Nechci nic hrotit, ale máte problém s rokem hned na začátku. Děj hry je zasazen do 3025. A vůbec, ten první odstavec dost pokulhává. MechWarrior není žádná značka žoldnéřského oblečení, ale povolání (pilot BattleMechu) . Fakt bych se nad tím první odstavcem zamyslel trochu více, když už to překládáte podle informací z angličtiny.
Tak Battletech má dlouho historii jako deskovka, takže ty tahy jsou pro to hodně vhodné. Co jsem tak sledoval vývoj, tak sice udělali řadu ústupků (není úplně stejný model poškození/síly zbraní) oproti deskovce, ale ty dávali smysl.
To, že CA se zjevně rozhodlo jít podle novel a ne jenom podle doložených historických faktů. Prostě to je spíše pseudo/fantasy historický díl podle toho traileru. A v takovém případě ti hrdinové prostě dávají smysl. Až bude gameplay, tak se třeba dozvíme jakou funkci ti šampióni mají, Třeba to nebude tak extrémní jako v TW: W, ale prostě se bude jednat o něco jako bylo v Shogun 2, tj. hrdina + pár elitních vojáků v jeho jednotce.
A nejsou? Kolik toho vlastně víme s určitostí o Mezopotámii a kolik z toho jsou zažité omyly o ní? Ano, Warhammer i SW jsou čistokrevná fantazie, ale co mi víme? Nebudu se nad tím hádat, ale stejně si myslím, že ke hře z tohoto období ti šampioni/hrdinové tak nějak patří. Možná ze mě mluví přílišné hraní Dynasty Warriors, ale ty postavy jsou běžně brány skoro s nadpřirozenými schopnostmi. Samozřejmě tomu se autoři mohli vyhnout, ale vzhledem k nastavenému trendu u TW: Warhammer se nedá divit, že od toho nechtěli upustit. Holt TW: TK bude více podle historických novel než podle historických záznamů (kterých je prachmizerně málo a ne vždy musejí být hodnověrné) .
Vzhledem k tomu, že mnoho z běžně známých informací o tomto období jsou na stejné rovni jako báje a mýty o trojské válce , tak ty šampióni/ hrdinové jsou logický prvek. Prostě to zatím vypadá na velmi dobrou tw hru. Ne úplně historickou, ale přesto víc historické než tw: wh.
Občas se na GOG Connect dá získat i GOG verze ze Steam knihovny. Akorát málo kdy se na GOG Connect objeví možnost tam nějakou hru "převést", natož aby to byla hra z mé knihovny.
Když se tak koukám na tu zbroj, tak ta moc není ikonická pro středověk. S tím Attilou by to ale více sedělo (hunové používali šupinovou nebo koženou zbroj, když teda nějakou používali ) .
Otázka zda to pojmou jako u Napoleona nebo spíše jako u Shogun 2: Fall of the Samurai, samostatná hra vs. standalone datadisk.
Jaj, do Rome 2 se mi nechtělo jít díky těm bugům, ale Medieval bych si dal. Jen aby to nebyl nějaký standalone datadisk jako byl Fall of the Samurai u Shogun 2.
Já si teda iluze o tom, že se tehdá bojovalo jeden na jednoho nedělám (jedině tak na turnajích) . Jaký smysl by potom měly bojové formace? Japonci objevily kouzlo bojových formací hodně dlouho po tom, co jim málem nakopali Mongolové zadky ( zachránil je de facto 2x tajfun)
fallanga: Díky za informaci, mi to někde muselo utéct a z těch bojově laděných videií mi to prostě přišlo strašně jeden na jednoho. O to jsem radši, že autoři to chtějí dělat více reálně.
Anborn: Nechci ti kazit iluze, ale ten cíl na KS je na MC mimiky obličeje pro cutscény a dialogy. MC pro samotnou hru už mají nebo na nich pracují nebo se na nich bude dělat bez rozdílu jak dopadne KS.
elcig: Z toho jsem zatím viděl, usuzuji, že mají v plánu pouze souboje jeden na jednoho. Nicméně to se může změnit, jak budou postupně vydávat nové informace.
gawlo: V tom to bude, právě že jsem to ještě nezkusil, tak mi to divné připadá. Ovládání strategie, která má jednu celou část RTS, pomocí ovladače mi přijde prostě zvláštní, ale jsem zvědav co chlapci z CA předvedou. Steam Controller tomu bude nejspíš napomáhat, ale zkušenosti se "standardními" ovladači prostě říkají, že to divné bude.
Už když se to objevilo u Shogun 2, tka mě tím pěkně nakrkli. Místo toho, aby to bylo součást a šlo to v nastavení zapnout (defaultně by to bylo vypnuté) . Ale co by oni neudělali pro prachy a snížený věkový rating.
Ghartag: Co vím tak do closed bety se dalo dostat i před nástupem Founders programu. Ale to s tou nevyvážeností mě zároveň utěšuje ale taky lehce rmoutí. Nicméně mám důvěru v Piranha Games, že to zvádnou.
Jsme to ale rychlíci. Navíc první "mission" byly zabití granátem (už nemám tucha jak se jmenovalo) a jako odměnu u toho Eagle Eye není vesta, ale pouze bonusový předmět, který se k vestě připojuje. (Něco mi říká, že tohle nemohl psát někdo, kdo tu hru aspoň nějakou dobu hrál. )