Předpokládám, že znáte a víte, jaká je skladba Vašich čtenářů. To samé lze předpokládat i u zadavatele inzerce, na jakou cílovou skupinu směřuje. Když nad tím přemýšlím, nemůžu se rozhodnout, kdo je z Vás horší.
@Frezen
Týpek nic neporovnával. Spíš narážel na fakt, že za své peníze chce fungující produkt. Já si ještě pamatuji doby, kdy studia platila testerům za to, že hrají hru a na základě zpětné vazby ji dolaďovali a vydali co nejméně problémovou. Dnes testeři platí studiu (formou plné ceny za hru), aby jí vydavatel po vydání postupně opravoval. Dnes je doba, kdy hra za plnou cenu je horší, než ta samá za půl roku s poloviční cenou. Tomu prostě nerozumím, že to trh stále akceptuje.
Stejně je to sranda. Když si představím, že bych si koupil nový auto, nebo počítač, a radoval se z toho, že to první den funguje bez problémů . . . což by měla být samozřejmost. V dnešní době u her spíše překvapení.
Takže po TLoU je tu nejspíš další optimalizační zklamání. Jestli takhle dopadne ještě Redfall, tak už úplně ztratím zájem o pořizování her na PC. Já jenom vůbec nedokážu pochopit, že to takhle vůbec vypustí, vždyť největší prachy můžou udělat v prvních týdnech po vydání, ale oni raději riskují. Jako spotřebitel prostě nebudu kupovat hry při vydání, ale raději po půl roce za 50% cenu. A nebo si to všichni PC hráči koupíme a uděláme refund, tím alespoň přijdou ještě o peníze (za poplatky) a to je jediný, na co slyší.
Jsou to asi dva měsíce co Naughty Dog odložil vydání ze začátku března na konec a prohlásil, že se chce ujistit o co nejlepší debut na PC "v co nejlepší možné formě". Jsi říkám, v jak strašném stavu to muselo být, když to ani teď není úplně komfortní.
Hraji od soboty a zatím jsem nadšen. Mám asi štěstí, ale na mé i5 s 980 při QHD na medium šlape parádně, až nechápu, jak je to možný. Grafika, zvuk, design prostě boží. Souboje mi zatím nevadí, ale jsem teprve v první půlce, dle recenze je druhá půlka horší, tak uvidím.