Deus Ex byl vážný. NOLF je humorná. Mimové v pruhovaných tričkách mně pěkně zatápěli. NOLF2 byl dobrý především tím, že měl výborné kooperativní mise. A především chci zdůraznit, že Cate byla půvabná, mazaná a noblesní dáma. Její odpovědi v dialozích byly vtipné. 👍
Katastrofální kamera - to asi ne. Spíše neodladěná.
Nešťastný soubojový systém - to také asi ne. Je prostě jiný, než jsme zvyklí. V GoT byl také. Hráč si jej musí nastudovat a pak to frčí. Styx a Arkail mohou spolu velmi dobře kooperovat díky svým doplňujícím se dovednostem. Na klávesu 1 dáš Styxovi snížení obrany na 2 rozhození stability a na klávesu 3 dáš Arkailovi údery jako lokomotiva. Samozřejmě musíš mezi nimi přepínat. Nicméně můžeš to různě nakombinovat a pak jdou nepřátele k zemi jako mouchy. Nebo můžeš využívat Arkailovi zuřivost, ale se Styxem se kliď bokem.
nevábné grafické zpracování - Styx a Arkail jsou dobře udělaní. Prostředí mohlo být výrazně lepší, ale celkem stačí. Ovšem opravdu mizerné jsou ostatní NPC postavy, hlavně ženské. Na to se nedá dívat.
umělá inteligence Bieberových fanynek - nevím, jak ty fanynky, ale asi u nich není inteligence prioritní UI NPC postav ve hře není dobrá. Spíše špatná.
příliš mnoho cut-scén - ano těch je dost a přechody k nim jsou občas rušivé.
Celkově je hra nedodělaná, narychlo vydaná. Něco už opravit nepůjde. Přesto mě baví příběh a souboje.
Šikovným rozmístěním svých žoldáků můžete u nepřítele vyvolat paniku. Ten reaguje změnou polohy těla a občas i uteče
Vyplatí se neútočit. Lepší je nepřítele vylákat do křížové palby 🔫
Vyhnout se střelbě do vlastních lze na širokém poli lepším rozmístěním žoldáků od sebe. V úzkém prostoru si ten vepředu lehne, ten za ním dřepne a další stojí. Také pomůže nestřílet dávkou, ale vhodně používat jednotlivé střely, pokud u vašeho žoldáky stojí nepřítel a druhým žoldákem mu z dálky chcete pomoci.
V inventáři si u zbraní pomocí grafu přesnosti můžete promyslet jejich správné používání. Standardně se vyplácí mít u každého žoldáka na delší vzdálenosti rifle a na kratší SMG, který, když už nemáte akční body na střelbu dávkou, můžete přepnout na jednotlivé rány.
Žoldáci dostávají perky, které ovšem se stanou aktivní až na příslušném levelu.
Možností oproti původní JA sérii chybí opravdu hodně. Zatím mi dost chybí lezení na střechy.
Navíc hra je nedodělaná. Doporučuji s jejím pořízením ještě počkat.
Přitom na steamu je možné si dnes ještě 8 hodin koupit JA2 Wildfire za opravdu pakatel (sleva 86%) .
První epizodu jsem zahrál dvakrát. Na krokový posun jsem si už zvykl. Nepřátelské postavy mají líbivé animace. Boje jsou i díky dobrému ozvučení působivé. Ve hře jsou použité i zvuky z předchozích MM.
marsha: jestli je lepší? To si vyzkoušej. Defiance umožňuje účet na zkoušku zadarmo. FireFall je v Betě zadarmo. Ve FireFall je kluzákové letání a Jetpack. Nevím, jestli to dali i do Defiance. Když jsem to hrával, tak to tam nebylo. Nepřátelé ve FireFall mi připadají akčnější. Víc po tobě jdou. Výzbroj a výstroj si ve FireFall vylepšuješ a vyrábíš sám. Težíš suroviny a necháš je zpracovat na použitelnou rudu. Svět Defiance je obrovský. Bojuješ za různé klany. Svět FireFall je zatím menší, ale více členitější. Boje, díky Jetpacku, který si také můžeš vylepšovat, mají další rozměr. Ty kluzáky jsou fajn věc.