Zpět na článek

Diskuze: Petice za český překlad Assassin's Creed Valhalla

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Okostice

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

žádná čeština žádné peníze ..

Yendorfin
Yendorfin
Level 1 Level 1
13. 5. 2020 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím. Ví se nějaké info ohledně toho, co bude dál s tou peticí? Vím že na to Ubi hodí bobek, ale zajímalo by mě, jak se k tomu vyjádří, pokud vůbec. Nevíte jestli autor petici někde Ubi předhodil? 11000 podpisu je docela dost.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
5. 5. 2020 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubisoft si zaregistroval doménu princeofpersia6.com: odkaz Že by? 😎

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
5. 5. 2020 05:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady se pořád řeší překlad?! Wow :D Lidi je to hra z dob Vikingů! Koho zajímá nějaký text? Myslíte si, že vedli nějakou konverzaci, kterou si tam Ubisoft vymyslí? Vezměte sekeru, štít a jděte je všechny bez milosti rozsekat!! :D Povídat si můžete večer s Odinem :D

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
4. 5. 2020 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lze zjistit kolik AC Origins, nebo Odyssey se v Cesko Slovensku prodalo? Mne 15 miliou lidi jako zanedbatelny trh neprijde.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
4. 5. 2020 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Z těch 15 mil. nakupuje hry 1%. A možná i to je moc. Vzpomněl jsem si, že jsem v minulosti četl o tom, že se u nás prodalo 35 tisíc kusů krabicovek Zaklínače 3 od května, měsíce vydání, až do konce r.2015. Naštěstí jsem to našel, Cenega se s tím chlubila, ale článek o tom je na sousedních webech. Našel jsem i článek o prodejích old-gen GTA V, které prodalo 60k za dva měsíce v roce 2013. A navíc neměl češtinu hah, a šlo pouze o konzolové verze. BF3 za dva roky udělal 75k. Tohle jsou čísla zahrnující oba dva trhy (ČR, SR) Ale jelikož jde o celkem starší hry a jinou dobu, tak se vrátím k tomu Zaklínači. Ale stejně, to GTA V bez češtiny... asi ta její absence nebude pro mnohé zase takový problém. Zaklínač 3 mohl mít řekněme dvojnásobek prodejů, když bychom vzali v úvahu digitální verze, ale i to mi přijde moc na tu dobu, protože pokud si dobře pamatuji, tak se u nás hodně dlouho prodávalo spousta krabicovek. PC verze Zaklínače měla taky ještě plnohodnotnou krabicovku, kterou mám sám doma. Cenega na Zaklínače řekla:_"Tipovali jsme menší prodeje Zaklínač 3, takže se lokalizace určitě vyplatila. Popravdě jsme měli úplně na začátku trošku obavy, ale zase jsme si říkali, že Zaklínač je Zaklínač,"_50-70 tisíc kusů za půl roku tak vypadá naprosto výborně, ale co Assassín? Dostává se na podobné čísla? Abych řekl pravdu, tak o tom dost pochybuji, zvlášť když si vezmu, jakými změnami, které jsou pro mnohé nepříjemné, si série prochází. Je třeba 40 tisíc (krab+digi) prodaných kusů málo? Opravdu by to ten překlad a všechno okolo nezaplatilo? ¯\_(ツ)_/¯ Ubisoft si asi nemohl dovolit utratit další milióny na překlad atd. s ohledem na jejich loňské potíže.

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
4. 5. 2020 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzpomínáme s kolegou překladatelem na velice podobnou situaci s EA, kteří v roce 2010 zařízli lokalizaci DA2 (na veřejnost se to ale dostalo až v 2011). Ale ono to začalo už v roce 2010 zaříznutím překladu DLC pro ME2 a DAOrigins. A postihlo i další tituly jako Dead Space 2 (vyšel v lednu 2011 bez CZ, ač jednička lokalizaci měla i na konzolích) a Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 1 z listopadu 2010 (pátý díl Order of Phoenix měl dokonce na PS2 a XBox360 i český dabing). A jistě další tituly, které si teď nevzpomenu.

Dwarfpower
Dwarfpower
Level 11 Level 11
4. 5. 2020 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Petici klidne podepisu ale tento nedustojny postoj k lidem kteri chteji preklad hry beru jako nedostatek ucty a hru si stahnu nacerno abych vyjadril protest k chovani k Ubisoftu. Je smutne kam to herni marketing dotahnul. Naopak podporuji studia ktera takove hlouposti nedelaji...

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
4. 5. 2020 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dwarfpower Warez není řešení. Protest je odmítnout koupit hru za plnou cenu a počkat, až bude ve slevě.

sarakat
sarakat
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
4. 5. 2020 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať každý zodpovědný hráč napíše na UBI podporu stížnost, pak by mohli pochopit...

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
4. 5. 2020 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikoho nenutím se učit anglicky. Pouze jsem zkoušel přesvědčit lidi, kteří jsou odkázáni na lokalizace, aby tuhle příležitost využili k tomu se anglicky naučit. Nikde jsem nepsal, ať tu hru nehrají, však by se určitě dala dohrát i bez porozumění příběhu. Nad ostatními se nevytahuji - nikde jsem se nechvástal svojí znalostí jazyka anglického, naopak jsem to na jaké úrovni jsem ani jednou nezmínil. Díky přístupu k internetu se ti otevírá takové množství materiálů, jaké nikdy v historii lidstva nebylo takhle jednoduše dostupné, ovšem většina bude v angličtině. Díky hrám máš motivaci jak se k tomu jazyku dostat nenásilně skrz médium, které tě baví. Já z toho, že se někdo jiný naučí anglicky mít nic nebudu. Jen ty máš co získat. Ale jestli budeš radši brečet dál v diskuzích, a jakékoliv argumenty pro to se zlepšit, budeš dál miskonstruovat jako povyšování se, nenávist k češtině (osobně mám rád oba jazyky) atp., tak prosím. Proti gustu žádný dišputát. Fascinuje mě jak z rozhodnutí, které Ubisoft udělal čistě z finančních důvodů (o tom, jestli z nenažranosti či nutnosti se dá spekulovat), děláš nějaký útok na náš jazyk nebo kulturu.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
4. 5. 2020 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Validních argumentů: 0. To, že mi ČR nevoní jsem nikde neřekl a pouze se mi to hloupě snažíš podsunout.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
3. 5. 2020 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K tématu - rozdíl mezi rozsahem scénáře GTA3 a GTA4: https://twitter.com/sheil_be_right/status/1256743459777474561

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
4. 5. 2020 02:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Martine promin ale III a IV jsou uplne jine hry... to srovnani nema logiku.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
4. 5. 2020 02:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí To vůbec nerozporuju, že to jsou citelně "jiné" hry.. Stejně jako jsou úplně jiné hry Assassin´s Creed II a Assassin´s Creed: Odyssey. To byla právě má pointa, že ty hry (a jejich lokalizace) se změnily a drasticky nabobtnaly.

Martin Schovanec
Martin Schovanec
Level 1 Level 1
3. 5. 2020 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, psal jsem to dneska za Xzone.cz na Twitteru, ale dávám i sem: Pokud se najde zkušený překladatelský tým a bude chtít udělat češtinu do Assassins Creed: Valhalla, tak ho v @XzoneCZ rádi finančně podpoříme. Bohužel sem tímto způsobem dá udělat čeština jen na PC verzi, ale i tak to může tisícům hráčům pomoci si hru užít. https://twitter.com/schovanec/status/1256936247064436746

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
3. 5. 2020 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Schovanec Inu pokud jsi skutečně M.S. z XZ až bude CZ prodávejte ji za 200 - 500,- Kč, ten kdo bude chtít jistě rád uhradí horní hranici. Krásný den.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
3. 5. 2020 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Schovanec Možná by se šlo nějak s vydavatelem domluvit. Další problém je ten, že podpora nebude věčně a patche můžou tu češtinu rozbít. Takže někdo si koupí češtinu a hru pak třeba ani česky nedohraje, protože patch.

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
3. 5. 2020 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa A co potom DLC ? Bych se nedivil kdyby bylo vydáváno rozšířeni jak to bylo v předešlích dílech. No je to v háji. Když neni čeština už od začátku tak si myslim že je to problem.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
3. 5. 2020 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

My češi jsme snad jediní ve světě, co se dokážou hádat okolo lokalizace a někteří jí dokonce snad i pohrdají, smutný, opravdu smutný.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
3. 5. 2020 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jop, řekl bych, že pro mě byly asi nejtěžší ty "vnitřní" dialogy, které například pomáhají k rozvoji osobnosti postavy.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
3. 5. 2020 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sere mě že tam nejsou CZ titulky ale petice je vrchol naivity. Jestli se to vůbec k Ubisoftu dostane tak se tam tomu akorát tak od srdce zasmějí nebo se půjdou prvně podívat na mapu kde to ta ČR vlastně je 😂

weskerumbrella
weskerumbrella
Level 33 Level 33
4. 5. 2020 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl JO takže podle tebe doteď dělali češtinu pro stát, o kterém ani neví kde leží ? Ty máš dost.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
3. 5. 2020 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne, to, že jsou "ulítlí do USA" je jen způsob kterým si racionalizuješ vlastní lenost a neschoponost naučit se světový jazyk. Angličtina se ani zdaleka nepoužívá jenom v USA. Chováš se jako kdyby fakt, že ta hra nebude lokalizovaná byl nějaký útok na náš národ a pokus vymazat náš jazyk. Což je k smíchu. Angličtinu tě nikdo používat nenutí, stejně jako ty bys neměl nutit vývojáře používat češtinu. Nedělej si iluze, nevedeš druhé české národní obrození, blbečku. 🥴

Lukass
Lukass
Level 33 Level 33
3. 5. 2020 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky Zingu za zastani se hracu, jedine web co petici podporuje. Oproti tomu Bigas pise svoje moudra ze cestina ve hrach je privilegium a byvale redaktor Burian se zase zastava Ubisoftu, journalisti. Dal bych podotkl ze lidi co jim tolik vadi cestina se muzou odstehovat treba do USA a tam si budovat svuj zivotni sen. Ke hre samotne, klasicka Ubi sablona, questy bez napadu, obrovska mapa, repetetivnost. Ale to zasazeni me proste laka nejvic ze vsech AC.

thievil
thievil
Level 16 Level 16
3. 5. 2020 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Asi tak nějak!

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
3. 5. 2020 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Naprosto nesouhlasím. Až si otevřeš svojí firmu a budeš hospodařit s takhle dodatečnými náklady (protože náš trh, kde se prodá doslova pár kousků je opravdu marginální plivnutí do oceánu), tak se o tom můžeme bavit. Navíc petice nemají naprosto žádný smysl. Jak historie ve většině případů dokázala. A to píšu jako člověk, který také upřednostňuje překlady. Ale bohužel to skutečně není žádné privilegium a není to ani o tom co ty/vy chcete. To rozhodnutí je holt na majitely franšízi. A nějací domordoci z Čech do toho holt nemají co mluvit. Ty si to maximálně nemusíš kupovat, to je asi tak všechno. Skoro se mi chce napsat: to je demokracie, potažmo kapitalismus :-) Ale na to jsou lidi hákliví :-) Až budeš něco vlastnit, tak si do toho pravděpodobně také nebudeš chtít nechat nikoho kecat někde z Ukrajiny... a se svou značkou/výrobkem si budeš chtít nakládat podle svů demokratické vůle, ne? Protože TY to platíš (a tím nemyslím jen engine, PR, vývoj, ale i lidi a jejich sociální a zdravotní). Majitel si prostě může diktovat pravidla.

Petr Záleský
Petr Záleský
Level 1 Level 1
3. 5. 2020 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Nepřijde mi že by se Michal zastal Ubisoftu. Přečtěte si ten článek znovu. Naopak, na rozdíl od Bigase je na naší straně.

RiniX
RiniX
Level 1 Level 1
3. 5. 2020 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Záleský Bigas hlavně reaguje na warez, na pirátění a pošlapání autorů. Sám tam v jednom odstavci píše, že není důvod k takovému chování, přestože nemusí být přímo na "vaší straně". Doporučuji si článek přečíst také jednou.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
3. 5. 2020 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Záleský Necítím z toho článku,že by byl pan Bigas proti nám ,spíš se zaměřuje na to,že absence češtiny není důvod hanit Ubi,AC ani hru pirátit 👍

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
3. 5. 2020 04:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cituju člověka kterej má češtiny na starosti "Petice je jenom seznam lidí, kteří chtějí něco zadarmo" 👌

thievil
thievil
Level 16 Level 16
3. 5. 2020 06:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov :D to musí být opravdu, řádný ....tenhle náš stát nebude nikdy držet při sobě

T800
T800
Level 31 Level 31
3. 5. 2020 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Zadarmo? Však ta hra něco stojí. A například třeba němci nebo poláci dostanou za stejnou cenu, co já za to zaplatím, lokalizovanou hru do rodného jazyka. Trochu nefér ne?

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
3. 5. 2020 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T800 T800: Hra něco stojí ano, ale samotná lokalizace nad rámec samotné hry taky. A nejsou to zrovna drobný ale milionový částky. A nejenom to, dá to i tunu práce. V česku si hru koupí řekněme několik desítek tisíc lidí, s českou lokalizací pak o několik tisíc víc. Myslíš že se to velkým společnostem vyplatí? Ani náhodou. Všechny ty češtiny do teď byly spíš z dobré vůle Ubisoftu. Lidi v česku jim to oplácí tím že ty hry nekupují a kritizují je v diskuzích jaky jsou to sračky přes kopírák. A tady to máte, teď sere Ubisoft na nás.

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
4. 5. 2020 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Tak to je zrovna pěkná kravina. Koukni se na tu petici, dost lidí tam posílá 100, 150, 200 Kč, někdy i víc (jestli to teda udává pravý hodnoty) jenom proto, aby podpořili propagaci tý petice. Z toho bych soudil, že tyhle lidi by klidně byli ochotný připlatit si i víc za samotnou češtinu. Tim chci říct, že tenhle konkrétní názor Ženíška je docela omezeneckej (ačkoliv se zbytkem tweetu souhlasím).

Dread
Dread
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
5. 5. 2020 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Tak to je dobrej chuj ten člověk :D

Brumbal
Brumbal
Level 1 Level 1
2. 5. 2020 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobře napsaný článek, děkuju! Snad to bude k něčemu dobrý. :)

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
2. 5. 2020 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 navíc nikdy vás nenutí učit se kvůli hře anglicky. Hra vychází v 8 jazycích v plné lokalizaci a v dalších 7 v s titulkama. Odjakživa se ve školcáh učili dva jazyky, když vynechám angličtinu, tak ruky nebo neměcky se musil učit každej. Případně nemůže být takový problém naučit se polsky a s polskýma titulkama toho vychází spousta.

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
2. 5. 2020 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dúfam,že to nedopadne ako s Originom.Tam tiež zrušili lokalizácie hlavne na tretí diel Mass effect a tuším bola tiež petícia a maximálne sa titulky urobili amatersky.A dnes ludia hromadne kupujú hry ako Anthem hoci sú slabý odvar a bez cz. A mimochodom......vyhovárať sa na to,že textu stále pribúda je síce pravda ale Ubisoft už neprekladá ani hry kde je málo textu.Proste skúša kolko sa predá bez cz lokalizácie a ak mu to prejde tak lokalizácie zruší navždy.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
2. 5. 2020 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@carhrozny Ať mu to klidně projde. Sorry, ale hry hrajou především mladší lidi. Pokud dneska lidi dejme tomu pod 30 neuměj anglicky natolik dobře aby se nějak domluvili, jsou prostě hloupí. Nejsem žádnej extra angličtinář, ale na hrách jsem vyrůstal a kombinace her v AJ, výuky ve škole a třeba sledování filmů v AJ s AJ titulkama bohatě stačí na to, aby si člověk hru na 100% užil v AJ. AJ titulky jsou v každý hře. Plus i skupina starších hráčů jsou u nás dost často lidi, kteří vyrůstali na hrách ještě za komoušů a anglicky v naprostý většině případů uměj.

risha03
risha03
Level 39 Level 39
2. 5. 2020 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ještě dodám. Vědět o petici a nepodepsat ji, to je asi stejné, jako bojkotovat legislativu zakazující “kurvítka” v elektronice. Je to jako jet na kole a strcit si klacek do kola a rozmlátit se o zem. Racionální spotřebitel hájí svá práva před výrobci všech produktů. Racionální prodejce dělá maximum proto, aby zvýsil svůj zisk. Nicméně vědět o petici a nepodepsat ji, to je bojovat na straně toho, kdo škodí svým zákazníkům s jistotou, že stejně koupí jeho produkt. Spotřebitel by měl bojovat proto neustále za to, aby měl za své peníze lepší a více služeb. Prodejci mají dělat maximum proto, aby uspokojil zákzníky. I v případě, že v konečném důsledku bude zisk nižší s lokalizací, než bez ní, pořád je to výdělečné. Ubisoft si za nižší prodeje může leda sám, že dělá x let u svých her stále stejné chyby. Ctrl c + ctrl v. Potom tu jsou tací, jako Cd Project Red, kteří dělají věci jinak. Vyjma lokalizace například poděkování, že jsme si jejich produkt zakoupili. Nebo že tam není protiporátská ochrana apod. Takže proč by někdo šel proti těm špatným... Takže je to stejný jako podporovat šmejdy, prodejce hrnců důchodcům, energetické šmejdy, případně nyní prodejce, kteří důchodcům za podepsání smlouvy darují zdarma roušku na ochranu před koronou. Ad absurdum, ale je to tak. Máme bojovat za zkvalitnění a ne mávnout rukou, však je to fuk. A není to ani tak o tom, že anglicky někdo neumí. Umíme, naše generace ji ovládá natolik, aby si hru zahrála. Nicméně s cz titulky se vždy hraje lépe. Ale možná je to komunitou patnáctiletých, kteří Aj umí a chtějí schválně škodit. Neuvědomující si, že ne každý Aj umí. Například můj otec, který je roční 1970 anglicky neumí. Hru si bez toho nezahraje. AC Odyssey si koupil sám, nechtěl počkat, až ji dohraji já a půjčím mu ji na PS4... tak si ji koupil na xbox. Anglicky neumí každý, ale i kdyby ano, proč schválně škodit těm, co ji neumí...

T800
T800
Level 31 Level 31
2. 5. 2020 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodně bych nepsal hned, že to nemá smysl podepisovat. Podívejte jak dopadla petice u playstationu. Vždyť sami potom přiznali, že ta petice měla velký vliv na to, že se Sony rozhodlo lokalizovat jak systém PS4, tak následující exkluzivní hry.

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
2. 5. 2020 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, ono by možná stálo za to se i zamyslet, jak se série AC během těch 15 let textově vyvíjela. První hra byla vyloženě akční a textu tam bylo málo, takže se vyplatila i dabovat. Následující hry to posunuly na další úroveň díky přidané encyklopedii, ale pořád to textově byla taková střední liga. Textu přibývalo, ale poměrně rozumným tempem. No a pak přišel přelomový Origin. Najednou tu máme vedle podrobné encyklopedie i přes sto úkolů, kde každý má kromě popisu i rozhovor, často i několik, a velká část z nich obsahuje i různé dopisy a poznámky. Potom přišla Odyssey s dialogovými možnostmi, které množství textu také pořádně přifoukly. A Valhalla půjde s množstvím textu spíš nahoru než dolů. Tohle už není střední liga, tady už přecházíme na úroveň ukecaných RPG, kde text vydá na několik knih. A jen pro představu, Skyrim, nejznámější lokalizované RPG, které oficiálně zveřejnilo cenu překladu, stál v roce 2011 přes 1,25 milionu korun. Ve Valhalle toho textu bude skoro určitě míň, ale o moc ne. Důvod, proč Ubisoft přestane překládat, proto může být klidně i ten, že ve hře přibylo tolik textu, že náklady překročily hranici, kdy se to alespoň trochu vyplácelo. A v takovém případě se čeština už prostě nevrátí, nanejvýš tak kdyby došlo k nějaké razantní obměně AC jako u Origins, ale muselo by jít o výrazně snížení obsahu, což je hodně nepravděpodobné.

Reklama
Reklama