Ratchet & Clank: Rift Apart zatím neumožní ray tracing pro GPU od AMD
Novinka Ratchet & Clank: Rift Apart zatím neumožní ray tracing pro GPU od AMD

Ratchet & Clank: Rift Apart zatím neumožní ray tracing pro GPU od AMD

Jan Urbančík

Jan Urbančík

7
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5

Vývojáři zveřejnili seznam nastavení, včetně nepříjemného překvapení.

Reklama

Už zítra nás čeká vydání PC portu původní PS5 exkluzivity Ratchet & Clank: Rift Apart. Vývojáři ze studia Nixxes, kteří za touto konverzí stojí, nyní zveřejnili podrobný seznam grafického nastavení. Očekávat můžete klasiky jako kvalita textur a stínů, ambientní okluze, několik metod upscalingu a spoustu dalších. Důležitou součástí je však také ray tracing. Ten byl implementován už v PS5 verzi pro odlesky, na PC si ho ale můžete zapnout také pro stíny a již zmíněnou ambientní okluzi. Tedy pokud máte grafickou kartu od Nvidie.

Už při zveřejnění tabulky s HW požadavky GPU od AMD chyběly u nastavení s ray tracingem. Vývojáři tehdy napsali, že specifikace doplní později. Nyní jsme se však dozvěděli, že v den vydání ray tracing na grafických kartách od AMD vůbec nezapnete. Proč přesně momentálně nefunguje, o to se bohužel autoři nepodělili. Je možné, že narazili na nějakou neočekávanou chybu, kterou potřebují vyřešit. Uvádí totiž, že na opravě nyní úzce spolupracují s AMD, aby byla podpora umožněna co možná nejdřív. Doufejme tedy, že se to podaří.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama