@Horizont událostí
@Horizont událostí Zase bych to tak nehanil stylem "je to nehratelné", to je hodně daleko od pravdy. Je to hratelné a dá se na tom udělat slušný herní zážitek. Platí to však pro opravdu velké fanoušky a srdcaře, kteří si v tom najdou nostalgicky to svoje, ale obecně platí, že ta hra je špatně nastavená z hlediska herních mechanik, A-lifu atd. Takže A-Life - souhlasím, mizivé, špatný balanc boje - totální souhlas, stealth - dá se hrát, častokrát jsem volil a při velké snaze se dalo, ale v 80% stealth stejně končí přestřelkou, katastrofální technický stav hry - 50% souhlas, za hru jsem ale moc velkých bugů neměl, ale štvalo mě padání hry při emisi a některé další věci, ale hratelné to bylo relativně v pohodě i po grafické stránce to nebyl takový vyložený průser...
Já teda Stalkera 2 dohrál za 87 hodin, protože jsem nechtěl hře zbytečně obětovat více času, takže jsem prakticky zažil první, max druhý patch a jak zvenčí sleduju nové vycházející verze, tak jsem čím dál více utvrzen v tom, že ta hra měla být prostě ve vývoji klidně o dva roky déle. Už jen taková blbost, že největším "tahákem" je přidané noční vidění... nechápu, proč taková věc nebyla ve hře, stejně jako dodnes nerozumím tomu, proč ve hře není dalekohled, který byl v původní trilogii. Celkově mě to nedotažené herní pojetí mrzí, protože po stránce příběhu jsem měl kolikrát úplně mrazení i z cutscén, ale fakt mě nebavilo nekonečně dokola chodit 20 minut přes mapu pro 5 minutový kousek příběhu, k tomu se po cestě nekonečně potýkat s nelogičnostmi hry, kdy vás nepřítel trefuje brokovnicí na 50 metrů a vy do něj musíte z nenápadného křoví vysypat zásobník atd. apod... Těch nelogických a nedotažených herních mechanik je tam opravdu spoustu a jsem překvapen, že se téměř vůbec neopravují. Zase bych netvrdil, že ta hra je nehratelná, ale v porovnání s tím, co nabízela původní trilogie (na yt je spoustu srovnání herních mechanik, A-life funkčnosti apod.), je to, až zbytečně, slabší a prostší a ten herní zážitek to prostě kazí...Taky jsem byl dříve obhájce, ale nelze jinak.
Bože vy jste hrozný děcka. Kdyby to ztvárnění vylodění bylo realistický, tak jenom ta mise ti zabere x hodin a bude to největší nuda, protože ti lidi se asi taky moc v té situaci nebavili a přebíhat přes kulomety se jim moc nechtělo. Tak to prostě beru s rezervou ne? To je jak kdybyste řešili, že ve skutečnosti trvá fotbalovej zápas 90 minut a vám zápas na FIFA zabere 10 minut že je to nerealistický, že už jen nástup na hřiště trvá 5 minut...trošku si udržujte hranici mezi realitou a hrou panebože...Jo, bylo by fajn realističtější zpracování, ale omg...
Podle mě je tady střed dvou hlavních problémů. Hodnotit Andromedu as původní Mass Effect nebo jako úplně jinou hru, protože se v těch recenzích všude snad setkáte s větou typu "na takové jméno jako je Mass Effect je příběh béčkový" a podobný narážky. Co očekávat ? Když původní scénáristé trilogie jsou pryč z Bioware, tak asi nemůžete očekávat podobnou nálož příběhu. Myslím, že autoři hodněkrát a úmyslně říkali, že je tohle uplně jiná hra. Jasný, ať všichni recenzent kritizují příběh, animace a podobně, ale nemůžou to argumentovat "na poměry mass effect". Já sám očekával, že to prostě taková pecka jako předchozí trilogie nebude, už z čistě logickyho hlediska, protože se na to bude nahlížet hrozně kriticky vzhledem k úspěchu trilogie.
Tak proč si o tom něco nezjistíš, než si to předobjednáš ? To si naslepo předobjednal hru jen podle názvu v domnění, že tam bude hrdina ze dvojky ? Achjo... Btw. on tam je, ale ne jako hlavní postava.
Cituju: "Jedním z dobrých příkladů je koalice ras z Mléčné dráhy. U nich potřebovali v BioWare najít způsob, jak je vhodně přidat do hry, aby dávalo smysl jejich působení v novém příběhu" - tak pro začátek jsem zvědavej, jak vysvětlí (ať už třeba v kodexu) příběh kroganů. Někdo mohl na konci trilogie genofag vyléčit, někdo ne...takže už ze startu hezky mají co vysvětlovat ohledně kroganů , protože v Andromedě jak je vidět ze záběrů, krogani budou
Mají ještě dost času na všechno Neplašil bych tím že jsou ty pohyby divný... sám říkal Viktor, že je to rozpracovaná verze a že tam bude daleko víc animací zatím ty přechody mezi těma animacema souboje a zranění nevypadají hotově takže se nebojim že to tak zůstane Nicméně to vypadá neskutečně našláple, brutálně se na to těším
Jak někdo může napsat, že je Mass Effect tupé střílení bože ? ? Mass effect je jedna z MÁLA sérií, který vybočují z toho herního průmyslu... Jednička možná nebyla úplně top, ale taky vyšla v roce 2008 a udělala základ pro ME2, který bylo neskutečný a pro ME3, který už tak neskutečný nebylo, ale ta kvalita tam furt byla. Jedna z nejlepších sérii v herním průmyslu vůbec...
WRC 3 je snad jediná hra, která se nedala hrát z pohledu za autem... nechápu proč, ale prostě mě připadalo, že se to auto chová snad jinak v tom pohledu řidiče a ten pocit z rychlosti z kamery za autem je nulovej... když se podívám na záběry z WRC závodů tak to je hukot těch aut, prach a rychlost jak kráva... tohle je zvuk aka vysavač, a z pohledu řidiče minimální prožitek... bohužel jsou to jediný WRC : / chce to víc než tohle
Frostbite 3, Unreal Engine... je to fuk. Mass Effect je Mass Effect a i kdyby to mělo Ignite Engine, stejně si to koupím a zahraju. Engine v téhle sérii nebyl žádnej výraznej prvek, kterej by tu hru tvořil, když je všechno ostatní skvělý, tak je mi jedno jakej je engine )
Moc bych chtěl figurku Elizabeth. Značku BioShock mám dost v oblibě, jednička byla parádní, dvojka na tom byla hodně podobně a trojka ačkoliv s předešlými hrami nemá nic společnýho, tak je taky skvělá. Byl bych rád kdybych ji vyhrál
Tulivanek: Když řekneš mým rodičům ať mi koupí za x tisíc korun PS3 nebo XBOX360 a nechávají mě hrát místo toho aby se sami dívali na televizi... tak prosim
mě se to DLC moc líbílo a hlavně ta podmořská část patřila k tomu lepšímu z celé trojky Musím říct, že bylo dobrý zjistit proč a za jakým účelem a co vůbec Reapeři dělaji a co jsou zač, ale je fakt že mám zase nejasno v některejch věcech na druhou stranu.... kolik her vyšlo a bylo po nich mrtvý ticho a kolik her vyšlo a mluvilo se o nich další půlrok ? tak si říkám, jestli to nedělá BIOWARE naschvál, aby napnuli napětí pro další DLC