Spousta detailů o podobě projektu Titan od Blizzardu
Novinka Spousta detailů o podobě projektu Titan od Blizzardu

Spousta detailů o podobě projektu Titan od Blizzardu

Michal Burian

Michal Burian

12

Šlo o nesmírně ambiciózní projekt se sci-fi podobou Země.

Reklama

Po včerejším nečekaném zrušení projektu Titan od Blizzardu se Kotaku rozhodlo využít svých kontaktů a od několika anonymních vývojářů se dozvědělo podstatné detaily o masivně multiplayerové hře, která měla dobýt svět podobně jako World of Warcraft.

Než se pustíte do čtení, je nutné zmínit, že Project Titan nebyl nikdy oficiálně oznámen, natož aby padlo nějaké datum vydání. Z dostupných informací víme, že titul byl několikrát předěláván a není jisté, zda se níže zmíněné týká už nové nebo nějaké ze starších verzí. To nemění nic na tom, že mělo jít o skutečně ambiciózní projekt.

Project Titan měl být masivně multiplayerovou hrou pro PC (uvažovalo se o PS4 a Xbox One) zasazenou v blízké budoucnosti na sci-fi verzi Země, kde se lidstvo úspěšně vypořádalo s mimozemskou invazí. Hráči se měli připojit k jedné ze tří frakcí, které rozpoutaly studenou válku o kontrolu nad planetou a jednotlivými kontinenty. Dějiště hry mělo být údajně západní pobřeží Spojených států amerických až po Evropu. Dále nechyběla Jižní Amerika a dokonce ani Austrálie. Blizzard měl v plánu vytvořit obrovský herní svět a po vydání prostřednictvím expanzí ho nadále rozšiřovat. Z tohoto pohledu šlo skutečně o hodně ambiciózní projekt, který by svou rozlohou překvapil nejednoho příznivce MMO her.

Hlavní koncept hry byl následující, během dne byste byli klasickým zaměstnancem (řezník, technik, mechanik nebo podnikatel) a v noci by se vše změnilo. Bojovali byste s ostatními frakcemi. Jeden z popsaných scénářů zněl takto: Pracujete pro společnost provozující internetový obchod. V určitém okamžiku jste svou frakcí vyzván k misi. Můžete se okamžitě přemístit na určené místo nebo zprávu ignorovat, neúčastnit se boje a místo toho si dál plnit pracovní povinnosti.

Počítalo se s tím, že každý hráč bude mít svou rodinu a bude si moci dělat bez větší nadsázky cokoliv chce. V některých ohledech Titan připomínal Team Fortress 2, The Secret World a další známé hry.

Na výběr byly třídy jako Reaper, Jumper, Titan, Ranger a Juggernaut. Každá z nich měla pochopitelně vlastní speciální bojové schopnosti a předměty, v závislosti na zbroji. Jumpersové měli být agilní skauti se schopností se teleportovat a rychle se po bojišti přemisťovat. Oproti tomu Titan byl tank, zatímco Ranger odstřelovač s maskováním a dalšími schopnostmi.

Vraťme se zpět k samotné struktuře hry, anonymní zdroje tvrdí, že Blizzard chtěl vytvořit spousta žijících a nadále se rozvíjejících měst, kde neměly chybět nejrůznější obchody a NPC postavy. Jedním z ambiciózních plánů byl systém umožňující, aby vás NPC rozpoznala a na základě předchozí interakce se k vám chovala. Jednoduše řečeno by věděla, že jste dejme tomu mechanik apod.

Více se dočtete na Kotaku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama