Tvůrci BioShocku pracovali na RTS
Novinka Tvůrci BioShocku pracovali na RTS

Tvůrci BioShocku pracovali na RTS

Michal Burian

Michal Burian

Irrational Games v minulosti pracovali na real-time strategii Dungeon Duel <strong>+ detaily a obrázky</strong>.

Reklama

Real-time strategie Dungeon Duel byla ve vývoji v roce 2002 pro nespecifikované konzole, tedy ještě předtím než studio začalo pracovat na prvním BioShocku.

"Hra Dungeon Duel kombinovala rychle se rozvíjející prvky real-time strategie ve stylu návykových obchodních karetních her v jedinečném fantasy prostředí," píše se na oficiálních stránkách Irrational Games.

V plánu byly dva singleplayerové módy. Časově limitovaný Dungeon, kdy hráč musel prozkoumat a najít kořist a přitom se vyhnout pastím a nepřátelům. Oproti tomu Duel mód byl akční a nabízel urputné bitvy v reálném čase.

Při postupu hrou hráči měli získávat speciální karty, které vytvářely jedinečné kombinace, a dalo se s nimi obchodovat s ostatními hráči online.

Zahrnuto bylo rovněž pět multiplayerových módů; Capture the Flag, Last Man Standing, Dungeon Ball, King Killer a Treasure Hunter

Co se týče složení vývojářského týmu, tak Ken Levine, současný šéf Irrational Games, byl kreativním ředitelem, zatímco Jonathan Chey, project manažer System Shock 2, zastával funkci vedoucího designera.

Na celé zprávě je zajímavé, že Chey nedávno opustil Irrational Games a založil si vlastní studio pod názvem Blue Manchu. V něm podle současných informací pracuje na podobné karetní hře s RPG prvky pod názvem Card Hunter.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama