Outriders, den druhý: dojmy po dohrání příběhu
Preview Outriders Článek Outriders, den druhý: dojmy po dohrání příběhu

Outriders, den druhý: dojmy po dohrání příběhu

Martin Zavřel

Martin Zavřel

38
Platformy PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Xbox Xbox One

Pestrá a výpravná kampaň, zábavná endgame.

Reklama

Přečtěte si také: Outriders, noc první: galerie a stručné dojmy

Vývojáři slibovali, že příběhová kampaň Outriders bude mít zhruba 40 hodin a mohu to s radostí potvrdit, protože po jejím dohrání se počítadlo mého profilu zastavilo na 38 hodinách (včetně dema/prologu). Vynechal jsem ale mnoho vedlejších misí, jak nás s kolegy postupně strhnul hlavní příběh a navíc jsme se už chtěli podívat do endgame, o které jsme slyšeli velmi zajímavé věci. Bohužel během včerejška zažily servery Outriders masivní výpadky konektivity, které vedly kromě jiného k refundům a "review bombingu" na Steamu (38% negativních hodnocení) a velké množství lidí bombardovalo kritikou oficiální účet hry na Twitteru, kde se autoři snažili vysvětlovat, co se se servery děje. Během dneška se také odemkne možnost hodnotit hru na Metacritic. První dvě recenze ze světa obě udělily Outriders známku 8/10 a na Steamu hra již během prvních hodin dosáhla třikrát většího peaku současně hrajících lidí, než Avengers za celou dobu.

Na Steamu hra za první hodiny dosáhla trojnásobku hráčů Avengers.

Já i mí spoluhráči jsme byli opakovaně překvapení rozsahem, výpravností a pestrostí příběhové kampaně hry. V jednom okamžiku jsme se dostali do prostředí plného rozpadlých chrámů, kde jsme se za svitu (mimozemského) měsíce prali s velkými bosy, zatímco nám do sluchátek tepal epický hudební chorál. Všichni jsme se shodli, že v té pasáži hra vyloženě působila jako Dark Souls titul, v tom nejlepším smyslu slova. Příběh navíc až do úplného konce doprovází mnoho výpravných filmových sekvencí se zajímavými zvraty a odhaleními, finále samotné nás rozhodně zaujalo svojí pointou. Proces levelování a automatického zvedání obtížnosti (world tier) nás nutil neustále zkoušet nové zbraně a taktiky, což bylo velmi zábavné, kromě jiného díky tomu, že zbraně vyšších úrovní opravdu vypadají i fungují citelně jinak.

Momenty, kdy nám hra padala a nedalo se připojit, jsme společně zvládli s humorem, byť pro některé z nás to bylo náročnější (kolegovi z Konzolisty hra spadla 17x za stejnou dobu, jako mě 3x). Možná trochu pomáhá, když herní seanci hostuje člověk s nejlepším připojením v partě a navíc sami vývojáři doporučují, abyste prozatím vypnuli v nastavení hry funkci cross-play, tedy hraní mezi odlišnými platformami (PlayStation - Xbox - PC). Později v noci se nicméně povedlo drtivou většinu problémů se servery vyřešit. Nadále se ale množí zprávy o špatném technickém stavu hry na PC, slavný představitel Destiny komunity "My name is Byf" dokonce požádal o refund, přestože se jinak na hru velmi těšil (a jeho publikum také). Upřímně moc nechápu, proč prostě nepřešel na konzoli, když mu na PC fungovala tak špatně.

Na ránem jsme se s kolegy konečně ponořili do té správné zábavy pro "hardcoráře", tedy endgame. Ta má podobu 14 speciálních misí, nazvaných Expedice. Nejde o nějaké náhodně generovné mapy, ale o pečlivě sestavené mise s velkým důrazem na nonstop divokou akci s bossem na konci, v Destiny takto fungují například "Strike" aktivity. V okamžiku vstupu do této endgame jsme již byli na maximální úrovni postavy (30) a podobně jako v Destiny nyní záleží už jen na úrovni vybavení, která může dosáhnout až na úroveň 50. Jak lze očekávat, mnohem víc už tady záleží na konkrétních kombinacích a synergii všeho vašeho vybavení, včetně modů. Bez promyšleného "buildu" prakticky nemáte šanci se posunout na vyšší obtížnost expedic. Expedice jsou proti příběhové kampani ještě mnohem divočejší a akčnější, se záplavou lootu na konci 15 minutových seancí, takže nás jejich hraní opravdu chytlo. Hlavním naším cílem je nyní tajemná aktivita "Oko bouře", která následuje po expedicích a o které se toho zatím moc neví - kromě slibu vývojářů, že to má být větší a těžší, než expedice.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama