Zemřel Udo Kier, dvorní herec von Triera i hvězda Kodžimova chystaného hororu
V herních rolích se objevil od roku 1996 několikrát.
Saúdskoarabskému investičnímu fondu docházejí peníze
Hry jsou stabilní, problémy se skrývají jinde.
Zemřela Rebecca Heineman, programátorka, designérka a zakladatelka Interplay
Veteránka herního průmyslu podlehla v 62 letech rakovině.
Kauza Subnautica 2: Krafton měl vytvořit speciální tým pro boj s Unknown Worlds
Řediteli vydavatelství šlo možná o místo.
Recenze KCD 2 Mysteria Ecclesiae – záhady jak z pera Umberta Eca
Square Enix propouští napříč západními týmy
Cílem je zjednodušit organizaci a ušetřit 20 milionů dolarů.
NetEase zavřel kanadský tým s nadějným mysteriózním thrillerem ve vývoji
Čínská firma pokračuje v „masakru“ západních studií.
Propuštění vývojáři vynášeli informace, vysvětluje Rockstar
Mezitím čelí kritice dalších odborů.
Nintendo nepolevuje ve snaze dobýt kina, svoje značky si ale pečlivě hlídá
Další filmy jsou na cestě.
Switch 2 je nejrychleji prodávanou konzolí od Nintenda
Za čtyři měsíce se prodalo přes 10 milionů kusů.
Autor Dragon Questu obdržel jako první vývojář japonské státní vyznamenání
Júdži Horii převzal Řád vycházejícího slunce.
Do kauzy výpovědí v Rockstar Games se vložily britské odbory
Budeme vymáhat všechny právní náležitosti, avizují.
Persona 5 prodala i se spin-offy 13 milionů kopií
Jde o polovinu prodejů celé série.
Japonské firmy požadují, aby AI Sora nečerpala z jejich děl
Bandai Namco, Square Enix, Kadokawa a další píší OpenAI.
Rockstar tvrdě zamezil snaze o vznik odborů, propustil přes třicet lidí
Bezohledné a bezcitné, zní z odborů. Take-Two krok podpořilo.
Prodej EA představuje bezpečnostní hrozbu, tvrdí odbory
Apelují na úřady, aby akvizici přezkoumaly.
Heart Machine dva týdny před vydáním hry znovu propouští
Nevím, jestli do té doby ve studiu někdo zbude, říká vývojářka.
Esportové olympijské hry se v Saúdské Arábii neuskuteční
Z ambiciózní dohody sešlo.
Máme hotovou tak půlku. Zájemců je spousta, říká Romero o své hře
V létě přišel o financování Microsoftu.
Kodžima mohl dělat Matrix, o nabídce mu Konami neřeklo
Možná by se našel způsob, uvažuje vývojář.
Don't Nod vytvoří pro Netflix hru podle velké značky
Vývoje se ujme mladší, montrealská pobočka.
Potřebujeme fanoušky týmů stejně jako fanoušky značek, říká Phil Spencer
Vyjádření nesouzní s nedávnými kroky Microsoftu.
Ubisoft zvažuje, že udělá z RedLynx výhradně mobilní tým
Studio může přijít až o 60 lidí.