Strategie s alternativní dobou po první světové válce vybrala potřebné peníze
Iron Harvest Novinka Strategie s alternativní dobou po první světové válce vybrala potřebné peníze

Strategie s alternativní dobou po první světové válce vybrala potřebné peníze

Michal Burian

Michal Burian

8
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Crowdfundingem úspěšně prošla real-time strategie Iron Harvest, která vyjde na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Reklama

Zajímavě vypadající real-time strategie Iron Harvest dostala požadovanou finanční injekci. Na začátku týdne se hra objevila na Kickstarteru a během několika dnů od hráčů získala potřebných 450 tisíc amerických dolarů. Lehce přes devět milionu korun umožní vývojářům ze studia KING Art Games soustředit se na práci a vytvořit hru s třemi kampaněmi pro jednoho hráče, které celkem zahrnout 21 misí. Odhadovaná doba hraní je 20 hodin a postupně si zahrajete za Saskou říši, Polanii a Rusviet. Každá frakce se pochlubí jedinečnými jednotkami (přes 40 typů) a unikátními hrdiny. Těch má být devět.

Již byla překonána hranice půl milionu dolarů. Díky těmto penězům bude hra obohacena o New Game Plus mód. Za 600 tisíc budou ve hře filmové cutscény. Za 750 tisíc singleplayerové výzvy a za 850 tisíc Skirmish mód. Od milionu výše je možná kooperační kampaň, co-op výzvy a za 1,2 milionu hodnocené multiplayerové bitvy a sezóny s bojem o odměny a medaile.

Jak se zdá, v KING Art Games si uvědomují riziko crowdfundingu a tvrdí, že bez ohledu na vybranou částku nebudou přidávat další cíle, tím pádem nebudou ani měnit svůj plán související s vývojem a obohacováním hry o nové funkce a možnosti. Ty na řadu přijdou po vydání hry ve formě bezplatných mini DLC zaměřených na kampaň. Zároveň ale tvůrci chtějí multiplayer a pokud se nevybere částka na multiplayer, tak budou hledat peníze jinde, na řadu by tedy přišel investor, pravděpodobně ve formě vydavatelské společnosti. „Námluvy“ probíhaly již loni.

O čem Iron Harvest je? Tahle real-time strategie hráče zavede do alternativní historie po roku 1920. Polský umělec Jakub Różalski stvořil alternativní verzi našeho vlastního světa, kde lidstvo, fascinováno technologií, motory a těžkým železem, vynalezlo silné pěší stroje, takzvané Mechy. Jakmile těchto účinných zbraní bylo uplatněno na bojištích první světové války, stávají se nyní součástí každodenního života.

Polania (alternativní název Polské republiky) je velká zemědělská země s dlouhou historií, která se snaží udržet své postavení a území, zápasí se svými agresivními sousedy: Saská říše na západě a Rusviet (Sovětské Rusko) na východě. Polania zahájila program modernizace své armády, zatímco velká část země je stále obsazena Sovětskými silami.

Saská říše je jednou z nejvlivnějších zemí v Evropě, se silným průmyslem, propracovanou městskou infrastrukturou, moderními továrnami a silnou vojenskou tradicí. Po nepříznivých podmínkách Světové války je současná nálada v říši špatná a hrdé elity, ponižovači a aristokrati tajně oponují císařovu appeasementu politiky.

Rusviet je obrovský, silný a má bezkonkurenční průmyslový a populační potenciál. Nicméně, země je unavená a vyčerpána z dlouhé a náročné války. Lidé jsou frustrovaní a moc cara Nikolaje pomalu oslabuje. Tajemný Grigorij Rasputin se stal mimořádně silným mužem a revoluce je cítit ve vzduchu...

Ve hře povedeme hrdinné velitele, mechy a vojáky do epické bitvy v otevřených sandboxových mapách. Navíc, systém krytí a dynamické destrukce hrají významnou roli a nejspíše budou rozhodovat o vítězi v přímém boji.

Titul Iron Harvest by měl spatřit světlo světa v roce 2019 ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama