dal bych si něco otevřenýho. U open worldů - je to moc velký, dal bych si něco těsnějšího a naskriptovanějšího. :D

gigi1892
gigi1892
Level 11 Level 11
16. 1. 2022 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam pc i ps5. Neuznávám nějaký dělení na pc hry nebo konzolový hry. Hra je buď dobrá nebo špatná. Ale když už teda, tak ktery hry nejsou konzolový? Vesměs všechny hry co hraju na pc jsou i na konzolích. Co teda hrajou ti hardcore pc hráči co odmítají hrát konzolový hry?

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
16. 1. 2022 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gigi1892 mícháš jablka s hruškama. Drtivá většina her na trhu je multiplatformních. Je rozdíl mezi hrou čistě dělanou pro konzoli a hrou dělanou na všechny platformy. ,,Hardcore PC hráči" hrajou všechny hry, co vycházejí buď čistě na PC nebo multiplatormně. Proč bych hrál Hitmana na gamepadu, kde to neumím, když to můžu hrát na K+M, kde mi to jde nejlépe. A tohle jde i naopak, někdo je máslo na K+M a jde mu to dobře s gamepadem.

gigi1892
gigi1892
Level 11 Level 11
16. 1. 2022 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Nevim, tomu taky nerozumim. Na pc jsem normálně schopnej hrát na klávesnici s myší a na konzolích nemám problém hrát s gamepadem. Jestli nekdo neni schopnej se naučit hrát s gamepadem tak buď nechce, nebo má nejakej neuromotorickej problem 😀

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gigi1892 Každému se hraje něco lépe na něčem jiném. Já třeba bojovky hraju zásadně na gamepadech a střílečky, pokud možno, na K+M. Spíš mě je líto lidí, co se zabejčí a přicházejí o hry jen proto, že by se museli naučit s gamepadem.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
16. 1. 2022 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gigi1892 Ne,ale střílení je něco jiného na gamepadu než na myši...... jsem zvyklý celý život střílet na myši ,tak na gamepadu mám s tím problém,protože páčka je něco jiného a dost lidí si pak musí vypomáhat různými aim assisty apod. (a netvrď mi,že spousta hráčů na gamepadu umí mířit pořádne,jinak by tyhle funkce neecistovaly) než myš, která má 1000x větší citlivost. Jak píše Ria,prostě na něco je lepší gamepad a na něco je K+M.To není o tom,zda máš nějaký neuromotorickej problém nebo nechceš (nevidím spíš důvod proč hrát multiplatformní střílečku na gamepadu).

gigi1892
gigi1892
Level 11 Level 11
16. 1. 2022 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Ja myslel spíš ty lidi, ktery odmitaji hrat na ovladači ze zasady a když nema hra vyladěny ovládání na klávesnici a myš, tak tu hru prostě hrát nebudou i kdyby to byla bojovka 😀

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
16. 1. 2022 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo těším se na další pecky. :)

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
16. 1. 2022 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dejte mi ještě Bloodborne, Ghost of Tshushima, Returnal a The Last Of Us II a zbytek nepotřebuji :-) Zatím jsem pořídil každou ex-exkluzivitu a doufám, že někdo z kravaťáků usoudí, že se jim to přece jen vyplatí na PC prodávat.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Spider-mana ne? Žádná láska ke komixům? Protože příběh je to opravdu perfektní a hratelnost taky super :)

skylines
skylines
Level 0 Level 0
16. 1. 2022 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus O Ghost of Tshushima bych nepochyboval. Ten má tak silný mainstream potenciál že se jim zaplatí za první týden.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě to je šumák jestli ty slavné PS exkluzivity vyjdou na PC ... mám odehráno asi 6 hodin GoW a dlouho jsem neviděl tak nascriptovanou hru ... script každých 5 minut ... jako ty hry jsou fakt pěkné jak Horizon tak GoW (možná ještě Days Gone) ale prostě kdo neholduje PS tak zažívá frustraci ...v GoW občas chytám pocit klaustrofobie jak jsou ty prostory uzavřené ... no přežil jsem hodinové šnečí intro tak už tu hru asi doslashuju do konce ale jak říkám...PS hry by měly zůstat na PS ... hardcore PC hráči na ty scripty nejsou zvědaví ... pardon, že tady nejásám jak třeba Corvus, kterej je z PS her na PC nadšenej až do nebes ... 🙏 a Uncharted bude to samé ... script script cestička script cestička ...

gerchan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Taky mi je celkem jedno, jestli PS exkluzivity vyjdou na PC. Vím, že konzoli si nikdy nekoupím, a když to na PC nevýjde, tak si to prostě nezahraju, stejně jako tisíc dalších her, které na konzole vyšly a na PC ne. PS: V Horizonu skákat jde, třeba si to zahrát :)

RobotFish

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Plne s tebou súhlasím, ako keby si mi z duše čítal.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip V Horizonu jde skákat. Ale to by mě zajímalo jaká PC hra nemá skript po nějaké době co kráčíš po cestě, pokud se bavíme o lineárních hrách.

Mong
Mong
Level 39 Level 39
16. 1. 2022 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Tak uznej, ze napriklad ten umornej souboj s tim nesmrtelnym smejdem na zacatku je prescriptovanej az beda, takze ten chlapek po uder odlitne klidne do oblouku, hlavne aby cestou eefektne prelomil co nejvic stromu. Vubec ty uvodni 2-3 hodiny jsou nuda k pozivani, za celou dobu zazni z ust Kratose v podstate jen 2 vety: "Boy." a "I dont know". Navic kdyz uz se Kratos rozkeca, tak to u me zase srazi dabing Judge. Tenkrat na PS4 jsem to vydrzel cca 10h a nechal to byt. Lamu si hlavu, proc z ty hry bylo tolik lidi tak uchcanejch, ale asi to zkratka neni hra pro me.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong Jo, neříkám, že hra ty skripty nemá a ten první zápas jich měl více, ale je to právě okořeněné těmi filmečky jak na někoho shodíš horu nebo s ním prostě mrskneš. Mně třeba takový skripty nevadí a na začátek tam docela i pasují. Je podle mě několik lidí, kteří hrají tenhle díl jako první z GoW série. Tudíž ta rána, po které nepřítel odletí ukazuje, že Kratos má božskou sílu. Poté co tě nepřítel zavrtá do skály a aktivuješ Sparťanský hněv, působí to epičtěji než kdybys to udělal klasicky během boje. Ale chápu, že pro někoho už je tohle přehnaný a moc to nemusí.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Ještě ze sis to stáhnul z torentu a nemusel za to platit.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Problém PS her nejsou scripty, ale to že doslova všechny PS hry jsou akční adventury z třetího pohledu.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip A co čekáš od akční adventury s RPG prvky a zaměřením na příběh? Frenetický boj na každém rohu, velký otevřený svět s volností pohybu, žádné cutscény...atd? To není o PS hrách, ale o tvém vkusu. Brečíš tu u skoro každé recenze adventury, že obsahuje moc povídání, málo akce a mnoho cutscén či skriptů. Tak je možná nehraj, když to není tvůj žánr. Ještě že ji zlodějíček a po vyzkoušení můžeš ty hry odinstalovat co?

1234
1234
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mercury54 Koukam, ze sony sekta opet uraduje. Ten, kdo nesdili jejich jedinej spravnej nazor je hned pirat.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 To přece nikdo netvrdí, ale jaryncip se k tomu veřejně přiznává. No těžko Sony sekta bez vlastnění jakékoliv konzole. Není to o žádném jednom jediném názoru, jen jaký má smysl hrát a poté kritizovat určitý žánr her, když mi obecně nesedí? Ono, každý může mít názor, ale zrovna jaryn je vedle snad vždy. Taky nehraji závodní hry nebo nekoukám na romantické filmy. To přece není důvod je kritizovat za aspekty, které se zrovna mě nelíbí. Někdy jiný v tom vidí přesný opak. Přesto dokážu uznat jejich kvality.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
16. 1. 2022 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mercury54 No je smutný že se říká hraní tomu, že držíš tlačítko dopředu protože nic jinýho ani dělat nejde a pak to ještě převezme kontrolu a pro jistotu to jde to dál samo. Schovávat tunel a scripty za žánr je taky vedle podle mě. Akční adventura neznamená tunel a scripty. Doufám že tohle dost lidem nestačí a chtějí květnatější hratelnost gameplay a level design. Aspoň na PC doufám že ano

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek No takto se ale prezentuje téměř každá adventura již od minulého století. To není žádné schovávání za žánr, to je podstata toho žánru. Občas se právě jedná více o interaktivní film než hru. A zrovna GoW má velice kvalitní level design, hratelnost odpovídá žánrů. Těžko se vytváří čistě příběhová hra, která dovoluje mnoho odboček. To odpoutává od děje. Chápu, že mnoho lidí očekává od něčeho s název God of War jen frenetickou Hack and slash akci. Ale to není případ tohoto dílu. I když to nese název GoW, jedná se spíše o reboot než přímé pokračování, byť to dějově odpovídá. Přesto však i předchozí díly byly čistě koridory, kde cutscény a různé skripty jeli za sebou jak na běžícím pásu. Proč je to najedou zde špatně?

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
16. 1. 2022 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip jaryncip: Taky souhlasím. Samej script. Kupovat GoW rozhodně nebudu na to se stačí podívat jak to někdo hraje. A ani u toho sledování nějak nevydržím. Hroznej tunel a spíš interaktivní film. Uncharted bude doufám lepší. Pro mě určitě i tématicky. Tady ten vždyzakaždoucenutvrdejmacho se mi prostě nelíbí. Jako PCčkáře mě ty příběhy fakt nezajímají já si chci užít level design hratelnost grafiku atd. Na druhou stranu jistě, lidem se může takový mix filmu a hry líbit. Ale nic pro mě

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Zklamu tě. Uncharted rozhodně není lepší. Je to taky tunel. Stejně jako 99.9% všech akčních adventur.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
17. 1. 2022 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Na konzolích možná. tam zřejmě lidem stačí držet čudlík dopředu a čumět. Proboha víte vy vůbec co je to akční adventura ? Abych nechodil daleko třeba Horizon Zero Dawn je akční adventura, Batmani, Asasíni, Prey, MGS5, Shadow of Mordor a co já vím. Tunel není žánr nebo známka žánru. Tunel je tunel Nepochybuju že Uncharted bude stejně stupidní tunel jako 99,99% všech konzolových adventur. To mě odrazuje, ale to zasazení mě možná přesvědčí.

ewaewawe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip jak by si chtel bez naprogramovani akci , udelat silne pribehovou hru ? jako tebe bavi kdyz chodis po mape kde se dejou 3 streny veci porad dokola ? tebe bavi hrat nepribehovy hry kde se nic nedeje a vse vypada jak kdyby to delal nejakej levak ? meles uplny kraviny . mas v hlave vydlabano . vsechno se musi programovat tak si ty kecy uz fakt vymaz z palice pac to je totalni blbost . logicky musis naprogramovat neco aby se neco delo a aby to nejak vypadalo . chces behat s kratosem po mape kde na tebe tupe nalitavaji enemaci a vlastne to jen projdes jak kdyby si hral deckovou hru ? kamo si fakt mental . tak si muzes stahnout nejakej tupej mod pro nejakou tupou hru . vlastne chapu ty hrajes minecraft , tam je to co potrebujes , a to je nic ...

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Jaryn zase nezklamal. Nechápu jak si někdo u singleplayer akční příběhovky může stěžovat na scripty a koridory.. co má potom ta hra obsahovat když to není (prázdný) open world?? Kdyby to byl takovej cutscene fest jako Max Payne 3 to bych chápal ale to není přáípad GoW kterej si jede cutsceny hlavně zpočátku, pak už je to plnohodnotná hra. "PS hry by měly zůstat na PS … hardcore PC hráči na ty scripty nejsou zvědaví …" gatekeeping je tvoje nejmilejší hobby zdá se. Já jsem třeba rád že to vyšlo na PC a oproti PS4 verzi kterou jsem hrál je to opravdu dobrej rozdíl v grafice i požitku díky 60fps. Navíc už jen kvůli archivaci je super když vyjdou exkluzivity i třeba se zpožděním na PC, protože třeba za x let good luck si shánět nějakou exkluzivitu i s konzolí jen proto že daná hra na PC nikdy nevyšla.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Troglodyt no napsal bych jediné: "na každém šprochu pravdy trochu"

drakotrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S taktikou vydávat hry na PC souhlasím a jsem rád, když si PC hráči mohou zahrát masterpiecy z PSka, ale zároveň jsem zastánce, že některé hry se hrajou lépe na PSku, jako třeba GoW, Days Gone, apod... a to kvůli tomu, že hry na mě působí jako "gaučové" hry, kde prostě sednete k velké 65palcové 4K telce, opřete se a hrajete. Hrál jsem PS tituly na PC a užil si je, ale ten pocit není stejný jak u toho PSka na 32palcovém QHD displeji to není o pravé ořechové, když musíte ještě mít natáhnuté ruce na klávesnici a myš. Samozřejmě stačí vlastnit PS ovladač a je po problému, ale ne každý ho má

Paul
Paul
Level 32 Level 32
16. 1. 2022 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drakotrak Dneska opravdu není problém připojit PC k televizi..

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul Ano, není to problém, ale kolik procent PC hráčů to používá? 5%

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Já třeba jsem 5% :D PC mám mezi dvěma stoly, na jednom je TV a druhej klasicky setup monitor kb+m a repro. a můžu říct že je to naprosto luxus i na youtube, 4k filmy s madshi VR atp. Jasně že jsou ty appky jako youtube i na TV ale ovládat to skrz PC je nejvíc comfy.

naheCZ
naheCZ
Level 29 Level 29
16. 1. 2022 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drakotrak Tyhle ty argumenty o gauči a televizi pořád...Mám pro tebe naprosto revoluční novinku: PC můžeš připojit k TV taky a hrát z gauče.

drakotrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naheCZ Díky, tohle by mě opravdu nenapadlo že to jde... ale jak psal Trazan, kolik lidí toto dělá? To za prvé. Za druhé, když vlastníš starší grafiku jako třeba 1660, nedej bože starší nebo RTX 2060/2070 a napojíš to na 4K televizi a hra nepodporuje DLSS, tak ty FPSka u nějakých her nebudou žádná sláva na 4K. Na 4K potřebuješ aspoň 2080, aby jsi měl stabilní FPS na 4K, ale s DLSS samozřejmě. Pokud hra umí DLSS, tak máš štěstí, ale podmínkou je vlastnit grafiku řady RTX. Za třetí, proč bych si pořizoval PC za několik desítek tisíc a velkou část utratil za grafickou kartu (vidíš sám ty pálky za grafiky), která umí rozjet 4K 60FPS na vysoké detaily a nedal prachy radši za konzoli za 13,5k, která mi rozjede na 4K 60FPS hry na pár let? Taky přetahovat furt PC k TV taky člověka zachvilku omrzí, pokud teda nemá TV hned vedle PC of course, neříkám, že také případy neexistujou. Z hlediska praktičnosti je lepší vlastnit konzoli prostě. Já si třeba GoW radši zahraji na TV než na PC.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
16. 1. 2022 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drakotrak Pokud člověk doma má herní PC a má možnost hrát PS exkluzivity na PC, tak nepotřebuje si kupovat další krabici za 13K, navíc existují několikametrové HDMI kabely a na ovládání stačí používat gamepad, není nutné mít PC hned u TV a používat K+M 😉a nemusíš ani nic přepínat ,prostě zapneš TV ,navolíš zdroj signálu a hraješ

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drakotrak Rx5700xt jedu nejnaročnejší hry na 1440p 60fps (hry s dobrou optimalizací jako Resident evil 8 utáhne i 4k fps) a dobrá TV přepočítá 1440p suprově takže to vypadá nádherně a když od toho sedím aspon 1,5 - 2m tak oproti 4k není vidět prakticky žádný rozdíl. 55inch. Ale jasný že kdybych měl TV a PC v jiný místnosti tak konzole je nejjednodušší. Docela by mě ale zajímalo realný % lidí co maji desktop spojený s TV

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
16. 1. 2022 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Troglodyt Ja hrám PC hry na TV už šiestym rokom. Pred tým som mal aj PC aj konzoly, ale pri PS3 som si natoľko zvykol na gauč, že som komponenty hodil do Node 202 a mám to pod TV. Ale som troška extrém, mám 3 PC a vždy keď jeden upgradujem tak ďalší zdedí komponenty.

Johny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drakotrak Jak se může hra hrát lépe na PSku, když s PC můžeš mít to samé, ba dokonce ještě lepší? Nemáš na to peníze? Tak to je ale už jiný problém. A jestli nemáš 500kč na ovladač, nemusí to být nutně Xbox nebo Playstation, tak nejspíš nemáš ani peníze na tady tyhle hry. To je všechno ale individuální věc, která vývojáře nemusí vůbec zajímat. Jestli se ti lépe hraje na PC, konzoli nebo mobilu... je to jedno. Jestli u toho chceš ležet, sedět, stát nebo dělat stojku... k čemu jim jsou takové informace? Tady je stroj 1 a stroj 2, tady je hra, tak si ji kupte, dejte nám peníze. Ať si každý hraje na tom, na čem chce, na co má peníze, co mu přijde pohodlnější. Teď jsem třeba dohrál GoW, protože mi spadl kvůli memory leaku (ouch) po.. asi 4 hodinách hraní. První 3 hodiny jsem hrál na ovladači, pak jsem zkusil klávesnici s myší a najednou ta hra začala být více akčnější a pro mě tak zábavnější.

Nicochilles
Nicochilles
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Infamous Second Son sem si vždycky chtěl zahrát...bylo by hezké kdyby to portli 😀

Reklama
Reklama