Boj bude taktický, osobní a intimní, nikdy nebudete bojovat proti hordě nepřátel.
Studio Ninja Theory prozradilo nové detaily o jejich chystané hack-and-slash akci Hellblade, která je ve vývoji pro PlayStation 4 a PC. V rozhovoru s Playstation Access jsme se dozvěděli, že se hra pochlubí komplexním bojovým systémem, průzkumem a hlavně dynamickým světem.
„Máme hluboký a komplexní bojový systém. Je založen na dovednostech. Naše hra nabídne spoustu boje a také průzkum samostatného světa. Není to úplně open-world, ale je tam mnohem více průzkumu, než v našich předešlých hrách,“ řekl Dominic Matthews.
Dobrou zprávou je, že boj bude taktický a rozhodně nenastane to, že v jednu chvíli proti vám půjde spousta nepřátel. Nemáme tak čekat další Dynasty Warriors.
„Inspiraci čerpáme z boje jeden na jednoho. Takové hry jsou hodně technické a to samé chceme v Hellblade. Přineseme vám velmi osobní a intimní boj, ve kterém se utkáte s jedním, dvěma nebo třemi protivníky. Nechceme hordy nepřátel, kdyby jich bylo deset/patnáct, tak Hellblade nemůže být taktická akce,“ nechal se slyšet Matthews a dodal, že svět bude velmi dynamický.