Nejdříve v průběhu příštího roku, nejpozději na začátku roku 2020.
V noci proběhla konference Ubisoft s investory. Dozvěděli jsme se několik podstatných informací. Mezi prvními francouzská vydavatelská společnost oznámila odklad pirátské hry Skull and Bones, jež si bere základy z konceptu námořních bitev v Assassin's Creed IV: Black Flag. S titulem se nově počítá v dalším fiskálním roce, což znamená, že vyjde v období od 1. dubna 2019 do 31. března 2020. Finanční ředitel Alain Martinez se za odklad omluvil, ale bylo rozhodnuto dát vývojářům více času.
Poté se na oficiálním diskuzním fóru Ubisoftu objevil kreativní ředitel Justin Farren, aby odklad vysvětlil. Farren ujistil fanoušky, že na pirátské hře pracuje studio Ubisoft Singapore usilovně od oznámení, které se datuje k loňskému červnu. Samotný vývoj začal před několika lety. Zároveň tvůrci sledují zpětnou vazbu a jejich cílem je vytvořit jejich dosud největší hru se systémem otevřených oceánů, aby zachytili podstatu pirátů. Svět má být plný aktivit.
I přes odklad se Skull and Bones ukáže na letošní E3 v Los Angeles, aby Ubisoft hráče navnadil. Hra je jinak v plánu pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.