Tvůrci převážně casual hříček, studio Blitz Games, mají jasno. Současné hry nevyužívají potenciál Kinectu ani z poloviny.
"Drtivá většina her, které jsou aktuálně na trhu, využívá tak 20 až 30 % toho, čeho je Kinect ve skutečnosti schopný," je přesvědčený Steve Stopps. "Dokonce i naše propjekty využívají jen asi 50 či 60 %."
"Většina vývojářů si totiž teprve začíná uvědomovat, že se v Kinectu ukrývá ohromný potenciál, o který se dnešní hry zatím jen stěží otřely."
Jako příklad Stopps uvedl hříčku Yoostar 2, na níž jeho firma aktuálně pracuje. Zatímco Kinect Sports a Kinect Adventures prý využívají zařízení očekávaným způsobem, pokračování Yoostar jde jiným směrem.
Titul vám umožní zhlédnout úryvek z celé řady filmů a následně sehrát roli hlavního hrdiny. Původní hra byla k dispozici pouze na PC, neboť byla dodávána se zeleným plátnem do pozadí, avšak Kinect (údajně i Playstation Eye) hráčům zajišťuje mnohem pohodlnější využití.