Raylo™ hele mě pořád šokuje, jak si všichi pcčkáři myslí, že jsou pupek světa. Víš, ona PS4 verze jede naprosto v pohodě, takže recenzentům nic nebraní recenzovat a opravdu nemusí čekat půl rok než to zalátají...
Souhlasím s Trolendem. Textury na PS4 jsou většinou dosti mizerné a od PS3 to moc neposkočilo, na to že tam je dosti velký výkonostní rozdíl. Tvůrci totálně serou na optimalizaci a pak to dopadne tak jak Witcher 3, kde jsou textury jak roku 2007 (Crysis nepočítám) a doskakují těsně před tebou a občas ani nedoskočí... Ale když se optimalizuje pak tam jsou textury super viz Order či Infamous...
kuler91 zas tak černě bych to neviděl. Občas se najde i hra, kde PC verze vypadá daleko lépe a jede lépe viz Witcher 3. Občas je to špatně optimalizovaný i na PS4. Dle mého tvůrci serou na optimalizaci jak na PC, tak na nové konzole. To PS3 a X360 tam se optimalizovano velice dobře...¨
nebo přidám ještě MGS: GZ to je nejlepší port, co vyšel na PC za poslední roky. Perfektní grafika, výborné A. I a vypadá to lépe než na konzoli, kde je problém, že to jede na 60 FPS, takže to nedosahuje kvality PC verze
Anciabl a co jako vykresluje grafika v open world? Celý svět? Blbost, ne jen to co vidíš. Jo náročnější je A. I v open worldech, jelikož musíš jim udělat nějaký rytmus, kam chodí, co dělájí apod. W3 má A. I dost tupou, takže se zasekávají o vše možné, neutočí, odcházejí apod. A. I byla kompletně snížena oproti W2.
Ale v globále není W3 o tolik náročnější než U4, který už má velké lokace a žádné koridory, jak se nám tu snažíš namluvit, má daleko pokočilejší fyziku, animace, AI, jízdní model atd. Takže jsem u stejného výsledku. Poláci prostě zkurvili optimalizaci na PS4, celou dobu lhali a do teď se neomluvili.
Gerchan Denuvo do teď není cracklé, sice jde hrát Dragon Age či Fifu, ale "crack" obsahuje pouze emulační program, který Denuvo neodstraní, ale obejde, takže Denuvo tam pořád je i při warez hrách.
to je prostě tím Unreal Enginem, oni na starý engine napasují různé ptákoviny a pak je to nehratelné viz Mortal Kombat na PC. Kdyby použili UE4, tak to jede úplně v pohodě všem.
co se dívíte, pc je paté kolo u vozu. Chuť optimalizovat produkt, který skonči na warezu je vskutku malá. Takže máte dáreček v podobě Denuva a špatné optimalizace. ) )
PS4 verze jede slušně, co jsem viděl, tak v 95% času drží 30 FPS oproti Witcherovi, který klesá na 19 FPS je to výborné a navíc Batman vypadá opravdu dobře oproti W3 na PS4.
Anciabl prosím tebe, Witcher nefunguje do teď. Konzolová verze je úplně v prdeli a PC je taky dost zabugovaná, levitující předměty, nedoskakují textury, nepoužitelný inventář, šílená optimalizace. .
obecně je ta hra špatně optimalizovaná a půl rok pro PC verzi by ji prospěl a tak rok ještě péče pro konzolovou verzi by byl ok. Chápu, že třetí odklad by byl docela trapas, ale vydat takovou hru na konzole je ještě větší trapas. No a rozhodně by hře prospěl nějaký ending obsah, hra má pěkný svět a hlavně velký, ale není tam absolutně vůbec co dělat a další výtka jde k dialogům. Je to docela slabota oproti W2, s Marigoldem jedno dvě téma, to samé se Zoltanem. S Yen diskuze jen o divokém honu. s Triss skoro nic.
dopitapetr to slyšel od diskutujích, DS2 je pořád vynikají hra, jasně jednička je geniální, takže srovnávání není fér. Masterpiece se nerodí každý rok...
Lasman "Ostatně, s žádnou hrou, kde je hlavní náplní mise „eliminuj cíl, “ „seber balíček“ nebo „infiltruj nepřátelskou základnu, “ nechci mít nic společného. " a hodnotíš Skyrim 10/10 .