Nintendo se chce v budoucnu zaměřit na nové značky
Novinka Nintendo se chce v budoucnu zaměřit na nové značky

Nintendo se chce v budoucnu zaměřit na nové značky

Smazaný uživatel

Smazaný uživatel

2
Platformy Nintendo Switch Switch

Japonská videoherní společnost tak chce čelit rostoucí konkurenci.

Reklama

Od svého uvedení v roce 2017 se konzole Nintendo Switch těší velké oblibě. Především v poslední době, kdy jsou nové konzole od Sony a Microsoftu stále nedostatkovým zbožím, a hráči se tak mnohdy obrací právě na Switch. Koneckonců byla tato konzole od Nintenda nejprodávanější konzolí minulých Vánoc. Šéf Nintenda, Shuntaro Furukawa, si je ovšem vědom rostoucí konkurence, jako je Sony a Microsoft. V rozhovoru pro magazín Nikkei (rozhovor přeložil magazín VGC) uvedl, že se Nintendo chce zaměřit na tvorbu nových herních značek, ale také na rozšiřování těch stávajících.

Samotný Furukawa přiznal, že je současná konkurence pro ně tvrdá. "Hry nejsou nutností života. Aby si zákazníci mohli vybrat hry, musí být pro ně zajímavé. Konkurence je tvrdá a já nejsem optimista. Sám se dívám a studuji různé formy zábavy. V budoucnu se zaměříme na vytváření nových herních sérií, stejně jako na rozšiřování dlouhodobých značek, jako jsou Mario a Zelda," sdělil Furukawa.

Na otázku týkající se nové verze Switche byl Furukawa shovívavější a vypadá to, že si na oznámení o novém Switchi ještě chvíli počkáme. "Neustále vytváříme nápady pro nové konzole, které trh očekává, ale existuje několik věcí, které nyní kvůli technologickým a nákladovým omezením nemůžeme udělat. Abychom vytvořili jeden kus hardwaru, musíme se hodně připravovat několik let předem, takže pracujeme bez zastavení," uvedl Furukawa.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama