@Alfajk
@Alfajk taky nerozumím, v čem je tak revoluční. Wii přineslo pohybové ovládání, DS skvele dva displeje a stylus, Switch perfektně fungující kombinaci přenosné a hlavní konzole. Switch 2 to akorát dotahuje téměř k dokonalosti. Je konečně slušně výkonný, ovladače se dají použít jako myš (civka super), ma vrr v handheld režimu, atd... za me je to evoluce. Nebo jeste lepe switch 2 je to co mel vzdy byt switch 1.
@Pront
@Pront Hraj jsem betu a musim rict, ze me nezaujala. Nicmene s kf1 a kf2 jsem stravil tolik casu a uzil tolik srandy, ze vyvojare musim podporit. :-)
@URNA
@URNA nikdo asi nepopírá, že nvidia vyrábí čipy pro nejvýkonnější grafiky pro consumer trh. Sam mam 3090, ale za mě to byla poslední povedená generace. Mel jsem i 3060 ti a i to byla super karta. Problémy novějších generací vidím čtyři: 1)generační rozdíly nejsou tak velke
2)karty neskutečně žerou
3)praktiky nvidie směrem k recenzentům a výrobcům jsou k zblití
4)marketing nvidie je lživý (ano každý marketing tak trochu nadhodnocuje a da se to tolerovat, ale nvidie se mi posledni roky opravdu hnusí- pritom koukám na jejich prezentace a obdivuju, co dokázali)
Pro mě osobně neexistuje upgrade. Nvidii podporovat zatím dál nechci. A amd vydalo sice kartu, která je na hraní naprosto ok, ale pro mě to není nějaký moc viditelný upgrade.
Hele já nevím, pomocí alchymie jsem si jednoduše udělal 20 sejvovic a když jsem si fakt nejistej, tak je použiju. Vůbec nevidím důvod dělat neomezené ukládání. Podle me si pak nejde hru užít naplno. Sází totiž na to, ze člověk se bude trochu rozmejšlet, co udělá a jak to udela. To dělá kcd tím čím je. I tak poskytuje možnosti na ukladani poměrně bohaté. A I tak mam pocit, ze je to díky sejvovicim vlastně moc jednoduché. Ale ono stačí mít třeba postel vedle místa, kde se hrajou kostky, ze ? :-)
@Rizecek
@Rizecek Na tomhle samozřejmě kus smutné pravdy je. Nemůže se to ale házet do jednoho pytle. Je dobry, ze diky dlss se da normalne pouzit path tracing.
Co uplne neni dobry resp k cemu dlss frame gen neslouzil bylo nasobeni low fps. Resp. je treba celat vetsi latenci.
Tu se nvidia snazi snižovat. Potud dobry. Je to nejakej vyvoj.
Ale co je blby, ze si sam vsimam dost narocnejch a hnusnejch her. Jsou i aaa hry, ktery vypadaj jako 6 let stary hry, jen vytezuji aktualni hardware. To neni novinka, vzdy se to delo. Ale kdyz si vezmu, jak vypadaji nektery ps hry na pc, tak si uvedomuju, ze optimalizovat proste jde. S dlss je tohle spojeny akorat tak, ze se umozni vyvojarum neoptimalizovat. To je ale s kazdym narustem vykonu. I cpu.
A posledni vec a ta me osobne stve nejvic, je marketing nvidie. Jak u 4xxx tak i u 5xxx rady uvadi zavadejici informace. Realny narust vykonu je okolo 30%, coz je hezky cislo. Ale neni to dvojnasobek.
K cemu to vede (a nemusi to byt nutne spatne, jen to je zavadejici). Nebudou se pouzivat uz bezne metriky. Aneb neni fos jako fps. Neni rozliseni jako rozliseni. Neni rendering jako rendering. Bude se nakonec uvadet neco jako index kvality a vykonu.
A tim nechci snizovat uspechy nvidie. Tohle vsechno vyrobit byla makačka. Ale nekde uvnitr z toho mam blbej pocit z vyse uvedenych duvodu.
@Jan
@Jan Dobes A co je standardní procesor? Ps5pro stejně jako ps5 a ps4 ma x86 procesor. To je dost zásadní rozdíl od ps3. Tam byl taky problém v tom, že všechna jadra nebyla rovnocenná. Takže bylo poměrně náročné distribuovat mezi nimi práci. To jestli k x86 procesoru dáte npu nema vliv na zpětnou kompatibilitu. Je to podobné jako u nových Intel a amd procesoru, které mají také gpu a také jednotky pro zjednodušeně řečeno AI. U Sony je rozdíl v tom, že oni dokážou kombinovat různé prvky z různých generaci. Např gpu neni jen rdna2 nebo 3 nebo 4. Vyberou si, co je pro ně z pohledu kompatibility, ceny a výkonu nejvhodnější. Ps5pro je asi takový hybrid jako je jakékoliv nové apu od AMD do notebooku.
@mike123
@mike123 No kvůli těmto značkám jsem si kupoval i xbox one x. Měl jsem game pass, jako dárek forzu 7, takže Halo, gears, Forza (i Horizon). Ale musím říct, že mě to vůbec nevzalo. Všechno jsem smázl. Ale zase jsem projel celé RDR1 ve 4k, jelikož MS mel dobře zmaknutou zpětnou kompatibilitu a i s vyšším rozlišením. A to jsem si užil královsky. Někdy se k těm sériím chci vrátit a ještě je zkusit. Určitě to nejsou špatný hry. Jen jsem asi byl moc nahypovanej:-)
@Gut1
@Karlion Jak to napsali to má úplně normální smysl. Je tam důraz na "Hned tři české zástupce...". A tohle sdělení je jinak zabarveno než to, co píšete vy.
@Michael
@Michael Fišar (Remenestar) Tak je to pro lidi, co to nehráli. Pali na tom čas studio , které dela jen remastery, ne hlavní studio. Za mě ok. Jako radši bych taky nový hry. Na druhou stranu už byly zremasterovany i hry, který jsem ještě nehrál. Takže super :-).
Tak že by konečně konkurenceschopny procesor od Intelu? Natrápil se už dost. Je to tedy specifický scénář. Možná i jediný, kde se dala najít nějaká výhoda oproti AMD. Kdo ví.
Nechápu proč zklamání. Při výrazně nižším příkonu dostanu více než z minulé generace. Samozřejmě při porovnání stejných modelu. To je podle mě úspěch. Asi kazdej čekal od AMD modrý z nebe.