Studio se nám snaží ukázat, že hry by neměly být jen o grafice, ale i o fyzice.
Studio Bossa vytvořilo I Am Bread a Surgeon Simulator, nově chce ukázat prostřednictvím své nové multiplayerové hry, že hry nejsou jen o grafice, ale důležitá je i realističnost a fyzická stránka. Hráči se v traileru například houpají na lanech, řídí obrovské vesmírné lodě a hladce proplouvají otevřeným prostředím.
„Zamyslete se: v herních arénách a MMORPG si moc s fyzikou neužijete,” říká Henrique Olifiers. „Neexistuje, aby padající hráč srazil toho druhého na zem, nemůžete přeříznout strom tak, aby rozmáčknul stvoření probíhající kolem; nemůžete nabourat vozidlo tak, aby se rozletělo na kousky a trefilo každého v blízkosti. Ani rozpadající se budovy a výbuchy, co by hráče odrazily různými směry… Žádná z těchto věcí v multiplayerových hrách neexistuje. Dokonce ani váš meč neodrazí nepřátele, když se s přáteli řítíte dungeonem.”
„Tak jsme se rozhodli sami tento problém vyřešit a uvidíme, jak se nám podaří.”
Více detailů se o Worlds Adrift dozvíme v lednu, kdy bude rovněž otevřeno diskuzní fórum pro hru.
I Am Bread je v současné době k dispozici v Early Access na Steamu.