Slitterhead v novém traileru přibližuje ústřední mechaniku převtělování
i Zdroj: Bokeh Game Studio
Slitterhead Novinka Slitterhead v novém traileru přibližuje ústřední mechaniku převtělování

Slitterhead v novém traileru přibližuje ústřední mechaniku převtělování

Filip Svoboda

Filip Svoboda

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X/S

Hráč bude myslet jinak.

Reklama

Vývojáři ze studia Bokeh zveřejnili další upoutávku na svoji chystanou hru Slitterhead. Temnou akci popisuje ve videu sám Keiičiro Tojama, šéf studia a otec Silent Hillu. Zaměřuje se na ústřední mechaniku převtělování mezi obyvateli fiktivního východoasijského města Kowlong.

Právě Kowlong navštíví na počátku devadesátých let monstra, kterým se místní musí postavit. Hráč se ujme role nehmotné entity, která může jednotlivé lidi posednout a dočasně tak ovládat jejich těla. Tuto schopnost lze použít při cestování skrz město i v souboji.

„Když jsem hru prvně sám testoval, plánoval jsem svůj pohyb konvenčním způsobem. Rychle jsem ale pochopil, jak odlišná může takhle hra být, a začal jsem hrát jinak. Zajímalo mě, jak se přirozeně promění mé myšlení,“ popisuje Tojama.

Slitterhead vyjde na PC, PS4, PS5 a Xbox Series 8. listopadu. Na konzolích a na PC v Microsoft Storu se spustily předobjednávky.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama