Dream team vyvíjí nový díl legendární střílečky.
O System Shocku v příštích měsících hodně uslyšíme, Nightdive Studios na začátek příštího roku chystají znovuzrození prvního dílu pro PC, PlayStation 4 a Xbox One (na Kickstarteru vybrali $1,350,700) a nové studio Warrena Spectora zase regulérní trojku.
Veterán herního průmysl Warren Spector (System Shock, Deus Ex, Epic Mickey) se pochlubil, že System Shock 3 vzniká ve studiu OtherSide Entertainment, které se nachází v texaském Austinu. Na vývoj přímo dohlíží samotný Spector v roli kreativního ředitele, který má po ruce další schopné lidi. S nimi se již setkal u předešlých projektů, kupříkladu u her Deus Ex, Deus Ex: Invisible War, Disney Epic Mickey a Disney Epic Mickey: The Power of Two.
Design director: Sheldon Pacotti (byl vedoucím scénáristou her Deus Ex a Deus Ex: Invisible War, navíc jinde byl hlavním programátorem nebo hlavním návrhářem)
Art director: Arturo Pulecio (Lord of the Rings Online, Dungeons and Dragons Online)
Tech director: Jason Hughes (Wing Commander, Star Wars a Disney Epic Mickey)
Krom těchto třech jmen v týmu působí ještě kreativní ředitel Paul Neurath (System Shock, System Shock 2), hlavní designér Tim Stellmach (System Shock, Thief: The Dark Project) a art director Nate Wells (System Shock 2, BioShock).
Na závěr potěšíme fanoušky System Shocku ještě jednou, s projektem je spojována i Terri Brosius (hlas umělé inteligence Shodan), concept artista Robb Waters (System Shock, BioShock) a z role konzultanta Doug Church, ten byl šéfem vývoje původního System Shocku.