V Iron Harvest se na bojišti střetnou sedláci, vojáci a mechové
Iron Harvest Novinka V Iron Harvest se na bojišti střetnou sedláci, vojáci a mechové

V Iron Harvest se na bojišti střetnou sedláci, vojáci a mechové

Michal Burian

Michal Burian

2
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Podívejte se na gameplay záběry z právě vypuštěné alfa verze.

Reklama

První hráči mohou začít testovat nadějnou válečnou real-time strategii Iron Harvest. Do vývojové alfa verze dostali koncem minulého týdne přístup všichni, kteří na Kickstarteru podpořili tvůrce částkou 55 a více dolarů, případně za stejnou částku si koupili hru na oficiálních stránkách (Deluxe edice za 48,30 euro je stále dostupná). Pokud se vám nechce investovat do rozpracovaného projektu, vezmete zavděk gameplay záběry ukazující netradiční boje mechů, vojáků a sedláků.

Alfa verze obsahuje jednu výzvu a jednu mapu ze skirmishe pro jednoho hráče. Tvůrci si od tohoto testu slibují, že shromáždí důležitou zpětnou vazbu ohledně uživatelského rozhraní, ovládání a celkových základů hry, aby mohli vzít názory komunity v potaz a Iron Harvest vylepšit.

Iron Harvest nás zavede do alternativní historie našeho světa po roce 1920. První světová válka neskončila a o území bojují tři frakce za pomoci nejen špatně ozbrojených sedláků, a ne moc dobře vycvičených vojáků, ale i monstrózních a hodně nebezpečných mechů. Studio KING Art Games si vzalo příklad od polského umělce Jakuba Różalskieho, jenž tuhle alternativní verzi stvořil. V jeho podobě vytvořilo lidstvo za pomoci technologie, motorů a těžkého železa silné pěší stroje, takzvané Mechy. Tyto stroje nejprve pomáhaly a staly se součástí každodenního života, posléze se z nich staly účinné zbraně a byly uplatněny na bojištích první světové války.

V základu budou tři hratelné frakce (Saská říše, Polanie a Rusviet). Každá se pochlubí jedinečnými jednotkami a unikátními hrdiny. Dohromady má být ve hře více než 40 typů jednotek. Kampaň bude rozdělena na tři části, které dohromady dají 21 misí. Odhadovaná doba hraní je 20 hodin.

Na Kickstarteru se na vývoj Iron Harvest složilo 16 607 lidí částkou 1 298 726 dolarů. Díky takto velké částce se odemkly všechny dodatečné cíle. Autoři zapracují do hry New Game Plus mód, filmové cutscény, výzvy, Skirmish režim, multiplayer, kooperativní kampaň, sezóny a ligy a přichystají i bezplatné obohacení kampaně.

Pokud vás strategie Iron Harvest zaujala, tak plná verze spatří světlo světa v roce 2019 ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Z dnešního videa si možná vzpomenete na oblíbené a značně povedené strategie v podobě Company of Heroes, Command and Conquer: Red Alert a Generals, StarCraft I a II nebo Dawn of War I a II. Právě u těchto titulů se vývojáři inspirovali.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama