Zpět na článek

Diskuze: Daniel Vávra doplnil svůj názor na Cyberpunk 2077 po odehrání druhého konce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Zavorka

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych mu dal za trest dohrát 2x xbox one verzi včetně vedlejších misí. Pak by ty sračky nepsal.

Mr. Díra

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Názor je jako díra do prdele. Má ho uplně každý. Dneska lidi musí automaticky nesouhlasit takže vyjde něco a okamžitě se lidi dělí na dva tábory a to jen proto aby jedna skupina nesouhlasila s tou druhou. Příklady: konzole Xbox vs playst. Vs PC Android vs iOS Streetfighetr vs tekken vs mortal Nike vs adidas Atd atd atd. Takze to co dnes mame je jen iluze a imitace svobodne vule. Je to psychlologie ;)

PCH C64

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr. Díra Atari vs Commodore ... Metalisti vs Depešáci ... mám pokračovat ? :)

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
1. 1. 2021 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen se tiše usmívám (a zapínám u toho další výlet do Night City) ❤️

Daniel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

https://www.gamezone.com/reviews/cyberpunk-2077/ krásně popsané v téhle recenzi: "Cyberpunk 2077 isn’t just a disappointment because it misses the mark for CD Projekt Red. It’s a disappointment because it misses the mark as a video game from any developer. It lacks the fundamental basics of a good RPG with a lack of choices or meaningful character progression. The best moments in its narrative are in side quests. Night City is a boring, lifeless illusion of something greater. Perhaps that’s a good analogy for Cyberpunk 2077 itself: A boring, lifeless illusion of something greater."

Duchino

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel Příjde mi vtipné, když tu někdo jen odcituje recenzi a dostane za to mínus. Asi nějací principielní odpůrci odkazů ne? Přátelé, smiřte se s tím, VAŠE OBLÍBENÁ HRA SE ZKRÁTKA NELÍBÍ ÚPLNĚ KAŽDÉMU.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
31. 12. 2020 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duchino Přesně tak. Každý má na něco názor. Mě třeba rozesmálo: "The last of us 2 is a game about right and wrong written by people who think they are always right." :D Ale už bohužel nevím kde jsem to četl. Kdyby někdo udělal hru která by se líbila každému tak by tu bylo něco opravdu hodně špatně jelikož by neexistovala svobodná vůle. :D

N0isy
N0isy
Level 1 Level 1
31. 12. 2020 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel Skvělá řečka. Tak nějak přesně vystihuje můj názor na hru.

Daniel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mám pocit, že mu úplně přeskočilo. To vypadá, že to psalo desetileté dítě ten jeho příspěvek a ne člověk, co dělá v oboru.

Duchino

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tedy člověku, kterému na Skyrimu vadily rovné kamenné stropy, ubývání ukazatele života z obou stran nebo málo lidí ve městech teď nevadí, že se policie spawnuje do uzamčené místnosti, že je minimapa nepoužitelná a npc ve městech šíleně vygenerované, často dvě stejné u sebe a chodící dva metry sem tam? 🤣😂🤣

Daniel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duchino Vávra je jen komická figurka, kterou berou vážně jen jeho prostodušší akolyté. Takový novodobý sektář, který pokaždé vyprdne něco s čím si nasere do huby, je to totální sračka, ale pořád si někdo myslí, že by jeho prdy měli dávat na web. Za tohle má ZING neskutečný mínus.

jgfghhhgg

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel Neboj. To zlomilo vaz i Tiscali. Oni si na to prijdou a sam uz radsi chodim jinam (doporucuju to stejny). btw: i z pozice vyvojare, kterej to dela dve dekady muzu rict, ze Vavra je fakt dost kolikrat mimo, ale hlavne se ma snahu zviditelnovat. Docela smutny, ze zrovna tohle je ikona ceskyho herniho prumyslu...

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
31. 12. 2020 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jgfghhhgg S takovými zkušenostmi můžete dělat i užitečnější věci, než pomlouvat anonymně v diskuzích druhé. Co třeba společně spáchat nějaký článek nebo rozhovor o vašem oboru?

skylines
skylines
Level 0 Level 0
31. 12. 2020 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po menší sváteční pouze jsem se vrátil na internet a koukám že jsem o nic nepřišel :D Já tam mám 90 hodin a hotové všechno co tam jde kromě základního konce který mě moc neláká protože jsem nezachránil koho jsem měl a save byl hodně daleko. Každopádně Jsem na tom trochu líp jak Vávra protože hra spadla jen jednou. Ale zase jsem musel jednou restartovat misi protože jsem jí nemohl dokončit díky nahodilým událostem kdy jsem zastavil A.I v tu nejhorší možnou dobu a nemohl jsem se tak dostat na místo co jsem potřeboval - což se prakticky asi nedá zopakovat. Pak jsem měl ze začátku často problém s tím že jsem při přeskakování něčeho prostě umřel ale to je vyřešený. Teď akorát zůstaly prakticky jen bugy jako palmy v Pacifice, spawn aut v okolí města kdy se spawnou tři na jednu pozici takže jedno vylétne, druhé se převrátí a třetí je na šrot, pak co mě nejvíc otravuje je že když seberu omráčeného nepřítele a položím ho na zem tak s ním často hra praští o zem tak moc že ho zabije. Pak je tu občas špatné umístění předmětů což je běžný jev u her a to je asi všechno. Bugy v cutscénách nevím jestli opravili. Podruhé to hrát hned znovu nebudu. Ale má pravdu že je to v mnohem lepším stavu než hry od Bethesdy. I to že je to lepší jak RDR2. :D Co tam mohlo být lepší jsou ty RPG prvky. Mohlo jich být mnohem méně což by každému z nich dalo větší dopad na hru. Stejně tak Cyberware. Docela by mě zajímalo jak by ta hra vypadala kdyby neplýtvali časem a zdroji na dojezdovou generaci konzolí.

Michal Krejčí
Michal Krejčí
Level 1 Level 1
31. 12. 2020 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zing opět nezklamal stimulující diskuzí. Samozřejmě že Vávra dostal od jeho konkurenta zaplaceno aby s prominutím kouřil hru jiného studia. Nemohlo se stát že se mu hra (Post 1.1.6) prostě líbí. Hrál dvakrát hru, která je podle názorů některých naprosto nehratelná, jenom proto aby mohl mít opačný názor proti většině. Nejen to, ale vývojář se nechal podplatit konkurenčním vývojářem aby chválil hru (a studio), která ho pravděpodobně nepřímo stála výdělky. Samozřejmě, jak jinak :D

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
31. 12. 2020 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Krejčí já nesnáším Vávru ale mám stejnej názor hra je fantastická.Evidentně je asi vícero verzí jelikož nepotkávám ani bugy které pořád někdo postuje a brečí kvůli nim a za mě hra 9/10

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
30. 12. 2020 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na delší texty nikdy nejsem a tahle večer se v tom akorát ztratím, ale... Komp mám starý 5 let a hrálo se naprosto bez potíží, v duchu optimalizace... na PC se mi nezdá špatná. Mám odehráno téměř 100% a musím říct, že tolik bugů jsem ale ve hře ještě nikdy neviděl (taky teda moc her nehraju od prvního dne). Většina z nich je v pozdější fázy hry a ze začátku to nebylo tak strašné. Nakonec jsem byl několikrát nucen načíst starší savy, abych mohl pokračovat. Hra je obrovská a dá se to standardně pochopit, ale je toho fakt dost. Holt ještě nějakou dobu budou opravovat. Co se týká vedlejších misí a vyplnění města, vážně to není ani zdaleka to co slibovali. Dodělat vše začíná být nudné a skrze neustálé telefonáty nepřehledné. Zakázky na auta dojdi a kup, jako vážně to šlo udělat i jinak a zábavnější cestou, navíc sakra normální cestou na to vše vydělat je boj. Kšefty jak to označím já, nevím přesně jak to bylo dělné, byly většinou mechanikou stejné a nezábavné. Za mě zbytečné vyplnění města, jenže bez toho by to bylo fakt pusté jak poušť. Co se týká vedlějších misí to už je jiná, většina byla pěkně zpracovaná a hodně se dějově rozvíjely. Některé doplnily v podstatě i hlavní linku. Jo, vedlejší mise jsem si užíval na ně nemůžu říct ani popel. Hlavní dějová linka se mi líbila od začátku až téměř do konce propojení se silverhandem parádní, povedlo se (příběhu jsem se u CDPR nikdy nebál, ale perfektní příběh je jen jedna část z mnoha, co dělají perfektní hru). Bohužel, ale ani tady není to slibované, rozhodnutí na hru mají opět minimální vliv. To kým jste má vliv jen na konverzaci, ale výsledek kromě odlišného začátku nikde. Konec příběhu mě trošku zklamal, sice je to děleno i vzhledem ke vztahu postav, ale když budu upřímný, tak je konec pro hlavní postavu jeden jediný. (odehrál jsem asi 6 konců) Konce jak jsou beru, ale čekal jsem víc zásadních možností. Jako nezaujaté hodnocení hry bych dal 7/10 (-1 za bugy a za lži PR, -1 celková nevyváženost hry, -1 za odfláknutí některých méně podstatných detailů, na kterých ale záleží) Na hře je vidět obrovské množštví práce, ale rozhodně nejde o průlomovou hru, jak CDPR básnilo. Zdá se mi, že vývojaří mysleli na spoustu věcí, ale nebyl čas je do hry zakomponovat... bohužel nevěřím, že by se do hry někdy dostaly, možná v DLC?. Tak jako tak jsem na DLC zvědavý a doufám že se povedou, stejně jako u zaklínače. V zhledem k okolnostem si netroufnu hádat, kam se budou ubírat. Jedná o hru, která se mi vážně celkově líbila a rád se k ní někdy vrátím, abych to prošel celé znovu. Postavy jsem si zamiloval a jen tak na ně nezapomenu. Zároveň se ale jedná o hru u které pověst CDPR značně narazila a ani se nedivím, lhali. Každopádně některé reakce se mi zdají přehnané a jak píše Vávra spousta lidí to snad ani nehrála a jen je baví to hejtit. PS: Kde je sakra Ciri, to si to fakt netroufli propojit? :D

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
30. 12. 2020 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mixam Máš to delší ale musím s tebou souhlasit . A jen mimochodem, Ciri tam je, ale trochu jinak. 😀

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
31. 12. 2020 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Virus Hrál jsem korpo, tak vím že tam je na začátku jeden easter egg, toho jsem si všiml. Hadam, že myslíš to samé.. Jenže, úplně se nabízela možnost ji tam reálně potkat, to mohlo být zajímavé.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
31. 12. 2020 01:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mixam Trefa. :-) Ikdyž jsem nakonec hru rozjel za nomáda, tak tři možnosti jsem zkusil hned na začátku. Pak čekám, protože hodně jen tak skenuji lidi, že se třeba najde nějaký náznak v podobě jmen. Jinak fotím strašně moc, takže jsem ještě našel CIRI na zdech nategovanou ale jen jako jméno a líbí se mi reklama místo nilfguard je tam milfguard. :D Ono celkově je to tam samej umělák a ty popisky. 😂

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
30. 12. 2020 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já většinou nedělám předobjednávky a doteď jsem si myslel, že je CDProjekt jeden z nejlepších tvůrců ale po 7% jsem dal refund kvůli různým bugům, zasekávání postav a špatné optimalizaci na pc. Co mě vyloženě zarazilo byly hnusný textury na dně řeky, něco takovýho jsem už dlouho neviděl, hlavně u AAA hry. Radši počkám rok, až všechno opraví, než si kazit zážitek.

Andre

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rivers25 Kup si solidní PC a nehrej na 320x240. Souhlasím s Vavrou na 100%

Rivers25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Andre V takovym rozliseni hrajes mozna ty. Ja mam pocitac v pohode ale doted bezelo vsechno nad 60fps nebo i pres 100 fps na ultra. Ta hra je proste spatne optimalizovana a hlavne ty bugy, kdy ani nesla dohrat mise, ruzny zaseky postav atd. Mam Ryzen 3600, Sapphire rx 5700xt nitro+, 16GB ram. Hra byla na rychlym ssd disku. Necham je to prvne odladit. Her na hrani je dost, takze neni problem.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rivers25 hele.. nechci ti kazit iluze, ale amd je uz par let, mozna desetileti, v prdeli.. procak o nicem a grafika stejna jak v tech papundeklovejch krabicich k televizi

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
1. 1. 2021 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer To bych neřekl. Zrovna poslední upgrade pc jsem šel na AMD prasátko a spokojenost nadevše. Sice Intel je Intel ale teď si klidně sedím na druhým koňi a pohoda. 😀

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
1. 1. 2021 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Virus Už od první generace Ryzenu to byla dobrá koupě pokud člověk potřebuje více jader. Na hry byl pořád lepší Intel, ale třetí generace Ryzenu to dotáhla na Intel i v herní oblasti. Poslední generace se povedla, jenon škoda vyšší ceny. Neříkám, že Intel je jen špatný, ale říct, že AMD je v prdeli, to je mimo.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rivers25 optimalizace na pc rozhodne spatna neni.. spis nam sdel pro predstavu konfiguraci tveho pc

Karlosz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Martin Šabák je přestě ten looser o kterém Vávra mluví. Nedospělý parchant co jen hledá negativa kde může.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karlosz podle vseho jo ((: tenhle paradox – nudim se 80h u hry – zde zatim nikdo neprekonal.. chachaa

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karlosz A ty jsi ditĕ co zase hejti lidi co hejti tvoji best hru (jsem to naschval hrál abych vedĕl co vše v té hře je a stejnak je to shit XD a teď tu nadaváš a kdo je pak ditĕ LOL akorát mi dĕláš radost dĕkuji

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák chapu, i z myho pohledu by bylo sileny parit CP 80h na stary vykopavce.. hehe

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Ne asi a ještĕ k tomu 80H šilenost to byla xd ještĕ že už mám refund a nemusel jsem to platit HEH

N0isy
N0isy
Level 1 Level 1
30. 12. 2020 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám za sebou 52 hodin a platinu, což znamená 100% dohrání hry se vším všudy. Příběh je určitě jeden z nejlepších, který jsem hrál. Vedlejší linky byly skvěle udělány, město samotné mi přirostlo k srdci a bude mi chybět stejně jako Johnny, ale tím to jinak končí. Herně je to kopírka všeho možného. Snaží si to hrát na strašně komplexní hru, kterou není. Na možnosti Deus Ex to nesahá ani po kotníky a to nejen v rámci level designu. Město je sice plné “aktivit” v podobě policejních událostí, ale ty jsou vždy stejné a vedlejší zakázky jakbysmet. Buď stačí někoho oddělat, přinést předmět nebo sabotovat, ale je to stále to samé dokola. Město jinak nemá žádnou interakci. Na něco jako Gwent zapomeňte. Místo toho je tu pár pouličních soubojů a závody s teleportujícími se soupeři. Na to, že se na hru čekalo 8 let, tak ta hra kromě grafiky, animací a příběhu nepřinesla vůbec nic nového a revolučního. Hře strašně chybí nějaký exkluzivní prvek, který člověk jinde nenajde. Doporučuji jít radši do jakéhokoliv dílu Deus Ex, pokud si opravdu chcete užit pořádné RPG a různými možnostmi postupu.

Mong
Mong
Level 39 Level 39
30. 12. 2020 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@N0isy Ja fakt nevim, co vsichni na deus ex vidi co se tech moznosti postupu tyce - nevim no, ale treba nasrtcenou metrovou vetraci sachtu do pomalu kazdy mistnosti nepovazuju za nejakej master level design...

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong Tak to samé máš v 2077 šachty to je klasika v každe hře XD Dishonored byl master v level desing nebo god of war 4 a alien isolation ale ono otázka jak chceš dęlat stealth hru kde jedinej vchod jsou dveře prostĕ šachty tam budou a každá budova je má

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Teď si teda za Boha nevzpomenu kde v CP jsou šachty. Jediná šachta co jsem použil byla na začátku v příběhové misi a ani tam nelezla přímo tvá postava. Možná jsem vždy volil jinou cestu, ale jsem si téměř jistý, že žádné šachty nebo ventilacky jsem nepotkal.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Jo no máš recht jedinou jsem použils robotem jinak všude lezu střechou nebo oknem ale šachty tam jsou taky v velkých budovách

MarekParek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pam Vávra bude asi Fanboy protože lidi nebrečí jen kvůli bugům ale hlavně kvůli obsahu který byl slíbený ale jaksi chybí například propracovaný policejní systém, dialogy na kterých záleží nebo například úžasná UI kterou jsme ještě jakziv neviděli Další věc jsou lži ohledně konzolovich verzí hra byla ohlášena na konzole 8let zpátky a minimálně 4roky ve vývoji a srovnání s RDR2 je naprosto nemistne Samotné mechaniky hry jsou vážně skvělé ale CDPR si zaslouží veškerou bídu co v tuhle chvíli dostává až hru opraví tak se klidně vraťte k olizovani jejich údů ale do té doby je prosím nebrante

skylines
skylines
Level 0 Level 0
31. 12. 2020 00:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MarekParek Jo... CD Projekt je první vývojář co nedodržel co nasliboval. :D Je fakt že poldové jsou stupidní ale A.I nepřátel taková musí být protože to není FPS a musí tam být šance se proplížit - ať už z azády, za bednou nebo po střeše - protože jak všichni dobře víme - nejhorší mise v historii her jsou stealth mise u her které na to nejsou stavěné. Na dialozích záleží jen málo i když je tam konec který nezískáš když zvolíš ty špatné ale s tím problém nemám. Jde o to co děláš. Když plníš mise získáš další konce a jejich modifikace - tak jako u všech ostatních her. Docela by mě zajímalo u kterých her opravdu záleží na tom co zvolíš protože se mi nic nevybavuje. U interaktivního filmu Detroit? Kde je člověk rád že může ovládat alespoň pohyb postavy? Vážně si nevzpomínám kde by volby měly reálný a zásadní dopad na příběh aniž by to byly hříčky na tom přímo stavěné a po všech dalších stránkách osekané. A to že to bylo oznámeno na staré konzole před pár lety... Tak se podívej jak vypadala první ukázka hry :D Tu by ty konzole ještě daly. Ale jak šel čas tak to trochu bobtnalo aby to šlo s dobou a konkurencí i když bylo jasný že se bude hodně ořezávat. CD Projekt je snad první v historii kdo v nástřelu toho co chystají ukázal grafiku hry mnohem horší než jakou jí vydal. A třeba dodat že hra vyšla tak jak jí Sony a MS certifikovalo. Obě firmy mohly říct: NE... tohle nesplňuje naše požadavky a tohle vám do prodeje nepustíme. Ale to nikdo neřekl. Takže jsou ve hře jen dvě možnosti a to ta že to fakt tak mizerně jede jen malému počtu lidí a ostatní se jen přidávají, nebo ta že se Sony a MS z vysoka vykašlali na majitele dojezdové generace s tím že přeci neřeknou ne 30% podílu z každého prodeje. S tím že: "Lidé nám to odpustí protože upgrade na novou generaci bude zdarma a tak tím prodáme i tu novou když si někdo bude chtít hru zahrát o trochu lépe." Takže si můžeš vybrat po kom hodit kamenem.

Monkeyskunk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines A nebo je tu ještě třetí možnost, která byla myslím přímo ve vyjádření (teď nevím jestli Sony nebo MS). A sice, že se jim CDP zaručilo, že vše bude v době vydání opravené day-one patchem. Myslím, že takhle to chodí už celkem běžně. Některé studia toto pak splní líp, některé hůř... Oni mají tu smůlu, že krom obecných problému hry jako takové mají k opravě ještě zprasené verze pro starší konzole. Je to pak fůra práce navíc a tak se to potáhne. Vzhledem k počtu lidí, kteří měli to štěstí na nové konzole, nebude lidí s verzí na starší generaci zas tak málo. Druhá věc je ale to, že zdaleka ne každý bude žádat refund. Někteří to dohrají i tak, někteří si počkají na patche, některým je to pak fuk. K těm hrám s konci... Napadá mě třeba Heavy Rain, kde to bylo dle mého skvěle zpracované. Člověk kolikrát ani nevěděl, že je v situaci, která má vliv na další dění. Ale aby to nebyl jen "interaktivní film", tak třeba Zaklínači? V jedničce tohle myslím nebylo, ale už ve dvojce se ti podle rozhodnutí změní 1/3 hry. Takže jde vidět, že to CDP umí, nevím kde je tu problém...

skylines
skylines
Level 0 Level 0
31. 12. 2020 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk To opravdu věříš že tam jsou tak naivní? Nejde to hrát, co pět minut to padá a jede to na 15FPS ale oni to opraví, slíbili to... prodáme to... To opravdu ne. :D A Heavy Rain je stejný jako Detroit - hra kde nemůžeš nic dělat jen spouštíš scripty. A v druhém zaklínači co si pamatuju se ti nic nezmění. Jen se přidáš na stranu jednoho ze dvou a pak to s ním táhneš s tím že za toho druhého hrát nemůžeš. Logicky to změní pár dialogů a model v cutscénách. Třeba ti řeknou že jsi změnil svět ale to nijak nevidíš a vždycky skončíš tak kde máš - před Letem a jedním z dvou rozhodnutí která ti spustí takové nebo takové video. Takže v podstatě to že kdyby jsi se tu v Cyberpunku dal k Rogue tak by ti zmizela linka s Avokádama (- jak jim říkám.) A o tom by to tedy mělo být? Že musíš restartovat půlku hry aby jsi si zahrál všechno? Zatím nejsilnější volba co si pamatuju byla v druhém Dishonored během mise se Stiltonem protože tam byl opravdu cítit dopad ale opět je to hra nesrovnatelná díky tomu že je to prakticky jen koridor.

Monkeyskunk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Možná tě to překvapí, ale taková praxe opravdu je, takže tomu věřím. Aspoň soudím, dle své zkušenosti z práce. Vyvíjíme určité součásti pro novou generaci družic v rámci ESA a dalších společností, které vysílají družice už půl století... Pravda, není to herní vývojařina, nicméně když se takové věci normálně dějí na mnohem vyšším levelu za miliardy, nějak nevím, proč by to tak nemělo být i u her. Třeba se pletu, ale ty nedodělky vychází častěji a častěji, tak na tom asi něco bude. Jaký je v tom rozdíl, že pouštíš skripty? Logicky, jakákoliv volba co má mít další vliv je script, který se ti spustí za splněný daných podmínek. Ano, gameplay je u adventur obecně jednodušší, ale to je věc žánru. Sám ses ptal, u kterých her tvá volba něco změní a ať se ti to líbí nebo ne, to tyhle adventury jsou. Uznávám, že to je mnohem jednoduší zakomponovat sem, než do rozsáhlejšího rpg. Ano, u druhého Zaklínače nakonec skončíš ve stejném bodě, ale to přece nemění nic na tom, že velká část hry je úplně jiná na základě tvého rozhodnutí. Pro mě osobně je důležitější ta cesta než výsledek. Proto jsem neuvedl ME3, kde z globálního hlediska dopadů jsou všechny konce naprosto odlišné a změní celou galaxii - větší dopad na universum snad být ani nemůže. Nicméně na hře jako takové to ve výsledku krom posledních cutscén nepoznáš. V tomhle je mnohem lepší ME2, kde můžeš přijít o různé postavy, spolupracovat s různými rasami a podle toho se pak mění průběh (samotná cesta, o kterou mi jde). Asi si pod tím holt představujeme každý něco jiného. U CDP jde spíš o to co naslibovali a co jsme nakonec dostali :-)

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
30. 12. 2020 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já na patchi 1.06, během hraní všech 4 konců párkrát narazil na game breaking bug v podobě zaseklého dialogu telefonátu, který zabraňoval v jakémkoli dalším postupu, pomůže jen načtení savu před hovorem, kdy už na podruhé proběhne v pořádku. Hráno na Ryzenu 5 2600, RTX 3070 OC, 16GB RAM a SSD.

Karlosz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pront takže to ale není game breaking bug když se to po loadu dá hrát dál..

Michal Krejčí
Michal Krejčí
Level 1 Level 1
31. 12. 2020 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pront Pokud pozici můžeš znovu načíst a bug zmizí, není to "game-breaking" bug. Je to prostě bug

Ananas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ja som dneska konečne dohral CP2077, nahrané 55 hodín a dotetaz nechápem tie sťažnosti, asi to bude fakt tak že to píšu tí čo to nehrali, príbeh super, charaktery tiež, game-breaking bugy žiadne... Už len čakám na DLCčka (hrané na PS4Pro)

Patrik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Vávra dostal zaplaceno? Za mě CB77 je taky super hra. Když se nebudu koukat na bugy. Ale jinak jsem člověk co prokoukl každej roh a snažil se plnit vše. A bugu jsem našel až až. A to jsem to dohrál předevčírem. Dorazilo mě nejvíc asi srovnání s Valhallou kdy řekl že AC je 2/10 oproti tomuhle. Osobně jsem dohrál obě tyto hry. Pravda AC už jsem dohrál pár týdnů zpět ale rozhodně vím. Že jsem z něho měl asi lepší požitek minimálně tedy stejný. Nemít CB77 plný bugu. Souhlasím že je jinde než AC. :) Příběh byl celkem cool. Ale dohrál jsem to jen jednou takže nemohu hodnotit jako ostatní tady. Co píšou že stačí na změnu příběhu jen poslední interakce. Shrnutě. Vávra buď dostal zaplaceno. Nebo si zase chce hrát na velepána že všemu rozumí všechno ví...

stylar
stylar
Level 34 Level 34
30. 12. 2020 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkně, ještě jsem to nedohrál a zatím mám nějak 80 hodin a budu v půlce :-D pořád mi to větví další vedlejší questy, jinak hraju na nejtěžší obtížnost jen s nožíkem, parkour a vysoká rychlost pohybu.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
30. 12. 2020 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně, proti CP77 mi Skyrim a dokonce Fallout: NV přijdou jako vyladěný hry v den vydání :D Asi Dančovi CDPR poslalo nějaký prototyp toho, jak to asi mělo vypadat a ne to co vydali. Já to po 50-60 hodinách radši hodil do šuplíku na někdy herní sucho za dva tři roky, a to jenom proto že mi zatím neodpověděli na refund a pochybuji že odpoví.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Refund na konzolich je jen FAKE na reddit nikdo refund ještĕ nedostal krom lidi co volali na support sony XD taky jsem to ani nedohrál nahrál 80H konec ACT2 a nudil jsem se k smrti to čištení otazniku je dĕs na mapĕ a krom par good vedlejšich ukolu je to o ničem plus bugs a pády hry

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Takže jses 80Hodin nudil :D Ty budeš asi hodně mimo.

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
30. 12. 2020 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák 80H nudy tak ty jsi proste jen Troll,takhle blbej být živej člověk nemůže.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucyferEwill Jste hloupí fakt že jo jsem psal že mĕ nudilo to čištĕní mapy od otazníku ale jinak penize nevydĕláš v té hře bohužel XD hlavní přibĕh a par vedlejšich jsou super ale refund mĕl dostat každý a ani lidi co odehráli 1h ho nedostali

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucyferEwill Navic kdybych nahrál jen 5 tak zase napišete si to nehrál vůbec fakt fanboys jsou mentalní XD pulká tĕch misi je shit jako závody :D nebo jen jit nĕkoho zabít nĕco ukrást nebo zachránit furt dokola

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák hele, ty budes mit v urcitejch vecech lehci deficit ((((:

Chupukwu

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Aspoň netrep picovina bugy tam sú ale ale iba typu levitujucich textur a pod. Nič extra tam už ja nevidím a ani môj brat. Už ste jak naši politici, picovat a picovat

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chupukwu Co třeba bug co mi protáhne ruce k zemi a rozmaže nohy ten nemáš já ho mám furt každou 1H a musel jsem minutu skákat aby zmizel ten bug jak kokot na ps4pro teda mĕl jsem v 1.5 patch pak jsem s hrou skončil

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
31. 12. 2020 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák tak to nehodnot když to hraješ na posraným PC co má zajebaný pornem

Michal Krejčí
Michal Krejčí
Level 1 Level 1
31. 12. 2020 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Mezitím v realitě: New Vegas padala na Windows 7 v den vydání. Bez modů naprosto nehratelná na současném stroji Skyrim měl rozbitou fyziku a bez modů opět hra nehratelná.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Krejčí Ještĕ pišu že jsem hral na ps4pro a on napíše nehraj na pojebaným PC OMG jsem z vás hotovej

Laydee

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Píšeš jak debil, začneš psát a poté co to ze sebe vyklepeš, tak máš vlastně hotovou jednu větu. Určitě si to po sobě přečti. Jak tě mají ostatní asi chápat? Také píšu jak debil, ale tohle je i na mně moc.

46126412641

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nj. Vávra a jeho Akolyté :D :D :D

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A chápe ten chytrák V že na dalši konce nemusí hrát tu hru znova LOL když se vše mĕní podle toho co se řekne před koncem hry XD a zase na PC je to v pohodĕ na konzolich by si to mĕl zkusit ape pochybuji že ten tulpas nĕkdy vůbec zkoušel tosvoje KDC na ps4 XD a přibĕh a svĕt RDR2 nic nepřekona hold je to western tak to může nudit ale má to AI a fyziku aspoň kdyby ROCKSTAR dĕlalo 2077 tak by to byla 100x lepši hra ( prej hodnĕ vztahů je tam jen jeden pro holku a chlapa a pak jen gay XD

stb-andrej cotamnechtěl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák a nebo se může rovnou kouknout na konce na youtube vid ty inženýre.. :D 😯

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stb-andrej cotamnechtěl No já bych to rozhodnĕ 2x nehrál když celá hra nemá vliv na konce LOL krom 1 s Johnnym

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas,hru si užívám na plný pecky.Samozřejmě na silnym PC. Jinak to plánuju rozehrát po dohrání později znovu a chtěl jsem hrát tentokrát za chlapa(vím že romace s Judy jde jen jako ženská 💡 ),ale co jsem koukal na videa,tak asi opět zvolím ženskou.Voice acting je úplně na jiný úrovni.Podle videí se male V s Female V v tomhle nemůže rovnat. Má někdo podobnej názor?

bokas
bokas
Level 42 Level 42
30. 12. 2020 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Třeba v trailerech mi přišel ten mužský dabing dobrej, ale ve hře je to slabší , ten ženský se fakt poved.

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
30. 12. 2020 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor já hraju poprvé a za ženskou a jestli pojedu znova tak zase je to pecka

Lazarski
Lazarski
Level 1 Level 1
30. 12. 2020 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Mám rozehranou korporátní mrchu a s nikým se fakt nemazlím :)

Bonpar
Bonpar
Level 20 Level 20
30. 12. 2020 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra se mu evidentně líbí, proti tomu nic nemám, ale se dvěma věcmi, které tvrdí, nesouhlasím. Kromě hlavních a vedlejších misích, které jsou skvělé, jde ve městě ještě plnit NCPD mise, které spočívají ve vystřílení menší či větší skupinky nepřátel. Pak si ještě můžete kupovat auta nebo hledat pár tarotových graffiti. To je všechno. V tomto smyslu město působí opravdu mrtvě. Je samozřejmě otázkou, jestli jsou další aktivity potřeba. Mně by se třeba nějaké závody, líp udělané než ty tři ve vedlejších misích, docela líbily. Druhá věc je, že sice má pravdu, že má hra asi pět konců, ale rozhodnutí během hraní na ně prakticky vliv nemají. Pokud dohrajete vedlejší příběhové linky s Johnnym (pro bonusový konec navíc nutné zvolit správné dialogy v jednom úkolu, raději si najděte) a Panam (a není spoilerem, že je dobré také zachránit Takemuru), máte dostupné všechny konce a vybrat se z nich dá až v jednom z posledních úkolů. Jinak na volbách vůbec nezáleží a už vůbec ne na volbě nomád/korpo/street kid.

LucyferEwill

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bonpar Děláš si doufam srandu s tim co jsi napsal !Co třeba vedlejší mise hledá se žoldák? Nebo mise Wanted kde musíš splnit daný ukol,co mise najdi a vrať ,co mise zlodějina, co mise sabotér,co mise najemný zabiják ? Trošku jsi nekoukal na mapu ne ?

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucyferEwill Jo a tyhle mise tam máš x20 zabij x20 ukradni ano super obsah LOL si dĕláš prdel ty ne xd

LucyferEwill

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Takže tam nejsou ?Nebo tam jsou a doplnují obsah ?Bože proč je to vždy jak s nějakým lobotomem?Jde o to že tam není JEN jak píše Bonpar NCPD mise ale že jich je tam daleko víc.Není možný přehlížet něco co tam je.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucyferEwill Třeba proto že tam jsou ale jsou všechny naprosto stejné obsahem krom 1 vĕci a když už jdeš po 10 nĕco ukrást to není zabáva xd navíc všechny mise mužeš splnit tim že všechny zabiješ i když maš misi bonus nezabijet atd jen dostaneš miň penĕz takže celou hru jen zabijiš všechno a to je ta zábava na 100 hodin CDRED sliboval propracované mise co se dají plnit na 10 ruzných způsobů a kde jsou pouze v hlavní dĕjevé lince kterou dojedeš za 15H LOL

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
30. 12. 2020 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák za 15h to nedohreješ,ty určitě ne ale ty jsi Troll takže zbytečná debata

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucyferEwill Ja dodĕlal act1 a act 2 za 20H a pak final mise ale lidi dohráli halvní dĕj i za 13H potvrzenej Fakt mĕl by jsi koukat na youtube xd

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucyferEwill Lepší dĕlat že jsem troll než že se mi tvoje mega dobrá hra nelibí co XD jako lidi co mi psali že jsem nedohrál TLOU2 protože se mi nelibil přibĕh jste fakt trapní

Bonpar
Bonpar
Level 20 Level 20
30. 12. 2020 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucyferEwill Jsem chtěl napsat NCPD a mise dávané kšeftaři. Oboje je hodně podobné, ty od kšeftařů jsou samozřejmě lepší a delší, ale když jsem se blížil 100% dohrání hry, všechny mi už přišly na jedno brdo. Jinak se asi shodnem, že v tom městě prostě nejsou žádné další aktivity.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bonpar Přesnĕ ze začatku ti přijdou jiné ale po 20H čišteni užsi jen řikaš tohle jsem dĕlal už 30x ale lidi tĕ stejnak začnou urážet že to tak neni LOL

Hollywood
Hollywood
Level 1 Level 1
30. 12. 2020 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

30fps mě stačí? Si dělá bžundu ne?

Michael

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hollywood A proč by si dělal prosímte bžundu? Hry na ps se hraji standartně ve 30fps a nikomu to nevadí. Na co potřebuješ už singleplayer pribehovky 60+fps když i filmy bezi na 24fps?

Bouner
Bouner
Level 27 Level 27
30. 12. 2020 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michael Čekal jsem že nějakej jantar vytáhne argument s filmem ...aneb porovnáváme 2 úplně jiné věci . Příště to zkus porovnat třeba s kindlem a čtením knížek .. má to tak stejnou výpovědní hodnotu jako tenhle blábol.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
30. 12. 2020 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hollywood Většině konzolistů 30fps stačí, já to sice taky nesnesu, ale kdybych 60fps neznal, taky by mi 30 stačilo.

Dave

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jak vy, ale mě všechno běží v poho, sem tam nějakej bug, ale nic extra, s tím se musí počítat, když máte takhle mega rozmanitou hru. Za mě super práce, je vidět, že do toho dali srdíčko

Ivo Hury

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím kdo je Vávra a to jsem na počítačích vyrůstal od mala a to ještě od prvního Ondry SPO na základní škole, pak 286, Amiga1200, Atari atd. atd. Protože se ale pohybuji kolem médií, tak vím, že jisté skupině lidí stačí jen zaplatit a napíšou vám skvostnou recenzi i na hovno s háčkem. A to je pro mne dostatečné varování. To, že marketingem přiženete k pultu stádo ovcí, ví každý s absolvovanou střední školou. Pak je tu problematická skupina hráčů, kteří používají hlavu - a pro tu je polský Fakepunkt 2077 jen úsměvné téma. Zaklínače trojku jsem bral v luxusní edici a neváhal do něj investovat. To byla srdcovka, a protože jsem sám spisovatel, bral jsem to jako něco peckovitého, ale teď tu máme jen neoriginální zapáchající polské kuřecí. Víc mě hra neláká a napříště vím, že si na CD projekt dám hodně velkého majzla. Víte, ono hodně vypovídá samo za sebe, že neměli čas vyladit tuny chyb, ale měli čas připravit DLC ;o)

Paul
Paul
Level 32 Level 32
30. 12. 2020 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ivo Hury Neuvěřitelnej bullshit :D

Ivo Hury

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul Souhlasím, a nikdy víc z tebe ani nebude. Skousni to a jdi dál ;oD

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ivo Hury Ne asi nejdřiv by mĕli předĕlat policii a tupé AI Bugy a ne srát do rozbité hry DLC ale tak to bylo jasné DLC je jedina vĕc co tu hru zahrani ( fyziku , AI a závody v té hře nikdy pořadné nebudou a když nejsou závody nechápu proč mit milion aut

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
30. 12. 2020 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák DLC ty chytráku dělá uplně jiná skupina lidí jak ta co děla na opravě bugu atd.To ty ale dle tvych názorů tady v diskusi nemůžeš v životě pochopit.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucyferEwill Nemůžu no pochopit proč na rozbitou hru nedělá opravy celé studio no máš pravdu XD vyjde DLC a bude to samej bug jako ta hra XD hlavnĕ že ty chápeš vše a víš jak je CDRED skvĕlej že ti dá do hry další autíčka a holiče xd

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
30. 12. 2020 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák ANO dle tvé odpovedi jsi jen potvrdil že opravdu nechápeš že NE nemůže opravovat ty Retarde chyby celý studio !!! Rozumíš vůbec tomu že ne každej je chirurg a ne každej může být kuchař v realným svetě ?

Jirkak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Jak třeba scenárista nebo zvukař či malíř nebo animátor, level designer či animator opraví bug v enginu? Programátorů je docela málo i když hru vyvíjí stovky lidí několik let

Reklama
Reklama