Scenáristka chtěla příběh Lary Croft původně daleko temnější
Tomb Raider Novinka Scenáristka chtěla příběh Lary Croft původně daleko temnější

Scenáristka chtěla příběh Lary Croft původně daleko temnější

Faldmen

Faldmen

13

Původně jsme si měli zahrát temnější a depresivnější dobrodružství archeoložky Lary Croft.

Reklama

Rhianna Pratchett, která se v herním světě mimo restartu série Tomb Raider podílela svou prací na dílech jako např. Overlord, Mirror´s Edge, Prince of Persia, Risen, BioShock Infinite nebo Thief (2014), se v rozhovoru pro Eurogamer rozpovídala o tom, jaká byla její původní vize příběhu mladičké Lary Croft.

Jedním z vypichovaných okamžiků již před vydáním startovacího dílu nové série bylo Lařino první zabití. Scénáristka chtěla tuto scénu výjimečnou. Měli jsme se více zaměřit na to, čím si vlastně musela hlavní hrdinka projít a prožít s ní její pocity. Tento moment měl dle autorky obsahovat např. scénu, kdy Lara hodí pistoli z útesu. Možná se to zdá jako maličkost. Tento akt měl však demonstrovat, jak situace mladou dívkou otřásla. Celá hra se potom měla odvíjet trochu jiným směrem. Měla být více zaměřená na stealth než akci. Po pistoli jsme měli znovu sáhnout až ve chvíli, kdy by nám nezbylo nic jiného a náš luk by už prostě nestačil.

Rhianna Pratchett měla jiný záměr i s koncem prvního dílu nové trilogie – Tomb Raider z 2013. Ten měl být celkově temnější a depresivnější. Celý příběh měl prý gradovat úmrtími našich spojenců. Scénáristka však na základě zpětné vazby testerů, pro které prý byla hra depresivní až příliš, musela celý příběh narychlo upravit a některé situace vypustit. Naštěstí se k nim mohla vrátit alespoň u dalšího dílu.

Kdyby měla scénáristka větší prostor, mohla dnes Lara vypadat naprosto jinak. Dle jejích slov se hry s temným příběhem v posledních letech staly velice populárními. Zároveň však chápe, proč se studio Crystal Dynamics vydalo jinou cestou.

Rhianna Pratchett oznámila asi před měsícem odchod ze studia Crystal Dynamics a opustila Laru Croft. Doufejme, že bez ní nebude další Lara příliš „veselá“.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama