Proč se v novém inFamous nestřídá den s nocí?
Infamous: Second Son Novinka Proč se v novém inFamous nestřídá den s nocí?

Proč se v novém inFamous nestřídá den s nocí?

Daniel Mazura

Daniel Mazura

49

,,Střídání dne a noci se děje v průběhu hry, souvisí s příběhem.“

Reklama

Portfolio PS4 světů se zanedlouho rozroste o Seattle, dějiště nadcházejícího inFamous: Second Son, v jehož ulicích se ale nebude měnit denní doba. V současnosti se podobné záležitosti považují zejména v žánru open-world her za samozřejmost, nemluvě o stínohře, která nebude hlavně v nočních pasážích tak bohatá jako kupříkladu ve dne. Chris Zimmerman ze Sucker Punch však přispěchal se zdůvodněním, jež původně zaznělo v rámci LiveShow na portálu Destructoid.

,,Střídání dne a noci se děje v průběhu hry. Souvisí prostě s příběhem,“ odůvodňuje Zimmerman absenci dynamického denního cyklu a dodává: ,,Je těžké udělat ráno tak, aby vypadalo dobře. Stejně tak je těžké udělat dobře večer. A snažit se mezi to něco vsunout… Na to se ještě necítíme.“

V ukázce pro novináře také chyběly stíny, na což reagoval Zimmerman slovy: ,,My je pořád zapínáme a vypínáme. Tady jich moc ale stejně neuvidíte, jelikož silný zdroj světla v noci prostě nemáte.“

Zimmerman se také rozhovořil o vizuální stránce: ,,Protože se celá hra odehrává v Seattlu, chtěli jsme, abyste nabyli dojmu, že navštěvujete různá místa, takže jsme každé části Seattlu vtiskli jinou atmosféru…“ ,,Hodně toho dělá právě počasí. Tuhle jste třeba hráli noční misi a bylo deštivo, ale na to samé místo se dostanete i ve dne a sami uvidíte, jak moc se to místo změní pod jiným druhem nasvícení,“ shrnuje Zimmerman vizi Sucker Punch.

inFamous: Second Son vyjde 21. března. Od Sony máme přislíbeno, že hru budeme mít k dispozici před vydáním, na recenzi tak nebudete čekat nikterak dlouho.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama