Na téma další generace konzolí se kromě Davida Jaffa vyjádřila i kráska herní branže, Jade Raymond.
Na GDC poskytla rozhovor redaktorům zahraniční sajty Gamasutra, jimž se svěřila, že s vývojem technologií musí pomoct i sami vývojáři. A nemusí přitom jít jen o konzole. Ačkoliv těch se podle ní ještě nějakou chvíli nezbavíme.
„Vždycky tu bude trh, který bude prahnout po high-endových hráčkách, ať už to bude cokoliv,“ prozradila Raymond. „Pokud se konzole postupem času změní v pouhé holodesky, stejně to budu chtít.“
„Bude to zkrátka něco, co poskytuje prvotřídní zážitek, který si sebou jednoduše nemůžete vzít do autobusu. Stále více bychom se ovšem měli začít zaměřovat na celkový zážitek, jenž daný přístroj hráči nabídne.“
„Musíme sami začít posouvat technologie kupředu. A to nemluvím pouze o konzolích. Je třeba experimentovat i v oblasti mobilních zařízení a sociálních titulů. Herní průmysl se mění velkou rychlostí.“
V současné době pracuje Jade Raymond v Ubisoft Toronto na dalším pokračování špiónské akce Splinter Cell, přičemž ještě letos by mělo dojít k představení první nové značky studia.