Limbic Entertaiment se rozpovídali o vývoji Heroes VII
Novinka Limbic Entertaiment se rozpovídali o vývoji Heroes VII

Limbic Entertaiment se rozpovídali o vývoji Heroes VII

Vojtěch Zikán

Vojtěch Zikán

3

Hra má před sebou ještě hodně práce a vývojáři nám sdělili, co zatím dokázali do hry implementovat.

Reklama

Vývojáři pracující na Heroes of Might and Magic VII se podělili s komunitou o vývoji hry a jejím stavu. Vývoj jede na plné obrátky a hra je stále v alfa verzi. Mnoho věcí, kterých chtěli před mnoha měsíci docílit, docílili. A i když většina obsahu ve hře je, stále toho chybí na to, aby se mohla hra přesunout do beta verze, kdy budou vývojáři dodělávat nedodělky a dolaďovat finální drobnosti.

Mapa dobrodružství je už takřka hotová: suroviny, artefakty, cechy monster a různé interaktivní objekty ve hře již jsou. Tvůrci se teď hlavně zaměřují na umělou inteligenci a její počínání. Souboje jsou až na pár nedodělků téměř hotové. Příběh hry se psal dva roky a konečně ho autoři dali dohromady. Děj hry je zaměřený na Ivana z rodu Gryfa, který se snaží v občanské válce stát se císařem. Není si však jistý svými schopnostmi a proto svolá schůzi svých poradců, kteří mu poradí jak vládnout a řeknou mu svoje příběhy. Hudba od Paula Romera a Roba Kinga již je také dokončená a některé její ukázky jsou volně k poslechu na stránkách hry.

Známé již všechny frakce obsažené ve hře. Práce na nich je skoro dokonána a Limbic už delší dobu poodhalují jejich složení jednotek, historii a celkový charakter. Víme už všechno o Azylu, Akademii a Nekropoli (u které však museli na četné stížnosti hráčů předělat dva modely jednotek). Dalším na seznamu je Tvrz, neboli skřeti, kteří se svého představení dočkají brzy. O Kobce a Sylvanu se toho moc neví kromě složení jednotek. Na ty snad někdy také dojde.

Ovšem schopnosti a dovednosti hrdinu nejsou ještě vůbec hotové. "RPG" prvky, kdy si můžete zvolit dovednosti jako např. štěstí, vedení, logistiku nebo nějakou magickou školu a vylepšit tak svého hrdinu, nemají pořádný základ a vývojáři proto o nich moc nemluví. Ví se jen, že se v Limbicu rozhodli vrátit ke starému osvědčenému systému, jako byl v pátém díle. Žádné stromy schopností se nekonají. Klasický výběr jedné z několika možností, které dostanete po absolvování nové úrovně. Level design také není lehká záležitost a některé mapy mají složitější charakter. Jejich vytváření proto také potrvá trošku déle.

Snad se hře vede dobře. Limbic nás budou i nadále informovat o jejím stavu a zásobovat nás novými informacemi. Přesto však hra nemá přesně datum vydání (mluvilo se o konci letošního roku) a určitě se ho nedozvíme brzo.

Více se o hře dočtete v našem předešlém zpravodajství.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama