Nové detaily o exkluzivní PS4 akci The Order: 1886
The Order: 1886 Novinka Nové detaily o exkluzivní PS4 akci The Order: 1886

Nové detaily o exkluzivní PS4 akci The Order: 1886

Michal Burian

Michal Burian

25

Game Informer pomalinku ale jistě odhaluje akční thriller The Order: 1886 od tvůrců PSP verze God of War. <strong>Doplněno o další detaily</strong>.

Reklama

Společnost Sony v červnu na E3 v Los Angeles představila svou novou značku. Tou je akční adventura The Order: 1886 od studia Ready at Dawn, které vytvořilo mj. PSP verzi God of War. Teď však má na svých bedrech mnohem těžší úkol, kterým je PlayStation 4 exkluzivita The Order: 1886. O té jsme se dozvěděli nové detaily z časopisu Game Informer.

O hře se začalo přemýšlet již v roce 2005. K dnešnímu dni jde o nejambicióznější projekt studia Ready At Dawn. Hlavní práce začaly v roce 2009, kdy byl ve vývoji nový engine, jenž plně využije nových schopností konzole PlayStation 4.

Podle redaktorů Game Informeru jde o nejvíce ohromující vizuální podívanou, kterou kdy viděli. Hra vypadá přesně tak, jak byla prezentovaná v traileru.

Všechno ve světě bude ovlivňovat fyzika. Takové kovové trámy budou například reagovat na magnetickou sílu, budou se ohýbat a prohýbat v reálném čase.

Vývojáři se snaží vypiplat každý detail, ať už jde o světlo z olejové lampy, které se odráží od každého objektu ve hře, nebo o dřevo, kůži a tkaninu.

Na obrazovce se dokonce mohou usadit částečky prachu, které uvidíte pod světlem různě poletovat.

Scénář napsal šéf studia Ru Weerasriya a Kirk Ellis, podílel se na něm i scénárista John Adams.

Studio Ready at Dawn strávilo spoustu času nad vytvořením jedinečných zbraní, kdy každá má svou individuální osobnost. Vše je založeno na srozumitelné vědě, ovšem budou se chovat tak, jak byste to nečekali. Arc Gun jste mohli vidět v traileru. Zbraně budou mít různé možnosti, které se budou hodit v určitých situacích. Chybět nebude klasická střelba, světlice, granáty apod.

The Order: 1886 je směs historie, fantasy, sci-fi a mytologie se zvláštním důrazem na bohatý svět.

Příběh nás zavede do 7. a 8. století, kdy začal konflikt s příšerami. Ty se snaží zlikvidovat Rytíři kulatého stolu. Ti díky substanci nazvané "černá voda" získají delší život, kdy mohou celá staletí bojovat proti příšerám. Zároveň se mohou spolehnout na jedinečné schopnosti uzdravení. Jde ale podstatě o prokletí, kdy ostatní lidé kolem nich umírají.

Samotná hra se pak zaměří na 19. století, kdy je průmyslová revoluce. Vžijeme se do Graysona, kterého všichni znají pod sirem Galahadem. Toho jste mohli vidět na obrázcích a traileru s "porno knírkem".

Další hrozbou pro lidstvo jsou ale samotní lidé, kteří se bouří proti bohatým, nerovnost mezi sociálními vrstvami je až příliš velká.

Samotné bojové scény mají být chaotické a vzrušující, kdy budete moci využívat kryty. Vše je prý velmi podobné Gears of War. I když větší důraz je kladen na přestřelky v boji.

Ready at Dawn vymysleli jedinečné QTE sekvence. Při útoku zblízka dojde někdy ke zpomalení času, hráč pak může otáčet kamerou a najít různé věci v okolí, které mu pomohou proti nepříteli. Můžete tak využít čas a uhnout se útoku nebo popadnout nějakou věc jako improvizovanou zbraň.

Zbraně jsou prý neobvyklé a dokážou překvapit.

Londýn je popisován jako obrovský svět překypující konflikty.

Vše je prozatím zaměřeno na velmi silný příběh pro jednoho hráče. V současné době nejsou vývojáři ochotni mluvit o nějakém případném multiplayeru.

Interaktivní filmové scény dávají hráči určitou kontrolu, například při střílení, zatímco dramatické momentky jsou přednastaveny a nevyžadují zásah hráče.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama