Výrobce herního příslušenství začal prodávat digitální verze PC her pro Steam a Uplay.
Kalifornská společnost Razer, která vyrábí příslušenství pro hráče v podobě klávesnic, myší, sluchátek nebo reproduktorů, spustila svou digitální distribuční platformu her pro PC. Nese název Razer Game Store a podle tiskové zprávy nabízí okamžitý přístup k tisícům digitálních her a své zákazníky odměňuje za každý provedený nákup. Hry jsou dodávány v podobě produktových klíčů pro Steam nebo Uplay.
„Jelikož jsme sami hráči, velice dobře si uvědomujeme důležitost toho, aby byl nákup pro zákazníka výhodný – a přesně to Razer Game Store všem nabízí,“ říká Min-Liang Tan, spoluzakladatel a výkonný ředitel Razeru. „Přinášíme hráčům radost a zábavu prostřednictvím našich špičkových periferií, notebooků a softwaru a nyní jim můžeme nabídnout i samotný obsah, který je hnací silou jejich vášně.“
„V katalogu her nabízených přes Razer Game Store se nacházejí nejvýznamnější jména herního trhu, například Ubisoft, Bethesda, Bandai Namco, Deep Silver, Rockstar a mnohá další. Hráči zde najdou nejočekávanější hity roku jako The Crew 2 a Pillars of Eternity II: Deadfire a nechybí ani osvědčené trháky v čele s hrami Grand Theft Auto V, Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands, Cuphead či Dishonored: Death Of The Outsider.“