The Medium Novinka The Medium s podporou ray tracingu

The Medium s podporou ray tracingu

Ondřej Partl

Ondřej Partl

1
Platformy Xbox Xbox Series X|S Windows PC

Temný svět je díky tomu ještě více působivější.

Reklama

Autoři z polského Bloober Teamu mají za sebou poměrně slušnou řádku hororových (nebo aspoň temných) titulů, jako jsou oba díly Layers of Fear, Observer či Blair Witch.

Nicméně jejich pravděpodobně nejambicióznější hrou je The Medium, jíž se dočkáme už za několik dní.

V ní budeme sledovat osudy sličné ženy Marianne, která oplývá poměrně zajímavou schopností, díky níž se pohybuje ve dvou realitách zároveň.

Tyto reality jsou posléze stěžejním prvkem celého hraní, kdy po většinu času se budou tyto dva světy renderovat současně a vy v nich budete muset paralelně řešit různé problémy, abyste mohli postupovat dál. Pozor si nicméně budete muset dávat před hlavní zápornou postavou hry, jíž je entita The Maw, které hlas propůjčil Troy Baker.

Pokud by následně bylo třeba dalších důvodů, proč se na titul těšit, tak třeba můžeme zmínit fakt, že na hudbě spolupracuje legendární Akira Jamaoka, tvůrce hudby do série Silent Hill.

Autoři pak novou ukázkou (v náhledu) jistě potěšili všechny majitele RTX karet, jelikož ta ohlašuje oficiální spolupráci týmu se společností NVIDIA, tudíž nám tvůrci mohou nabídnout vylepšený zážitek za pomoci ray tracingu.

Díky němu bylo tedy možné využít plný potenciál Unreal Enginu 4.25+, stejně jako technologií, jako je Microsoft DirectX Raytracing a NVIDIA DLSS, přičemž výsledek můžete posoudit sami.

Titulu se pak dočkáme již 28. ledna, a to na PC a Xbox Series X/S.

Předobjednat si ho můžete v obchodě Steam a Microsoft Store.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama