ltr33: Protože to tak je stanovený, aby konzolisti nebrečeli, že "next-gen" už nezvládá a firmy měly výdělky, protože hry na konzole mají vyšší hranici cen. No nic, chtěl jsem být vášnivý a pak jsem se podíval na tvůj profil, takže radši budu šetřit síly na někoho, kdo za to bude stát.
ltr33: Doporučoval bych ti se snažit věci chápat, i když jsou to jen přirovnání. Pokud jsi si myslel, že jsem tak blbej a myslím si, že hotelová služba je to stejné jako refresh rate, tak jsi na tom špatně. Pointa toho co jsem napsal je, že vy tu donekonečna budete hlásat, jak je 30 FPS v pořádku a že je to skoro stejné jako 60 FPS. Netuším, jestli to děláte kvůli tomu, že v tom rozdíl opravdu nevidíte nebo protože ho vidět nechcete (odmítáním skutečnosti trpí hodně lidí, jenž za něco utratí peníze a pak si uvědomí, že mohli investovat líp [tento syndrom má i název, z hlavy ho nedám]) . A ne, není to v programátorech, je to v slabém hardwaru konzolí. Můžeš se to snažit vyvrátit, ale nemáš ani jeden důkaz svědčící v tvůj prospěch.
rawneox: Co na to říct, chudí lidé si taky nemůžou dovolit nocovat v 5ti hvězdičkovém hotelu a říkají, že je to stejný jako spát pod mostem, ale je to jen výsledek chybějící zkušenosti.
rawneox: Přesně tak, jsou to jen čísla na porovnání šulina. Nechápu těch nových 1080p a 1440p, já jsi jdu užít své hry s filmovými efekty na 360p a 24FPS, pokrok je pro slabý.
rawneox: Pán porovnává video s hratelností, wow. Ale tak jestli umíš vydedukovat z gameplay videa, jak se to v reálu hraje, tak pak se hádám zbytečně a máš pravdu. Však proč se tu hádáme, že? Lidský oko stejně nad 24 FPS nevidí.
James Faith: Jenže FPS není jen záležitost grafiky. Zkus si na PC zahrát nějakou hru na 60 FPS a pak si ji zamkni na 30. Uvidíš, že už to takový zážitek není a hraje se to o dost hůř.
To obhajování sedláctví mě vždycky udivuje. Pokud někdo z vás nepozná rozdíl mezi 30 a 60 FPS, tak by měl rychle vyhledat pomoc očního lékaře. Ano, dřív hry šlapaly na 15 FPS. No a? Dřív se svítilo petrolejovou lampou a lidé byli spokojení, ale teď už ne. Všechno jde technologicky dopředu a já nevidím důvod, proč by hry nemohly také. Jinak také nechápu, proč to do 60 FPS podporují a nad ne. Čím dál víc se začínají používat monitory s refresh rate 144Hz, takže některým hráčům to může chybět. Pořád nerozumím tomu, proč by vývojářský tým nemohl v kódu pracovat s deltaTime (uplynulá doba od posledního snímku) . Pokud si někdo za něco žádá plnou cenu a není to hotové nebo to neobsahuje to, co by mohlo a mělo, tak si ty peníze nezaslouží.
Oni vlastně v původní zprávě neřekli, že to neumožňuje engine. Řekli, že místo toho, aby se zabývali vývojem těchto prvků hry, budou dělat úplně něco jiného. Jako vážně? To je tak těžký v tom 50ti členým týmu vybrat programátora, který přidá pár stovek řádků kódu ke stárnutí a grafika, který udělá jednoduchý model dítěte? Místo toho radši udělají "nové emoce" - Ctrl+C a Ctrl+V některé třídy ze zdrojového kódu, přejmenování, upravení hodnot (z veselý na naštvaný) a k tomu grafik udělá emotikon, který se bude objevovat nad hlavou Simíka. Ale proč? Proč dělají tak debilní kroky? Buď to bude součástí DLC nebo aby EA vypadalo jako svaté, tak si tyhle 2 DLC škrtnou ze svého seznamu plánů a prostě to součástí hry nikdy nebude. Ta firma mě nepřestává překvapovat.
Pustili jsme se do tebe stejným způsobem, jako ty do tvůrců těch modů, tys tu začal s odsůzováním cizí tvorby. 22 let taky není moc, tak tu prosím ze sebe nedělej nějakýho světovýho znalce a experta na originalitu. A pojem modifikace znám moc dobře, pane dvacetidvou letej vychovanče. No jó no, beru tvé komentáře s nadhledem, jak si to žádal na svém profilu.
Asi se zase jedná o fake. Nějaký uživatel Redditu, co o sobě tvrdí, že je zaměstnance Valve řekl, že se snažili převést svůj starý systém na Jira a omylem jej nechali otevřený pro všechny. Původní report bugu byl jen jeden s názvem "TEST" a všechno ostatní prý dotvořili trollové. A kdž jsem se díval na ten bugreport s přiloženými soubory, jednalo se o pád kvůli texturám z HL2