... použití slova 'konstruktivně' znamená, že navrhneš řešení nějakého problému. Označení hry že je strašná sračka, protože jsem se nedočkal funkcionality tak, jak si ji představuju není konstruktivní. Ach ty složité termity co?
Něco z toho rozumné opravdu bylo, něco ne.
Naopak by mě zajímalo, který z názorů, které obhajují hru jsou takové strašně nelogické?
Podívej se na komentáře od začátku a uvidíš jen samý hate. Takhle mi to přijde. Hra mě i přes nedostatky příjde víc než zajímavá a kdybych byl více do tohoto žánru, tak bych si ji i koupil. Kolega v práci o ní denně básní a to měl technický problém. A cena 60€ mě příjde adekvátní, pokud si vývojáři té práce natolik cenní.
Pokud jsem to správně pochopil, tak v SC musíš za skoro každý model lodě zaplatit často i nemalé peníze. Sry ale nedá se to označit, že to je hra za 30 eur.
Star citizen a NMS jsou žánrově absolutně odlišné hry. SC je simulátor, od kterého se očekává, že každá část bude mega komplexní. Od NMS očekávám, že to umožní prohlížet velkou spoustu buďto zajímavého obsahu, nebo různého obsahu. A věř tomu, že náhodně generovat použitelné věci je stejně složitý, jako nadefinovat naprosto přesně malé části poskládat je dohromady a prodávat je jako celek.
Rok jsem si zkusil dělat herního vývojáře pro jedno studio a pro někoho bych hru už nikdy dělat nechtěl. Manažeři vždy budou tlačit na vydání věcí, které ještě nejsou dokonalé jen aby nemuseli platit den vývoje navíc.
Nevím, těžko se mi soudí, protože to není můj oblíbený žánr. Pro určitou sortu lidí to může být tak akorát. Je to stejný asi jakože Star citizen chce snad dvakrát tolik (potenciálně misleading informace) a lidi jsou ochotni to dát.
Já jen obhajuju hru před mohutným hatem, který z mého pohledu není úplně oprávněný. A hru sleduju jen proto, co všechno se z toho vyvine, protože zkoumání procedurálních věcí může vést k zajímavým výsledkům. (Málo kdo dokáže říct, co všechno to vygeneruje) .
Co to má společného s komentářem, na který se odkazuješ? Tady by bylo spíše vhodné použití věty: "co to meles zase? " směrem k Tvému vlastnímu příspěvku.
Pokud se vyjadřuješ celkově k mému vyjádření, pak nevím kde se tam bere to slovo "zase". Neboť se v téhle diskuzi vyjadřuji poprvé.
Osobně znám spoustu lidí, co jsou s hrou více než nad míru spokojeni a s klidem by tomu dali třeba 9/10. A bod dolů jen za technické issue. Takže asi na ní něco málo dobrého bude. Opět jako pro Zlobu o příspěvek níže: "Pokud jsi nespokojený, uvaž, jestli jsi opravdu od hry očekával reálně to, co nabízela, nebo jsi to vynesl o kousek výš a teď jsi smutný z toho, že Tvého vysněného cíle hra nedosáhla. "
A co přesně si představuješ jako EPIC SPACE BATTLES, podle někoho to s klidem může být přepadení křižníků piráty.
A střed galaxie? Je to asi tak stejný konec, jako ve spoustě jiných her.
Jestli se někdo bude soudit netuším, ale ať to klidně udělá. Nezávislý orgán posoudí tu žádost a buď jí vyhoví či ne. Osobně si myslím, že žalobu podloženou tím stylem, kterým to prezentuje smete ze stolu, ale to je jen můj osobní názor.
No a jestli ty soudíš hru podle příspěvků z reditu, pak nevím, kdo z nás je větší hlupák. Asi ten, který si ji koupil a je s ní nespokojený než ten, co se koukl a nekoupil.
Ale konec blamu, pokud jsi nespokojený, uvaž, jestli jsi opravdu od hry očekával reálně to, co nabízela, nebo jsi to vynesl o kousek výš a teď jsi smutný z toho, že Tvého vysněného cíle hra nedosáhla.
Znova. Hra se od začátku tvářila jako explorativní. Je pravda, že je tam ještě napsaný survival, což podle videí, co jsem zhlédl taky splňuje.
Já se na video od Lazyho teď zrovna dokoukal a jedinné co mi z toho vyšlo je, že podle týpka to není vesmírná střílečka. Ve videích jsem většinu featur co měl označenou za busted viděl. Že nejsou tak vzrušujících, jak se mohlo zdát podle názvu? Hold hackování není záživné ani v reálném životě a každej si to tak představuje.
Zajímalo by mě, když ty jsi teda tak strašně inteligentní a strašně geniální, co přesně děláš (Narozdíl ode mě to na profilu nemáš) a jestli ses vůbec někdy něco snažil stvořit. Obvzláště na poli informatiky. Ukaž mi jedinný naprogramovaný projekt, který kdy neměl nějakou chybu, která se projevila až později. Už od vzniku počítaču existuje slovo BugFix. A víš proč? Protože bug se vyskytne vždycky.
Cenu si určuje studium podle toho, jak moc si cenní své práce. Nebo ty snad pracuješ zadarmo a nebo se neceníš více než třeba 50 kč? Pak jsi teda ale lhář a zloděj když za svou práci si účtuješ více.
Pane bože lidi, co to máte v palicích. Líbí se mi, že hra, která má za cíl být explorativní, kde autoři slibují, že můžete prozkoumávat procedurálně generovanou galaxii, sklízí kritiku za craftění, za příběh a další. Pokud od explorativní hry očekáváte akci, tak jste jen naprostí bl. bci. Hru jsem si nekoupil, protože to je explorativní hra a mě prostě explorativní hry nebaví. Takhle máte uvažovat.
Záleží co od toho čekáš. Tohle je simulátor a velice realistický simulátor. Mám to na noťasu s i7 a geforce 840m a jede mi to tak na nižší až střední detaily s přiměřenou vzdáleností rendrování objektů a terénu. Já od toho očekávám realističnost a je to opravdu super. Pokud od toho čekáš arkádovou střílečku jako batlefield, kde si na realističnost moc nehrají, pak tě to asi zklame. To je co se Army 3 týče. Co se konkrétně tanoi týče, tak zatím jsem nehrál moc, jenom trošku. Zaznamenal jsem trochu pokles FPS na středních detailech (možná jsem si jen dostatečně nepohrál s nastavením jednotlivých srand) . A za mě suprový je to pěkná změna. Je teda škoda, že ne vše je otevřené, co se budov týče.
Doufám, že si třeba jednou máknou na tom enginu a přejdou na OpenGL z DirectX. Stejně si myslím, že OpenGL je výkonější knihovna nežli DX. A hlavně pak by bylo velice snadné mít port i na Linux
Zlobo třeba jen tím, že každý disk má omezení na počet zápisů. Když prostě zapisuješ moc po čase ti ten disk odejde. Denuvo podle testů zapisuje na disk asi třikrát či čtyřikrát víc, než je normální chování systému, čímž rapidně snižuje životnost disku na jednu třetinu či čtvrtinu.
Heh, jen si to užijte z pos. . ným Micro$oftem. Ještěže vím, jak vše zprovoznit na linu. Nemusím pak řešit tyhle blbosti. Doufám jen, že M$ nasere dostatek lidí tak, že přejdou třeba jen na Ubuntu. Třeba pak tvůrci pochopí, že OpenGL je hodně dobrá knihovna a DirectX je úplně nah. vno.
Myslíš, že když tam bude tlačítko Donate, tak že ho někdo využije? Silně o tom pochybuji! Každý nejdřív řekne, no tak si to vyzkouším a pak najde nejméně deset důvodů, proč by se k tomu tlačítku již nikdy neměl vracet a taky se nikdy už nevrátí. Těch tisíc důvodů proč jo pro něj v tu chvíli již nebudou validní.
Kdyby zůstala ta varianta, která byla, tak se alespoň dobří modeři mohli někdy dočkat nějaké koruny, tak jak indie hry na steamu. Tak jak navrhuješ, pravděpodobně nikdy neuvidí ani halíř. Popřípadě jenom ten halíř obrazně řečeno.
Strašně se mi líbí, jak lidi nadávají že pro modéry je to tak strašně nevýhodný, že by to vlastně mělo být zadarmo že aby kdo chce si mohl zaplatit. To může říct jen lakomec. Dej vývojářům možnost a oni si vyberou, zdali to chcou dát zadarmo nebo ne. To co udělalo Valve byl nejlepší krok který mohl pěkně fungovat. A nějaký tlačítko donate. Devadesát procent těch co tu o něm píšou nikdy v životě na něj nekliklo a nedalo ani jeden halíř. Tak si prosím sáhněte do duše než něco napíšete.
Dále je také krásné, že za mod, který má nějaké ty chybičky platit nechcete, ale hru která má bugy atd. si koupíte. Nebo ji snad pirátíte? Zamyslete se nad sebou.
Jako vývojář vím, jak neskutečně těžký je si tvorbou něco vydělat a kolik lidí zhruba je ochotno za něco zaplatit. A věřte tomu, že tak strašně málo. Kdybych aktivně moddoval, tak bych tuhle funkci steamu uvítal.
By mě zajímalo, co vás vede k takovým názorům? Arma 3 je dle mého jedna z nejvíc super her a to mi ani pořádně na NTB nejede. Prostě je jen velice náročná, ale co taky očekávat v takhle propracovaným projektu že?
Strašně se mi líbí tenhle příspěvek o plánech do budoucna a jsem i velice mile překvapen snahou zacílit i více na indie scénu. Přijde mi, že některé dny tu není co číst, protože už po několikáté v týdnu jsou příspěvky furt na ty stejné hry, o kterých se mluví všude. I když to je hrozně subjektivní.
Strašně by mě zajímalo, jakým způsobem vyhledáváte indie tituly. Jestli to je jen špička ledovce, o které mluví každý, či to je tak, že se vývojáři musí ozvat.
Dobrá sportovní hra je například puppet soccer. Zabaví to taky na pěknou chvíli a zvlášť pokud jste na to dva Na tabletu jsme s bráchou propařili docela dost času