Jojo, asi u žádné jiné hry jsem nebyl tak podělán jako u starého AvP a potažmo AvP2 při hře za mariňáka. Jednak jsem byl na obě hry celkem mladý ale především ten podělaný detektor, ty podělané zvuky a ta strašná všeobjímající tma. Ve dvojce se to ještě dalo, ale jednička to byl humus. Tolik triček jsem u žádné jiné hry nepropotil jako tehdy. Jedničku jsem dokonce nedávno hrál (na gogu. com to zhruba rok dva zpátky rozdávali grátis) a nemůžu říct, že by to bylo o mnoho lepší, ta atmosféra spolu s jednotlivými mechanismy je vážně i po těch letech pořád ničivá.
Nazdar, chci se jen zeptat, jaký je podstatný rozdíl mezi Wings of Liberty a Heart of the Swarm? Protože nějak nemohu pochopit, že by vývoj něčeho takového trval 2 roky. Přecijen předpokládám, že to jede na stejném enginu a snad kromě jiných některých modelů postav a vytvoření několika map, etc. jde o to samé jako Wings of Liberty ne? Pokud se pletu tak mne omluvte, tuto hru příliš nesleduji.
A co jste čekali? Už od začátku bylo zřejmé, že pokud bude DotA 2 chtít prorazit a přitáhnout hráče, pouze to, že hru vyvíjí VALVE stačit nebude. F2P model je jediným řešením jak přetáhnout většinu hráčů DotA z W3 a taky nemalé množství z LoL.
Trololol: ano, říká mi něco stealh akce a říká tobě něco série Hitman, nebo jsi jenom shlédl film? .... jediné co jsem v komentu naznačil bylo ať v novém hitmanu není stejný systém jako např. v assasin creed, kde jsou všude možně nastavěné nejrůznější plošinky (viz screen) , jen aby jsi měl kudy běžet. Hitman ikdyž skákal z nejrůznějších balkonu, šplhal po střechách, lešeních a všeho možného, vždy to bylo s jistou dávkou elegancí, tak jak bylo u hitmana zvykem.
Jediné pozitivum snad je to, že pokud bude tolik "DotA" her, Valve to vydá za hubičku nebo zadarmo. PS: zajímalo by mě i jakým právem svůj mod nazývají Dotou, když nejenže nemají žádnou ochranou známku ale nemají ani nikoho (icefrog) kdo by jim povolil vývoj DotA hry.
Ono je třeba i brát na zřetel, že Runic Games se skládá převážně z vývojářů bývalého Blizzard North. Tedy z tvůrců Diabla 1 a 2 ( a chvíli i 3) . Proto je třeba brát podobu k Diablu jako docela samozřejmnou. A pokud srovnáte grafiku Torchlight a připravovaného Diabla 3. Myslím, že grafické rozdíly jsou minimální. A některé věci které se objevili v Torchlight, se objevují jako novinka i v Diablu 3.
aneb to je tak když jsou "všechna" data na druhé straně a vy máte tak leda CD-key. Vítejte v technologickém pokroku, který tak všichni vehementně podporujeme 💃 .
Nepletu-li se tak někdy kdysi CD-Projekt říkal, že Zaklínač 2 bude zcela bez ochran a budou sledovat pouze torrent servery a rozádvat pokuty. Vypadá to, že hodně změnili politiku.
Máš pravdu, že jsem to trochu nadsadil ale i přesto si myslím, že je docela zbytečné psát takovéto výroky po 4 vypuštěných informacích o Dota2. Navíc předpokládám, že Dota2 bude za pakatel nebo zadarmo (stejně jako např. Alien Swarm)
"Proč bychom si novou Dotu měli vlastně kupovat, když bude v podstatě stejná, jako ta předchozí? "
Mám podobnou otázku, proč bychom si měli kupovat Starcraft2 , když je v podstatě stejný jako ten předchozí. A přesto je to jedna z nejúspěšnějších her loňského roku.
JakER: Pokud na tom vydělal 367 000 $ a nebyl to úplný blbec a byl by trochu šikovný, tak by jsi rozdíl mezi pálenou hrou a originálem navenek nepoznal.
petec: Nemam rad, ked sa sila partakov odvija od rozhovorov s nimi, lebo vtedy clovek voli odpovede, podla toho, a tak sa moze stat, ze sithsky majster bude na partakov dobry ako med. Proste to dost kazi roleplay.
myslím, že bioware je tak velký mazák v tomhle druhu her (RPG) , že se mu něco takového nestane (DA, ME, ...) aby dělal tak stupidní rozhovory.
jasně v pohodě jenom se v recenzci několikrát srovnávalo s Diablem, tak jsem to chtěl aspoň trochu objasnit proč. Přecejen rukopis těch lidí se projevil v torchlight jenom v dobrém.
docela se divím že v recenzi není napsáno, že Runic games, jsou z velké části bývalí zaměstnanci Blizard (myslím že North) , kteří Diablo I a 2 vytvořili.