Pokračování The Legend of Zelda: Breath of the Wild je důsledkem příliš mnoha nápadů
The Legend of Zelda: Breath of the Wild Novinka Pokračování The Legend of Zelda: Breath of the Wild je důsledkem příliš mnoha nápadů

Pokračování The Legend of Zelda: Breath of the Wild je důsledkem příliš mnoha nápadů

Ondřej Partl

Ondřej Partl

Platformy Nintendo Switch Switch

Rozhovor s výkonným producentem Eiji Aonumou prozradil zajímavé informace.

Reklama

Když 3. března roku 2017 spatřila světlo světa nová akční advetura z legendární série The Legend of Zelda, nesoucí podtitul Breath of the Wild, tak téměř všechny majitele konzolí Nintendo Switch a Wii U okouzlila především třemi věcmi. Za prvé to bylo hratelností, která skýtala opravdu nejrůznější možnosti a dopomáhala k pocitu čistého dobrodružství. Další ze tří pilířů úspěchu byla stylizace, hrající všemožnými barvami, což mělo za následek příjemnou pohádkovou atmosféru. Poslední součástí tohoto tria byla i všeobecná detailnost světa a jednotlivých mechanik, což je stále ve hrách zásadně přehlížená věc. Dohromady to tvořilo celek, jaký se opakuje jen párkrát za dekádu.

Během letošní E3 se fanoušci této hry dočkali milého překvapení a to oznámení ohledně připravovaného pokračování, na kterém tým momentálně pracuje, zároveň s remakem další ze starších her z této série, Link´s Awakening. Mimo tyto tituly má stejná parta lidí za sebou remaky starších dílů Ocarina of Time a Majora´s Mask, oboje na Nintendo 3DS.

A právě v nedávném rozhovoru byl producent tohoto týmu Eiji Aonuma vyzpovídám Jasonem Schreierem, což mělo za následek několik poměrně zajímavých informací ohledně vývoje těchto her a především druhého dílu Breath of the Wild.

Aonuma například v rozhovoru sdělil, že pokud by měl nový Chamber mód, který obohatí právě remake Link´s Awakening, úspěch, můžeme se ho v budoucnu dočkat i v dalších Zelda hrách. Pro ty, kteří o režimu předtím neslyšeli, se v kostce jedná o editor úrovní, v němž se vaše kreativní duše může pustit z vodítka.

Dále se rozpovídal o pracovních podmínkách, které panují v Nintendu. Prý se společnost zaměřuje především na flexibilitu, což má za následek lepší prostředí pro zaměstnance a jejich jednoduššímu rozdělení pracovního a osobního života. Podle Aunomi tak nikdy nedošlo k žádným špatným náladám v týmu během vývoje a všeobecně se tak zdá, že se jedná o příjemné pracovní prostředí.

Na konci rozhovoru se posléze Aunoma přiznal, že pokračování Breath of the Wild jako takové v plánu ve skutečnosti ani nebylo, ale díky tomu, že celý tým měl jednoduše příliš mnoho nápadů na dodatečný obsah do původního dílu, rozhodlo se, že se začne úplně nanovo a hráči tak dostanou zcela originální dobrodružství. Taktéž to z jeho slov vypadá, že titul je ve vývoji poměrně delší dobu, jelikož většina sil je zaměřena právě na vývoj Breath of the Wild 2, takže bychom se ho mohli dočkat možná dříve, než si myslíme.

Celý rozhovor si můžete přečíst zde.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama