Mashinky dostaly editor map
Mashinky Novinka Mashinky dostaly editor map

Mashinky dostaly editor map

Michal Burian

Michal Burian

2
Platformy Windows PC

Společně s dalším obsahem. Honza Zelený bude navíc od června pracovat na hře na plný úvazek.

Reklama

Jan Zelený, vývojář, designér a programátor v jedné osobě, který 6. října loňského roku uvedl na Steam v předběžném přístupu svou strategickou hru Mashinky, vydal dnes novou aktualizaci. Do Mashinek se dostal dlouho očekávaný editor map. Společně s ním i první set ručně vytvořených map.

Při vytváření vlastní mapy budete moci zvolit více než 7000 skutečných měst a různé velikosti. Společně s tímto obsahem je opraveno mnoho chyb a spousta věcí je vylepšena. A v neposlední řadě do hry přijela nová parní mašinka pojmenovaná "Elishka", česky Eliška. Jméno dostala po jeho dceři, jež se 17. března 2018 narodila.

V následujících měsících se komunita může těšit na další obsah. Honza Zelený totiž začne od června na Mashinkach pracovat na plný úvazek, což by mělo radikálně urychlit vývoj.

Níže výčet nejdůležitějších nástrojů pro podporu vaší (i vývojáře) kreativity:

  • Načítání / ukládání takzvaných "Scénářů" (zatím to znamená připravených map, ale časem se pod to schovají i připravené skripty a vzniknou plnohodnotné scénáře).
  • Podpora načítání / ukládání výškových map, masek pro vegetaci nebo mapy vlhkosti - pokud hledáte reálné mapy odkudkoliv na světě, zkuste stránku https://terrain.party/ a umístěte získanou výškovou mapu do adresáře /heightmaps/ ve složce s hrou.
  • Generování terénu, měst, lesů, nebo průmyslu jedním kliknutím v editoru, takže můžete pro jednoduchost editovat až náhodně vytvořenou mapu.
  • Mnoho různých (hardwarově akcelerovaných) štětců, schopných generovat nejrůznější šum, upravovat terén, přidávat / odstraňovat stromy, nebo třeba obarvovat trávu pomocí editace vlhkosti. Další štětce jsou například schopné opravovat rozšuměnou výškovou mapu, malovat řeky apod.
  • Můžete ručně umístit, přejmenovat a nebo rozrůstat města, přikreslit jim silnice nebo ručně umístit budovy a definovat tak přesné rozložení a tvary měst.
  • Jde i ručně umístit průmyslové budovy a hra je pak v každé epoše generuje právě na těchto místech. Pokud daný průmysl neumístíte ani jeden, hra jej vygeneruje náhodně.
  • Můžete na mapu umístit i infrastrukturu jako koleje, mosty, tunely, stanice, rozšíření atp a určit tím hráčům unikátní startovní podmínky na Vaší mapě.
  • Jde ke každé mapě dopsat textový popisek a každý hráč si jej může přečíst těsně před tím, než začne na Vaší mapě novou hru.
  • Mapy jednoduše sdílejte pomocí *.mss souborů pro každou mapu (umístěných ve složce /scenarios/ uvnitř složky s hrou).
  • První sada ručně vytvořených map (zatím 6 vyladěných map, některé i s počáteční infrastrukturou pro usnadnění vašeho startu).
  • 7000+ reálných měst s pozicí a velikostí. Editor je schopný je přesně umísťovat do reálných map po zadání správné minimální a maximální zeměpisné šířky a výšky vaší mapy.
  • Mnoho oprav, optimalizací.
  • Nová parní mašina "Elishka" :)

Pokud se chcete o titulu Mashinky dozvědět více informací, přečtěte si naše dojmy z hraní. Hru koupíte v obchodě Xzone.cz za 599 Kč.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama