Editor map pro Heroes 7 s podporou moddingu
Novinka Editor map pro Heroes 7 s podporou moddingu

Editor map pro Heroes 7 s podporou moddingu

Vojtěch Zikán

Vojtěch Zikán

1

Kromě moddingu bude obsahovat i vytváření vlastních scénářů a také generátor náhodných map

Reklama

Editor map byl vždycky neodmyslitelnou součástí série Heroes of Might and Magic. A ani u nadcházejícího dílu nebude editor chybět. O jeho existenci víme už od samotného odhalení hry, ale prvního pohledu na vytváření map jsme se dočkali až teď. Jeden z členů vývojářského týmu, Julien Pirou, se na oficiálním blogu hry rozpovídal o všech funkcích a vlastnostech nového editoru.

Jako první hned potvrdil tyto skutečnosti: Hra bude podporovat editor kampaní, takže lze vytvářet vlastní scénáře. Zároveň s tím se vrací generátor náhodných map, který můžeme znát z pátého dílu. A na závěr asi nejvíce podstatná funkce, hra bude podporovat modování. Ovšem o moddingu se toho vice dozvíme až příště.

Editor map bude rozdělený na dva odlišné režimy. Základní režim bude obsahovat všechny důležité nástroje pro tvorbu klasické Heroes mapy. Od úpravy terénu po přidávání objektů. Pro lepší nanášení textur na povrch si můžete přepnout do 2D okna a dívat se tak na mapu z ptačí perspektivy. Vytváření překrásné krajiny tak bude celkově snazší.

Druhý pokročilejší režim je v podstatě Unreal editor. Právě v něm budou moc hráči vytvářet vlastní obsah. Vytváření vlastního obsahu by navíc nemělo být těžké a poradí si v něm i lidé neznalí kódování.

Pro vytvoření dobré mapy záleží také na jejích vlastnostech. Lze tak nastavit podmínky výhry/prohry, vedlejší úkoly, naskriptované události, načítací obrazovku, vlastní hrdinové a předměty. Pro mapy se scénářem se tak bude hodit i nastavení vyprávění. Upravit půjde úplně všechno. Julien Pirou demonstroval všechny tyto vlastnosti na jeho vlastní mapě se scénářem, název dostala Blood on the Bay.

Editor toho nabízí hodně. Nelíbí se vám již předem zvolené bitevní pole? Není problém, vytvořte si vlastní bojiště. Rádi byste vlastního hrdinu? Opět není problém. Hrdinům budete moci nastavit specializaci, povolání, vojsko nebo dokonce i vlastní ikonu. To samé platí pro artefakty, od vlastností až po vzhled předmětu. Pro vytvoření vlastního hrdiny nebo artefaktu ale není potřeba přepínat do Pokročilého režimu.

Osobně musím říci, že se v Limbicu vytáhli a přinesli o mnoho lepší editor, než který byl v předchozím díle. Aspoň co se týče přístupnosti. Je dost možné, že editor map bude volně ke stažení na stránkách hry po jejím vydání. Komunitu určitě potěší podpora moddingu. Díky fanouškům vzniklo pro třetí díl mnoho skvělých modů a dokonce vyšel i neoficiální fanouškovský datadisk.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama