Nové detaily o Fairy Tail z TGS 2019
Novinka Nové detaily o Fairy Tail z TGS 2019

Nové detaily o Fairy Tail z TGS 2019

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Windows PC
Reklama

Ve hře Fairy Tail se můžete těšit na více než 10 jedinečných hratelných postav. Dosud bylo ohlášeno těchto pět: Wendy Marvell, Lucy Heartfilia, Natsu Dragneel, Grey Fullbuster a Erza Scarlet. Tuto a další informace jsme mohli o víkendu zaslechnout během akce Fairy Tail Special Stage na stánku společnosti Koei Tecmo na výstavě Tokyo Game Show, kde studio Gust předvedlo také nový trailer a prozradilo pár informací.

Vaší základnou bude ve hře cech. Nacházet se bude ve městě Magnolia, které bylo do hry kompletně nově vytvořeno. Úroveň vaší gildy poroste s množstvím splněných úkolů a na jejich složitosti. S rostoucími úspěchy budete dostávat čím dál tím více žádostí. Ty uvidíte na nástěnce s úkoly, ale zároveň budou obchody nabízet více zboží a dokonce si budete moci založit vlastní výzkumnou laboratoř. Během boje bude možné aktivovat režim Changer a vaše podpůrné postavy vám pak mohou poskytnout pomoc se silnými magickými útoky.

Následně pak v rozhovoru pro 4Gamer.net a Dengeki Online prozradil producent Koei Tecmo Keisuke Kikuchi nové skutečnosti o hře.

Odvíjení příběhu závisí na vašem Cechu, který je důležitou součástí i původní mangy. Herní cyklus je tak ve zkratce: přijmout v cechu žádost, splnit úkol (vybití monster, průzkum, atd.) a v důsledku toho se zvětší vaše gilda.

Fairy Tail využívá podobný systém bitev jako série Atelier. Když při průzkumu krajiny narazíte na nepřítele, přesunete se do bitevní scény. Ta probíhá turn-base stylem s příkazovými symboly. A stejně jako vaše skupina hrdinů, budou i nepřátelé seskupeni do určité formace a tak musíte i přemýšlet o rozsahu účinku vašich magických útoků. Bitevní systém je proto považován za velmi strategický.

Magie bude spotřebovávat vaše MP. Ta se bude obnovovat automaticky po porážce nepřítele. Splněním určitých podmínek také můžete použít velmi silné, kooperativní magické útoky.

Hra začne zničením gildy a začnou snahou o její rekonstrukci. Hlavní příběh pak půjde souběžně s anime, ale stejně jako u předchozích her studia Gust, budete moci pokračovat i po jeho skončení. Připravují se originální epizody a nové příběhy v podobě různých epizod a žádostí od různých postav. Tyto přídavky nemají nenarušit hlavní příběhovou linii.

Na vývoji spolupracuje tvůrce Fairy Tail Hiro Mashima. Dohlíží na grafiku, na vzhled postav a poskytuje rady, pokud jde o obsah hry. Vývoj je asi v 50 procentech.

Fairy Tail má vyjít celosvětově v roce 2020 pro PlayStation 4, Switch a pro PC.

Zdroj: Koei Tecmo, 4Gamer.net a Dengeki Online

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama