Elder Scrolls Online: Morrowind – po stopách nostalgie
Speciály Článek Elder Scrolls Online: Morrowind – po stopách nostalgie

Elder Scrolls Online: Morrowind – po stopách nostalgie

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

15

První záběry z naší výpravy po nestárnoucí provincii.

Reklama

K patnáctému výročí legendárního RPG The Elder Scrolls III: Morrowind nám jeho tvůrci dávají možnost opět zamířit do provincie temných elfů. Tentokrát se do ní podíváme v rámci pomalu se blížícího datadisku The Elder Scrolls Online: Morrowind, který by k nám měl dorazit na začátku příštího měsíce. V našem dnešním fotospeciálu vám ukážeme výjevy a momenty z lokace, která si získala srdce nejednoho žánrového fanouška.

Příběh dobrodruha

Svou cestu po Morrowindu jsem započal debatou s kapitánem lodi, která mě zachránila před utonutím. Po krátkém rozhovoru, v němž jsem vyjádřil všechny své díky, jsem opustil vlhké podpalubí a vydal se vstříc nevelké obchodní stanici Seyda Neen, kde mi byla místním zákonodárcem objasněna situace panující v přilehlých městech a vesnicích.

Obdržené informace nasměrovaly mé první krůčky nejprve do nedalekých bažin, kde jsem nalezl srub dvou bratří, kteří mi nabídli zakázku, v jejíž rámci jsem měl vyčistit nepříliš vzdálené ruiny od mohutných zelených poloobrů. V jejich brlohu jsem narazil na monumentální sochu, kterou tam zanechali uctívači dreád, jež byli vypuzeni polointeligentními monstry. Objevená svatyně mi dala možnost pořádně si nacpat mé poloprázdné kapsy. Po jejím vybrakování jsem byl svými zaměstnavateli vyslán do sousední sluje.

Temnotou zalitá jeskyně mi po několika minutách bloumání odkryla velkolepou scenérii. Nikdy bych neřekl, že se pod zemským povrchem může skrývat taková nádhera. Na humanoidy jsem v podzemních chodbách narazil jen minimálně, primární osazenstvo sluje tvořila divoká zvířata, která chránila mohutného golema v jejím středu. Jeho zdolání nebylo nic snadného, nakonec se mi ho však po tuhém boji podařilo srazit na kolena a vytrhnout mu rozžhavené srdce z hrudi.

Žhnoucí srdce jsem ihned po poražení jeho vlastníka donesl dvěma bratřím, kteří se ho nemohli dočkat. Jejich přílišný zápal mě přinutil jejich společnost velmi rychle opustit a vrátit se do počátečního bodu mé výpravy. V obchodní stanici Seyda Neen jsem si nabral zásoby a vydal se plnit zakázky v přímořské oblasti.

Po splnění tří standardních zakázek v přímořských oblastech jsem se rozhodl vydat k rudě zářící sopce, která mě k sobě lákala silou, jež v ní byla ukryta. Výprava k vrcholu pomalu se probouzejícího obra nebyla vůbec snadná. Při svém putování kolem polorozpadlých ruin a lávových jezírek jsem musel čelit ohnivým elementálům, jejichž schopnosti byly vlivem sílícího vulkánu značně znásobeny. Přílišná efektivita zem spalujících monster mě po několika minutách lítého boje přinutila k útěku.

Nakonec jsem k vrcholu sopky vůbec nedorazil, místo toho jsem se dostal ke vstupu do potemnělého sídla časem dávno zapomenutých Dwarvenů, jejichž technologie strašila na místech, kde žili po celá staletí. Při průchodu starodávnými chodbami jsem narazil na různé typy protivníků. Svůj meč jsem musel kvůli svému přežití zkřížit s říčními trolly, lovci pokladů a mechanickými nepřáteli, které proti mně štval program jejich tajemných tvůrců.

Výpravou do dwarvenských ruin jsem své dobrodružství prozatím zakončil. V průběhu následujících týdnů se k TESO: Morrowind dozajista vrátím. Prozatím bych tento datadisk zhodnotil jako velmi povedený návrat ke kořenům série The Elder Scrolls. Minimálně starší hráči budou průchodem nově přidané provincie temných elfů unešení možná víc než základní hrou.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama