Hlavně celý demo je renderováno grafikou AMD Vega 56 (karta za 7k). Real-Time Ray Traced Reflections od Cryteku umí fungovat, jak na kartách od AMD tak od Nvidia. Což jasně opět dokazuje, že Nvidia s jejíma RTX kartama je další podvod stejně jako kdysi Nvidia Physx o kterém hlásal tábor zelených i Nvidia sama, že jakákoliv hra co ho nebude mit, tak to snad ani nebude hra. Sama Nvidia před necelým pul rokem z nvidia physx udělal open source a je volně ke stažení. Zrovna ted hraju Mafia II kde jsem si nvidia physx zapnul a vypnul srovnával jsem a skutečně je to fíčura bez který se dá, jak i čas ukázal obejit. AMD Vega 56 má vypočetní výkon skoro 9 TFLOPS a nová generce konzolí má mít podle informací až 12 TFLOPS čili majitelé budoucího PS5 a Xbox Any mohou být v klidu. Třeba Unreal Engine 4 potrebuje pouze RTX grafiky k rederingu Ray-Tracing, což jesně dokazuje že CryEngine 5.5 ma nad Unreal Engine 4.37 hodně hodně na vrch ostatně jako vždy. Bohužel už ne v počtu licencí.
@Marcus
@Markus: tvůj koment je k smíchu, jestli jsi ho fakt myslel vážně, tak pak je to dost smutný. Jednička je absolutně nejlepší díl série, Aurora Engine tomuhle RPG sedí jak @&#{>#< na hrnec + perfektní dabing. A mít na to takový náhled jenom proto že je to tolik nebo tolik let starý titul je fakt na hloubkovou psychoanalízu, kterou bych bez legrace na Tobě rád provedl.
@Corvus
Sis to trochu poplet ne? Chtěl jsi říct jeden z nejpoužívanějších, rozhodně né nejnádhernějších. Vůbec nejde o to kdo s ním umí a kdo ne. Takový The Vanishing of Ethan Carter je dle mého soudu asi graficky nejpovedenější v tomhle šíleným enginu a ani ta nedosahuje graf.kvalit prvního Crysis který běží na obstarožním CryEnginu 2. Proč ho asi EA prestala používat u svých her a radši koupila sakumprást celý DICE i s jejich Frostbite Enginem. A další příklad studio Bloober Team který udělalo Layers of Fear v Unity který vypadá po graf. stránc obstojně pro dnešní dobu a rok na to udělá Observer na UE4 a výsledek je hnus, jak z roku 2007 a jestě je to náročný jak prase, čili tvoje tvrzení jak kdo sním umí jsou naprosto zcestný. Chápu a uznávám názor jednotlivce, ale jsem rád že jsem se nenarodil s tvojí biologickou oční optikou.
Panenko Mariá, oni to zase obživují. Jestli to dokončí na tom UE4 tak to nemusejí žádný restart dělat, protože díky tomuhle příšernýmu enginu to vypadá po graf. stránce téměř stejně jako originál. Nechápu proč nezůstali u Unity nebo teď když CryEngine 5.5 umí konvertovat cokoliv v jakýkoliv míře z Unity do CryEnginu, tak proč nepřešli na CE. Jedno špatný rozhodnutí za druhým, z tohoto projektu nekouká nic dobrýho, ještě že jsem je nepodpořil na KS jinak bych se cítil jaksi dost podveden.
Další tragický rozhodnutí, které hře jenom ublíží. Tržby jim to rozhodně nezvýší. To pochopí, tak do roka až to hodí na GOG aby na tom zpětně alespoň něco trhli, když ani slevy moc fungovat nebudou. A nebo to do roka skončí na HB za 1$, tak jako ADR1FT ten dělal s Denuvem taky ramena a jak dopad pak už jim nepomohlo ani že to svinstvo vyndali.
Ne ty přidávají new funkce, ladí přehnaný či pomalý levelování různých dovedností, upravují ceny itemů, rozšiřují nastavení graf. menu atd, ale to chce tu hru mít a hrát jí a ne jen prázdně klafat.
Za to: fakt, fakt, FAKT hodně zapínám ABP. Já mám přes 100h a potkal jsem dva bugy co nemají vliv na gameplay, hraju od dne vydání čili zažil jsem všechny patche. Z recenze cítím snahu se zalíbyt protivávrystickým sluníčkářům. Jinak je to 10/10, hodit 7 nejlepší hře v dějinách lidstva ehmmm...
Tak to je primárně pro ty postižený lidi co se nemůžou hýbat. Ani rukama ničim. Pro ty je to požehnání. Stephen Hawking a stejně postižení mužou pařit středověk jako ti zdraví. Někde asi před čtvrt rokem jsem čet, že i u nás v ČR je nejakej típek co mastí PUBG přes tohle a nakládá těm bez zdravotního omezení.
Crysis 3 jsem Ti změřil Fraps Benchmark 60s druhá kapitola "Vítej v džungli" kde jsem šel od toho kde vylezeš k tý nedzemce Time: 60000ms - Avg: 58. 900 - Min: 42 - Max: 73. FullHD vše na velmi vysoký AA-0x. Ktý druhý otázce, jak to říct jestli C3 graficky bereš jako 100%, tak Hunt: Showdown je 85% na plný nastavení samozřejmě. SW: Battlefront 2015 nemám čili nemůžu soudit. Myslím si že tahle Alpha co byla je stejně takový to nahrubo a bude se tam měnit plno věcí do finále čili, jak tu furt někdo mluví o optimalizaci, tak ta se dělá až na úplný závěr, to je jako pokládat new koberec do obýváku a pak jít teprve malovat stěny a strop. Zřejmě není aktivovaný ani LowSpecMod 2-14 který "mírně" zjednoduší shadery což není zase nijak do očí bijící na kvalitě obraz neutrpí, ale fps vyletí vzhůru. všim jsem si že hra odesílala i telemetrický data , čili oni přesně vědí na jakým železe to jede a kolik to jede a jaký typ železa má většina a tomu se přispůsobí.
Ten týden co jsem hrál tu testovací verzi na zátěž serverů jsem vyhrál opravdu jen párkrát. Musím říct, že je to takový Dark Souls v močálech. Jinak mám gtx 970 což už je sterej krám a není tam ještě nebo aspoň nebylo Pokročilé grafické nastavení jen Grafické nastavení což je málo. Až tam bude a budu moci sundat stíny, vypnout AA tak se to pozitivně projeví. Na nízké detaily jsem měl při 1920x1080 avg 55fps na střední 47fps a vysoké 37fps.