Halo Infinite vyjde na podzim
Halo Novinka Halo Infinite vyjde na podzim

Halo Infinite vyjde na podzim

Smazaný uživatel

Smazaný uživatel

15
Platformy Xbox Xbox Series X|S Windows PC Xbox Xbox One

Nové screenshoty již vypadají mnohem lépe.

Reklama

Vydání jedné z nejočekávanějších exkluzivit pro Xbox a PC, Halo Infinite, bylo stanoveno na podzim roku 2021. Vývojáři z 343 Industries o tom informovali skrze rozsáhlý příspěvek na svém blogu Halo Waypoint a kromě několika informací o průběhu vytváření hry se můžeme podívat i na první mapu z multiplayeru.

Halo Infinite vyjde na podzim

Od ukázkového dema, které nebylo fanoušky příliš kladně přijato, tvůrci zapracovali na vizuální stránce od osvětlení, přes mlhu, až po opotřebení Spartanského brnění, či vzhled zbraní. "Víme, že komunita dychtivě uslyší a uvidí vylepšení a pokrok, kterého tým od července dosáhl," uvádí se na blogu.

Halo Infinite vyjde na podzim

Vývojáři rovněž tvrdí, že kritiku po ukázce červnové kampaně očekávali a donutila je k vylepšení. Zároveň znovu uvádí, že ona červnová ukázka byla rozpracovanou částí a Halo Infinite v současném stavu vypadá jinak, přičemž smyslem této ukázky bylo demonstrovat hratelnost, nikoliv grafiku. "Rozhodně chci ocenit příspěvek, který jsme dostali od komunity Halo a naší fanouškovské základny; zůstat otevřený kritické zpětné vazbě a dívat se na oblasti, kde se můžeme učit a dělat lépe, je nedílnou součástí naší kultury ve 343," sdělil manažer grafického oddělení Ani Shastry.

Halo Infinite vyjde na podzim

Slovo padlo i na animaci Craiga, která se stala rovněž terčem kritiky, ale také vtípků. "Nejprve mohu potvrdit, že animace obličeje na NPC nebyla v této sestavě plně implementována, což vyústilo v Craigův neuvěřitelně mrtvý obličej. Všechny znaky jsou modelovány v neutrální póze, než se použijí tvary blendů a animace. Chudák starý Craig tedy nikdy neměl být viděn v takovém stavu, což není něco, co by bylo během hry evidentní," prohlásil ředitel uměleckého oddělení Neill Harrison. V současnosti se tak pracuje na několika vylepšení, včetně přidání nových vousů a vlasů.

Kromě vizuálních a grafických úprav se tvůrci věnovali i multiplayeru, který má být free to play formou. Na toto konto si vybrali jednu z rozpracovaných map, kde zároveň popisují jak zapracovali na stínech i nasvícení interiéru. To vše má být renderováno ve vysokém rozlišení, ale zároveň udržet framerate na 60 fps. Sami autoři přiznávají, že to bylo pro ně velikou výzvou a museli kvůli tomu upravovat engine. "Je zřejmé, že u map pro více hráčů je klíčová spolupráce s designéry. Rozvržení, zorné čáry a navigace hráče jsou zásadní a jsou to všechno věci, na kterých neustále pracujeme, když dolaďujeme herní zážitek," uvedl Harrison.

Přepracován byl i systém úpravy vašeho vojáka v multiplayeru. Vývojáři tak chtějí nabídnout rozsáhlejší barevné provedení zbroje. Rovněž chtějí nabídnout možnost určit si míru poškození zbroje, ale také to, z jakého materiálů jsou zbroje vyrobeny. To vše se pravděpodobně bude týkat i zbraní a vozidel.

Každopádně nové screenshoty (výše) již rozhodně vypadají slibněji, než minulá kontroverzní ukázka ze hry:

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama