Zpět na článek

Diskuze: NVIDIA představila druhou generaci RTX karet

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak pro sefy AMD to musi byt silenej pocit, kdyz vydavate top produkt, ktery se rovna vykonu nejnizsi rady 3070.. no nechces byt na jejich miste (((:

Severik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má cenu kupovat na hraní her referenční kartu?

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
3. 9. 2020 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Severik Dnes už tie referenčné verzie, nie sú taká tragédia ako pred 4+ rokmi. Odkedy opustili blower tak sa to úplne v pohode dá.

Severik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Díky moc

Melneor
Melneor
Level 47 Level 47
3. 9. 2020 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mě docela šok ty ceny.Na konci měsíce jsem chtěl udělat upgrade a jít do RTX 2070 Super,ale teď je teda 3070 jasná volba.Ten výkon bude stačit na dlouhý roky. Jinak jak hodně půjdou asi 2070 a 2080 po tomhle dolů, neví někdo? By mohli padnout opravdu hodně dolů.

EckoBoy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Nemá cenu jít už do staré generace.. Radči si přidám 5tis.a vim, že na grafckou kartu víc jak 4roky nemusim pak šáhnout. Záleží hodně taky na procesoru, který bude dostatečně výkonny na zpracovaní her. Upgrade se vyplatí až přiští rok, kdy ceny zas padnou a srovnají se...

Reklama
Bob PC

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasná volba pokud PS5 a XsX pujde s cenou nad 15Tis a to bude spise 20Tis tak 3070 je lepší volba umoznuje dokonce i ve spolupraci s SSD ten ultra rychli prenos dat vykonem je na tom asi stejne a po technologické strance toho ma o dost více na opravdu skutecne Nextgen urovni.Pak jde taky o cenu her ktera je vzdy o dost levnejsi na PC nez konzole, a jde to i zadarmo (warez), nakonec i samotna sony tomu moc nepridala a nahrala PC kdyz chce vydavat vice exkluzivek z Playstationu na PC. A to se jiz mluvi o 3070 Ti s 16gb ta prevalcuje konzole ani nemrkne.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
3. 9. 2020 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bob PC Warez v dnešnej dobe? Z 300 hier čo mám na Steame, Uplay a GoG som viac ako polovicu dostal zadarmo a kopa z toho zvyšku keď to rozrátam som kúpil z HB za 3 eurá. A mnoho z nich sú AAA hry z posl. 5 rokov - F1 2018, AC Syndicate, CoD WII, Spyro, Crash, Watch_Dogs 2 atď. Trápiť sa dnes s crackom, manuálne sťahovať updaty a dúfať, že ten crack na ne bude fungovať, príjsť o benefity ako rátanie herného času, automatické úložné pozície v cloude, herný profil to je fakt dnes už pasé pri tom stave herného priemyslu aký máme. Nehovoriac o tom, že decká, ktoré by primárne mali pirátiť majú všetky obľúbené hry F2P - Fortnite, Dota, CS... Ja by som warez ako výhodu PC nedával, skôr by som dával výhodu tých akcií, kedy sú mnohé zánovné hry skutočne zadarmo (bez platenia si nejakých služieb).

EckoBoy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafický čip RTX řady 3xxx pro pc se nemůže porovnavat s konzolí, ani xbox ani ps5 ! Takový čip může obsahovat konzole, ale výkon danné konzole musí být upraven i na spotřebu, chlazení a určitě jjnému rozměru.. Tam se snad jedná o integrovaný grafický čip co sem tak četl, ta grafika nebude mít žádný rozměr jako verze pc cca 32+ cm .. Konzole se bude vždy chovat jako herní NTB! Ta zlatá třední za cca 14tis RTX 3070 je za tu cenu parádní! Mám( GTX 1660 Super verzi 6gb) gddr6. Hraji na Tv a každou hru si zapne ve 4K ! Grafiku, která teď stojí v akci za 5.990,-! Asus Evo .. To co dokáže je parádní model, vč chlazení, spotřeba okolo 130w a bez zátěže sem na 0 i ventilátory se netočí. Kdybych měl třeba Ryzen 3600 tak s tou grafikou dám vše na max a fps 50-60 tam bude. Když vidim, že fps klesá hodně dolů pod 40 a mám vše na max, tak uberu třeba stíny, vypnu třeba vyhlazovaní a to hlavní jako textury nechám a celkové okolí, zatmavení a pod. Nejsem herní fanatik a sem rád, že danná hra je hratelná. Upřimně pod 2K už nejdu a na 99% hraji jen ve 4K a minimalně střední/vysoké a nebo na max detaily. Těšim se na Mafii 1 (remake) jak to pofrčí.. Když sou hry optimalizovany dobře není problem si zahrát na pc za cca15tis... Je sice krásný, že nová gen.zvládne i 8k, ale kdo to má? Ta nejdražší verze za 40tis musí hravě dát 4k nad 120fps. S procesorem aspoň 6j/12vlákno nad 4ghz. Strašně by mě zajimala ta spotřeba, to když se pc zapne a du hrát, tak tam musim být nad 500w :-D Já bych nic neměnil.. Na občasné hraní to stačí a měnit za jediný kus takové peníze nemá cenu.. Ještě s příchodem konzole se časem hlavně uvidí.. Testy ,ceny , výhody pro ruzný model a pod...

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy :D Jako joke dobrej, pobavil jsem se ;) :D

Luka
Luka
Level 8 Level 8
3. 9. 2020 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy "Mám( GTX 1660 Super verzi 6gb) gddr6.Hraji na Tv a každou hru si zapne ve 4K !Grafiku, která teď stojí v akci za 5.990,-!" - OK, ale je to spíš slide-show ne?

Luboš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem fanoušek PC ale přijde mi že hraní myší s klávesnicí už stoji docela moc peněz Když cena grafiky je dražší než celá PS 5 Nevím no 😁 . Kdyby Razer udělal jednu spolupráci s Sony Myslím že PC hraní by byla minulost ,

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
3. 9. 2020 06:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luboš PC ale přeci není jen o hraní (narozdíl od konzole).

kosac

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon přesně tak.. a proto má on pravdu stejně jako ty.. :)

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
2. 9. 2020 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si myslím, že to problém pre konzoly určite nebude (a to som PC hráč) pretože... ruku na srdce. Koľkí z nás sú tu ochotní dať IBA za grafiku 500 eur? A to sa bavíme "iba" o RTX 3070 čo je de facto performance trieda. Nehovoriac o tom, že 3rd party verzie majú svoj chladič a častokrát sú drahšie. A to je iba jeden jediný komponent. Nejaký Ryzen 7, 16 GB RAM, RTX 3070 s 1 TB SSD by nás vyšiel niečo okolo 1200 eur. Tá next-gen konzola proste bude mať dostatočný výkon na 4K/60 a to či pôjdu hry s medium detailami, alebo tam nebude full RT už mase vadiť nebude. Vlastne o tom nebude ani vedieť. Pokiaľ im Digital Foundry nedá analýzu, tak 99% hráčov ani len netuším v akom natívnom rozlíšení tá hra beží, či má AA, či má zámok v prestrihových scénach atď. A verím tomu, že konzola, ktorá má unifikovaný výkon tak bude stále výkonnejšie ako priemerné PC. Pretože tých hi-end hráčov je malé % a obrovská masa ľudí ide ešte na Intel 4-jadrách a Full HD rozlíšení s nejakou kartou v rozmedzí GTX 750 - GTX 1060.

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Já to klidně dám :) Ale hlavně protože hraji primárně FPS a MMORPG. Jedno na ovladači/konzoli odmítám hrát a druhé tam hrát ani nejde :D 👌

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
2. 9. 2020 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ta 3080 mi přijde jako fér kompromis, kdyby konzole stála 15, tak asi bych uvažoval či tedy koupit nebo nekoupit, ale nevím či i5 9600K ji utáhne ... kruci :D Ale ceny jsou dost dobré si myslím na takovej výkon.

Luka
Luka
Level 8 Level 8
3. 9. 2020 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel a pak budeš pařit na svém 1080p monitoru?

bean
bean
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
3. 9. 2020 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luka Proč ne, je to jeho věc... Taky plánuju upgrade na RTX 3070 nebo 3080. A hrát budu dál na 1080p 144 Hz FreeSync monitoru. Vyšší rozlišení mě nezajímá. Nechápu proč se tu pořád oháníš tím jaký má kdo monitor.

roman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean Přesně.Lidské oko nepozná od 1.5 m 4k.To je zde diskuze dětí kteří mají vymyté mozky reklamou apod.My staří hráči si koupíme novou OLED od LG( 120Hz) s G Syncem,VRR,Hdmi 2.1 atd.Usadíme se do pohodlného křesla a zapneme velkou TV a k tomu pohodlný XBOx ovladač.Myš a monitory jsou jen pro malé děti,kteří hrají on line kraviny typu ....A kecy že je gamepad pomalý mě vůbec u single her nezajímají.Pá děti....

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
4. 9. 2020 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean Shaak: Děkuji :) 3070 a nebo 3080 a větší monitor by se hodil. Mám taky 144HZ s freesync i když mám teda RTX 2070 a hlavně když to pak ta karta utáhne, tak by to nemuselo být špatné, ale jinak nemám potřebu hrát ve 4K. Mě stačí ať mi to jede naprosto plynule :)

Reklama
Loupak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen bych se chtěl zeptat jako trouba asi pro většinu z Vás, ale ten originální design grafické karty bude k dostání na jejich oficiálních stránkách a budu si ho tam moci koupit? A poté jsou tu ty ostatní designy jako například od msi či asus a ty budou na alze atd.? Předem děkuji za odpověď.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
2. 9. 2020 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Loupak S chladičema od Nvidia čili referenční karty koupíš aji na alze

Loupak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl A je v tom nejaky moc velky rozdil mezi nima?

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
3. 9. 2020 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Loupak Tady bych počkala na testy chlazení. V základních modelech si typuji, že FE bude letos vycházet dobře. Pak jsou ale lehce pretaktované modely nereferenčních karet (Asus, MSI atd.) a tam už nějaký malý rozdíl může být a spolu s tím bude cena stoupat. Je to o porovnání testů s osobní potřebou a rozpočtem.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
2. 9. 2020 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to pěkně, ale zas a znova mě strašně baví 4K.

> GeForce RTX 3070 — Doporučená cena je 13 999 Kč. RTX 3070 je rychlejší než RTX 2080 Ti a její cena je méně než poloviční. V průměru je pak o 60 procent rychlejší než RTX 2070. Má 8 GB GDDR6 a představuje vyvážené řešení pro hraní ve 4K a 1440p.

1080p a 1440p není co se týče HW nároků až tak daleko od sebe. Čili stále nebude možný dát všechno na full a hrát ve 4K/FHD/60FPS naprostou většinu AA/AAA her. Oni se o to zvyšujícíma se nárokama a zprasenou optimalizací postaraj.

bean
bean
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
9. 9. 2020 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 Zajímavá předpověď. Mezitím Doom Eternal ve 4K 120 FPS na RTX 3080 goes brrrr

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já debil před půlrokem upgradoval na rx5700xt... asi na to kašlu, stejně koupím PS5, nebudu řešit nějaký benchmarky a pojedu komformní život konzolisty :D jen ty fps hry nikdy nebudou tak cool s ovladačem. Beztak singleplayer fps vychází jako šafránu.

KrupkaDD

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam dotaz 18000 kc a tedkom realna cena treba na Alfe kolik 25 k ? :) dekuji :)

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
2. 9. 2020 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KrupkaDD 18 je už pro náš trh pro referenční karty

KrupkaDD

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Dobre dekuji to sem zvedavej :) ale ta cena by se hodila:) to minus dal asi pracovnik Alfy :D

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu že bych k tomu potřeboval i monitor, nespíš i CPU a díky Epicu na PC vycházejí hry o rok později a není tak pořádně co hrát tak je pro mě lepší volba jak utratit 50K - Galaxy Fold 2. :D

Reklama
Luka
Luka
Level 8 Level 8
2. 9. 2020 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a kolik z vás má doma 4K herní monitor s dobrými parametry? :D

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
2. 9. 2020 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luka nemám doma 4K herní monitor, ale ani s RTX 2080 nerozjedu některé hry na 1440p @ 60FPS. takže vyšší výkon je potřeba i při nižších rozlišení

madPav3L
madPav3L
Level 47 Level 47
Hlavní platforma: PC
2. 9. 2020 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luka K tomu nepotřebuji 4K monitor, 2080Ti nestíhá krmit UWQHD 3440x1440 na 100 Hz, takže už se těším na RTX3090. E: koukám už dva závistivci s mínusem

Paul
Paul
Level 32 Level 32
2. 9. 2020 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luka 4K se dá používat i na 1080p televizi díky DSR, hry vypadají mnohem lépe než v 1080p.

Back Pa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luka Třeba já jo... LG OLED E9.

bean
bean
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
2. 9. 2020 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luka 144 Hz taky existuje.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hm pěkný.. amd si to může po x-té hodit.. teď už asi definitivně jinak 2080ti mám, prodám a koupím nejvyšší třídu.. zkrátka podobný firmy se musí podporovat ve svém vývoji..

Lukaso23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PC bude mit vždy navrch než konzole

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
2. 9. 2020 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukaso23 Tak to je jasný ale poměr cena/výkon bude mít konzole vždy navrch

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
2. 9. 2020 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Souhlas a souhlas. Jen hry budou na next gen za 2000 korun, takže když jsem si to počítal já a kupoval 1, 2 hry měsíčně, a to ještě speciálky, tak nevím či to bude takový super poměr cena/výkon. Sám nevím co bude lepší volba.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
2. 9. 2020 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel To je ale taková specialita pro náš region. V zahraničí je cena her plošně stejná (ať jde o konzolovou verzi či PC).

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Tak když pojedeš dayone buy, tak tě to vyjde velmi podobně i na PC.

Luka
Luka
Level 8 Level 8
3. 9. 2020 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukaso23 Lukaso23: není nad to napsat něco co je zcela zřejmé že?

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
2. 9. 2020 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dokážete si představit, jaký to bude skok z GTX 970 na RTX 3070? Samozřejmě vezmu i nový monitor - připojovat k tomu 22" FHD by byl hřích :D S 27" QHD monitorem bych si měla vystačit na dalších pět let. Sakra už se nemůžu dočkat! :)

Jméno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon přešel jsem z fhd na 32 qhd 144hz a je to nejvic boží

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
2. 9. 2020 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon A co teprve z GTX 670 :D

Luka
Luka
Level 8 Level 8
2. 9. 2020 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard tak to bude chtít i novou desku, cpu a ram.. no a asi i monitor. No, Vánoce za dveřma co? :D

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
2. 9. 2020 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Respekt, že ten kus křemíku ještě jede xD

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard A co prechod z 670...? :D No hele, nechci ti brat iluze, ale jestli stale hrajes na PC z te doby tak si odvazim tipnout, ze tam by chtelo upgradovat mnohem vice veci nez jen grafickou kartu. Ne-li rovnou poskladat uplne nove PC :D

weskerumbrella
weskerumbrella
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
2. 9. 2020 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon 27´je malý. Jdi do 32´

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
2. 9. 2020 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@weskerumbrella A proč jsem asi měla 22"? Všichni tu řešíte fps, ale já mám oči nejvíc citlivé na otravnou rozteč. Nejvíc sem si libovala u bráchova NTB s 17" FHD. Božíčku, to bylo jemňoučký... QHD je na 32" prostě málo. Ale až budu jednou přecházet na 4K, tak je to jasná volba :)

Dreip
Dreip
Level 25 Level 25
2. 9. 2020 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Přesně tak, na 32" už to chce minimálně 4k. Na tu 27" je to QHD naprosto optimální.

Luka
Luka
Level 8 Level 8
3. 9. 2020 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dreip asi nemáš dobrý monitor nebo jsi neviděl dobrý monitor. Mám doma LG 34UC89G-B - LED monitor 34" a jsem spokojen. Další krok je to samé ale 1440p.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
3. 9. 2020 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luka Tak na to bych nevydržela koukat... a přes rozteč nejede vlak. To prostě není o kvalitě, ale o poměru. Rozdíl mezi levnějším a dražším LCD panelem je při stejném rozlišení a rozměru je u rozteče zanedbatelný.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mezitím se na konzolích hádají o nějakých 10 teraflopech :D

Jan Tomanek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Jenže celá konzole stojí míň než tahle grafika. :D Až si na pořádný herní PC nebudu muset brát úvěr, tak to bude super. :D

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Tomanek Jo, prvotní investice je to nejdražší. Ale herní zážitek za to stojí (nejen herní). Ono člověk nemusí jít hned do úplnýho high-endu. Za 30-40k už se dá postavit slušná mašinka a časem jenom dokupuješ lepší komponenty. Dobrej zdroj, základní deska s paticí na víc generací a dostatečně velká skříň jsou nejdůležitější.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Konzolisti spíš hraji hry, než počítají teraflopy.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
2. 9. 2020 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Mě třeba je to úplně buřt. Jediné co mě zajímá ať se to neseká viz 60FPS. Ono když člověk rotuje tou kamerou často ve 30ti FPS tak je to na bolehlav :D

Reklama
Seffi
Seffi
Level 49 Level 49
Hlavní platforma: PC
2. 9. 2020 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gamers React si mohli odpustit. Tyhle reakce snad nikdo nemůže brát vážně :D

wiesert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ač me vždycky zajímají novinky ohledně her nebo hardwaru, tak tyhle ceny mě docela odrovnali, i když jsou bez daně atd. Protože to brutálně znehodnotí starší grafické karty. Před třičtvrtě rokem jsem se plácl přes kapsu a koupil si RTX 2080 super a teď výjde grafika co je lepší a levnější . A je tím pádem naprosto neprodejná a to ani v obchodech, protože proč si kupovat horší a dražší grafiku.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
2. 9. 2020 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wiesert Nerada bych způsobila infarkt, ale ty ceny v Kč v článku jsou MOC s DPH. Tzn. finální cena pro Founders Edition.

wiesert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Ještě lepší. Viděl jsem, že se vedou debaty jestli je to s DPH nebo bez DPH. Otázka kdy a za kolik vyjdou verze od MSI atd. Ale stejně nechápu jak toto mohla Nvidia udělat.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
2. 9. 2020 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wiesert Konkurence, Nvidia má stažený zadek z Big Navi a nové konzole, které vychází ve stejnou dobu jako jejich karty tomu taky nepomáhají. Samozřejmě je to Nvidia, takže to berou s grácií a nahrabou si na tom PR. Zním možná hnusně, ale ve skutečnosti je jako obchodníky a firmu vcelku obdivuji. Další věc je vývoj na základech Turingu - Ampere je vlstně Turing 2.0, takže náklady na tuto generaci byly jistě menší, než při vývoji nové "revoluční" RTX skupiny karet.

wiesert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon I já osobně fandím Nvidii, i když znám lidi co ji nesnáší a považují ji za další zkaženou korporaci. O grafikách od AMD nemám vůbec přehled, takže nevím jak moc dohání Nvidii. Je mi jasné že Nvidia to má dobře spočítané jak tenhle release s těmihle cenami vyjde a jsou zatím rozhodnutí které spadají do "hry velkých firem" která člověk co se nepohybuje v korporátu nemusí na první pohled pochopit. Ale stejně mi to pořád přijde jako d1ck move na majitele/prodejce předchozí generace grafik. I když bych čekal, že s prodejci to budou mít pořešené a nemusí jim to vadit.

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
3. 9. 2020 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon > Nvidia má stažený zadek z Big Navi nemá, v amd budou rádi, když se jim podaří vyprodukovat kartu na úrovni 3060.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
3. 9. 2020 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Kdyby nemuseli brát v potaz konkurenci, tak si piš, že by tak velký leap ocenili navýšením ceny o $50. Jasně, že Nvidia ví, že to zvládne, ale berou AMD v potaz a to je řadí do konkurence. Ještě mají v záloze plán se Super kartami, který mohou dle potřeby vytáhnout, pokud se AMD opravdu předvede.

CestuSiVzdyNajdu

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč by to mělo znamenat problém pro xbox ? pro xbox to zenamená vůbec nic :D :D co to je za klamavý nadpis :D :D :D loool ....

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
2. 9. 2020 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CestuSiVzdyNajdu Stačí si přečíst druhý odstavec článku a dostane se vám odpovědí 👁️

Katana

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ale tak co si budeme povídat, grafická karta není jedinej výdaj při stavbě PC. :D A kolik % lidí hrajících na PC má 4K monitor, řekl bych, že to budou jednotky procent.

Th3Evo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle je slušná bomba. Lituji každého, kdo si letos koupil RTX 2080 Ti.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rad, ze jsem nespadl do pasti RTX20xx. Teprve ted ma pro me upgrade smysl. RTX 3090 za 41 000kc je pro me celkem draha a navic si myslim, ze bych ani jeji vykon nevyuzil na maximum. Nemam 4k ani 8k monitor. RTX 3080 mi prijde az moc levna a vzhledem k tomu, ze mezi touto kartou a 3090 je obrovska vykonnosti dira tak si jsem jisty, ze drive nebo pozdeji vyjdou take 3080Ti nebo SUPER. Otazkou je kdy. Bude to jeste letos...? Pockat nebo sahnout po 3080...? Dilema. Nejspis tomu dam cas a pockam si jeste i na nereferencni modely a jejich srovnavaci testy. Kazdopadne majitele svych 2080Ti si je ted muzou maximalne tak vystavit na policku nebo prodat brutalne pod cenou. Nad cim se ale opravdu bavim jsou nase obchody, ktere stale karty 2080Ti prodavaji s cenovkou presahujici 30 000kc. Za tudle cenu je koupi uz jenom blbec :D No a nove konzole...? Je mi jich lito... Jeste ani nestacily vyjit a PC je zase predbehlo 🤷🏼‍♂️😆

CestuSiVzdyNajdu

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak proč by to měli dělat když cena jejich karty spadla okolo 20k , jediná karta nová v lepším segmentu je 3090tka a 3080tka je plus mínus 2080ti tak co tu hrotíš za paskvil . Že by zelená ovečka ? Nebo blbá ovečka ? :))

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
2. 9. 2020 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CestuSiVzdyNajdu CestuSiVzdyNajdu: Až na to že 3070 je něco málo výkonem nad 2080ti a 3080 jí zadupala úplně. Až se nahodí ceny řady 3xxx u nás tak 2080ti musí cenou brutálně dolů.

Th3Evo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CestuSiVzdyNajdu Nevím odkud ty bereš informace, ale podle stránek Nvidie je i RTX 3070 rychlejší než RTX 2080Ti. RTX 3070 má 5888 CUDA jader a Boost Clock 1,73 GHz. RTX 2080Ti má 4352 CUDA jader a Boost Clock 1,64 GHz.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CestuSiVzdyNajdu Nevim proc mas potrebu byt agresivni. Radeji tuto diskuzi mezi sebou ukoncime, ano?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
2. 9. 2020 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CestuSiVzdyNajdu Pokud se budete podobným způsobem navážet do ostatních čtenářů, přijdete o možnost přispívat do našich diskuzí. Něco mi ale říká, že už ten proces dobře znáte/máte za sebou. Můžeme si jej ale zopakovat, kolikrát budete potřebovat.

weskerumbrella
weskerumbrella
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
2. 9. 2020 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CestuSiVzdyNajdu Tak to se probuď :) 3080 je téměř 2x výkonější než 2080ti. Už i dle testů v Digital Founders . Reálných testů ve hrách. Ne na papíře.

Luka
Luka
Level 8 Level 8
2. 9. 2020 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak posledná věta holý nesmysl. Karta za 20k + monitor 1440p a více řekněme 34" (21:9) ať to za to stojí je dalších 20k více. Prostě aby dávala investice smysl. Pokud už máš nyní 4K monitor ok, ale k čemu ti doteď byl. Takže ano, výkon je jinde, ale cena pochopitelně také. Porovnávat GPU s konzlolí je hloupé. Cenová politika N3000 se mi pochopitelně líbí. PS5 se bude prodávat jako rohlíky. Sám mám herní PC (i5/16GB RAM/1080 34"LG 1080p 21:9). Koupím si PS5 a společně s PC si užiju každou hru. Tohle bude kombo většiny hráčů, dle mého názoru.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
2. 9. 2020 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luka Kombo PC + PS5 nebo Xbox + PS5 je jasná volba no 👍

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
2. 9. 2020 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luka Hlásím se do komba :) Ale s dovolením to rozložím na dvouletku :D

Reklama
kajny18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spousta marketingovejch kecu, ktery absolutne nic nerikaji. Dulezity budou benchmarky.

Reklama
Reklama