Full Control chystají Jagged Alliance: Flashback
Jagged Alliance: Flashback Novinka Full Control chystají Jagged Alliance: Flashback

Full Control chystají Jagged Alliance: Flashback

Michal Burian

Michal Burian

4

Není to jen reboot, ale restart, který se vrátí ke kořenům původní taktické tahové akční hry Jagged Alliance.

Reklama

Dánské nezávislé studio Full Control dnes prostřednictvím tiskové zprávy oznámilo, že kromě chystané předělávky stolní hry z roku 1989 pod názvem Space Hulk se vrhlo do vývoje Jagged Alliance: Flashback.

Že Full Control vytvoří nový díl ze série Jagged Alliance, to jsme věděli od minulého týdne. Dnes jsme se ale dozvěděli, že půjde o Jagged Alliance: Flashback, což nebude reboot, ale restart, který se vrátí ke kořenům původní taktické tahové akční hry Jagged Alliance. Znamená to tedy, že půjde o prequel všech dílů, tak aby Full Control mohli vysvětlit důvody založení AIM. To jim umožní představit hráčům detailně všechny staré známé žoldáky prostřednictvím flashback filmečků. Například proč se Ivan stal žoldákem, když byl plukovníkem Rudé armády.

"Když Ivana poprvé potkáte ve hře, bude to obyčejný plukovník a v průběhu hry se dozvíte, proč se stal žoldákem," vysvětluje Thomas Lund, generální ředitel Full Control, v rozhovoru s PCGamer.

Ten následně dodal, že se ke všem postavám budou chovat s úctou a každý žoldák bude skutečnou osobností, ne bezvýznamným charakterem. Nejen díky tomu budou moci vytvářet nové a nové vedlejší mise.

Co se týče samotného zasazení, hra se bude odehrávat v roce 1980 na karibském ostrově San Cristobal a transportuje hráče zpět v čase do éry studené války.

Další podrobnosti budou odhaleny příští týden, kdy se na Kickstarteru objeví kampaň, prostřednictvím níž budou vývojáři shánět 350 tisíc amerických dolarů. Thomas Lund serveru Edge v rozhovoru objasnil, že jde o absolutně minimální rozpočet, který mohou pro Jagged Alliance navrhnout. Zejména když vezmeme v potaz, že vývoj Jagged Alliance 2 stál prý neuvěřitelných 5 milionů dolarů.

Full Control ale nepožadují tak vysokou částku a doufají, že budou moci titul po vydání dále vylepšovat ve spolupráci s komunitou. Za 350 tisíc dolarů mají v plánu vytvořit základní hru, kterou budou časem rozšiřovat s fanoušky o tunu nového obsahu v podobě dalších žoldáků a individuálních úrovní/misí.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama