Star Wars Jedi: Fallen Order má být jako umírněnější The Force Unleashed
Star Wars Jedi: Fallen Order Novinka Star Wars Jedi: Fallen Order má být jako umírněnější The Force Unleashed

Star Wars Jedi: Fallen Order má být jako umírněnější The Force Unleashed

Martin Cvrček

Martin Cvrček

10
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Podle nejnovějších spekulací hra nenabídne kupříkladu přehnané schopnosti Síly.

Reklama

Na letošní E3 jsme se konečně dozvěděli, že nová akční adventura Star Wars, na níž pracují tvůrci Titanfallu ze studia Respawn Entertainment, ponese název Star Wars Jedi: Fallen Order. Bohužel název byl jednou z mála podstatných informací, které tehdy vyšly najevo, pokud pomineme singleplayerové zaměření a odhalení základní premisy spočívající v hraní za učedníka řádu Jedi v období krátce po událostech filmové Pomsty Sithů.

Tam, kde nejsou dlouho k dispozici oficiální informace, zpravidla zaujmou místo spekulace, náznaky a dohady. Nejinak je tomu i v tomto případě. Na Jedi: Fallen Order se nově zaměřil nejnovější podcast stránky MakingStarWars.net, která v minulosti odhalila detaily o Star Wars hře, kterou původně připravoval tým z Visceral Games, nebo podrobnosti o zápletce filmu Síla se probouzí. Moderátor Jason Ward tentokrát tvrdí, že byl v kontaktu s někým, kdo má k projektu blízko, a dozvěděl se, že půjde o něco na způsob The Force Unlashed, ale bez vlivu Mountain Dew.

Jinými slovy, Jedi: Fallen Order má být akční hra se zaměřením na využívání světelného meče a schopností Síly, ale bez přehnaných možností. Názory na kvality obou dílů The Force Unleashed se dost různí. Rozchází se i názory na to, jestli jsou akce typu sundání obřího Hvězdného destruktoru z oblohy pouze za pomoci Síly v rukou jednoho mladého cucáka neskutečně cool věc nebo neskutečná pitomost. Určité události The Force Unleashed v každém případě i na poměry Star Wars světa působily dost přehnaně a extrémně, což se nemá opakovat. Leckdo by také mohl kritizovat skutečnost, že série The Force Unleashed leckdy s reáliemi Star Wars vytírala podlahu a přizpůsobovala si je dost podle svého. To tentokrát samozřejmě nehrozí, protože Jedi: Fallen Order bude projekt po všech směrech věrný aktuálnímu kánonu.

Ward rovněž naznačuje, že bychom neměli počítat s kdovíjakými multiplayerovými možnostmi. Přímo prohlásil, že jestli chtějí fanoušci Star Wars multiplayer, měli by si nechat nainstalovaný Battlefront. Někteří optimističtější příznivci v tomto prohlášení vidí naději, že má Battlefront 2 nějakou budoucnost i po aktuálně chystaném obsahu Klonových válek. Protože jsou ale šance na něco takového mizivé, jelikož už nyní je hra v dost bídném a opomíjením stavu, spíše bychom měli předpokládat, že v následujících letech zkrátka žádná jiná multiplayerová Star Wars hra nevznikne.

Všechny informace, na něž upozornil třeba server PCGamesN, je samozřejmě třeba brát s rezervou, ale přinejmenším dávají smysl. Již víme o cílení Respawnu na singleplayer a nezapomínejme na to, že v týmu vývojářů operuje i jeden z klíčových tvůrců série God of War. A protože The Force Unleashed se dá do určité míry brát jako God of War ve Star Wars kulisách, jistá podobnost se dá očekávat. Jen aby Jedi: Fallen Order nalezl nějakou inspiraci i v sérii Jedi Knight, hlavně v dílech Jedi Outcast a Jedi Academy, které jsou koneckonců dodnes nepřekonanou demonstrací toho, jak má vypadat pořádný soubojový systém se světelnými meči.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama