Aaron Greenberg o singleplayerech a investicích Xboxu
Novinka Aaron Greenberg o singleplayerech a investicích Xboxu

Aaron Greenberg o singleplayerech a investicích Xboxu

Yurris CZ

Yurris CZ

1
Platformy Xbox Xbox One

Další rozhovor s generálním marketingovým manažerem společnosti Xbox.

Reklama

Zavzpomínáme-li na letošní E3, konkrétně na velkolepou konferenci Xboxu, jistě si někteří vzpomenou na to, jak šéf společnosti, Phil Spencer, hovořil o skupování a investování do menších vývojářských studií. Na právě probíhajícím Gamescomu ve svém druhém rozhovoru vyzpovídal web DualShockers Aarona Greenberga, generálního marketingového manažera společnosti Xbox. V prvním rozhovoru se probíralo téma nové hry od studia Playground Games.

Greenberg na úvod zmínil, že společnost Microsoft zintenzivňuje svůj závazek k významným titulům. Xbox nebude nadále oznamovat tituly roky dopředu, vše bude odhaleno, až přijde správný čas.

"Vězte, že společnost se zaměřuje a investuje do dalšího rozšiřování našeho obsahu, přinášíme našim fanouškům čím dál více her bez ohledu na to, na jakém zařízení hrají, jasným příkladem je rozrůstající se služba Xbox Game Pass."

Na otázku, zda Microsoft věří hrám pro jednoho hráče Greenberg uvedl, že hledají studia za účelem rozšíření rozmanitosti her.

"Milujeme hry pro jednoho hráče. Je to něco, co má stále velký potenciál. Myslím, že naše studia zaměstnávají jedinečné a talentované vývojáře, kteří dělají opravdu kvalitní hry. Jmenovitě mám na mysli studia Compulsion, Ninja Theory nebo Undead. Hry, které vytváří zmíněná studia, jsou jiné než naše přední značky jako třeba Forza, Halo nebo Gears. Nové tituly vnesou do naší nabídky více rozmanitosti."

"Chceme, aby si hráči naše hry náramně užili. Někteří chtějí kooperativní tituly, jiní hry pro více hráčů a další skupina zase příběhovky singleplayerového charakteru. Na nás však je splnit touhy našich fanoušků."

Greenberg také objasnil, proč Microsoft zvýšil investice do herních studií.

"Myslím, že hry mají ve společnosti Microsoft velkou roli. Phil Spencer přímo z pozice generálního ředitele hry podporuje, jak nejvíc může. Hry slouží i jako strategické investice pro společnost. Nikdy se Microsoft nezaměřoval více na vývoj her než nyní.

Existuje mnoho vzrušujících nápadů, které můžeme v budoucnu realizovat, vše samozřejmě díky využití veškeré síly a zdrojů od Microsoftu. Na mysli mám projekty jako je Microsoft AI nebo streamování her z cloudu. Právě do zmíněného cloudu vkládáme mnoho nadějí, v této funkci naše společnost vidí budoucnost.

Jsem také rád, že většina osazenstva naší společnosti je doslova posedlá hrami. Můžeme tedy hráčům poskytnout hry od hráčů," dodal s tím, že studia v rámci Microsoftu mají tvůrčí svobodu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama