Vzhledem k absenci téměř jakékoliv techniky to bude nejspíš zaměřené na taktiku. Nespíš i nějaký typ ovládíní skupiny (nahánění mamutů do pastí atd) . Nejspíš to asi bude hodně o craftingu. Nuda by to ani být nemusela, přece jen z té doby máme akorát jeskyní malby ( a některé jsou až k neuvěření ) a mrtvoly, takže vývojáři mají celkem otevřené pole.
Kolousek001 : To je jasný, pro prodloužení herní doby a přidání dynamičnosti - kdyby snížili náročnost, tak si lidi budou stěžovat, že tam za chvíli nemaj co dělat. Takhle může být herní doba zachována nebo i prodloužena a hlavně oživena- přecejen né každej u toho sedí denně, takže interavly mezi levelováním jsou pro tyhle lidi důležité. Těch je většina
Proč idiocii, spíš na důvěře - na ks se předpokládá, že to budou malí vývojáři kteří se chcou někam dostat, né čorkaři. Ale vyjímky potvrzují pravidla.
Souhlas s "Alfajk". Navíc, pokud současná mentalita lidí nestačí na naučení se dementního ovládání, nemůže pak zbytek komunity chtít ve hrách vyžší obtížnosti, zápletky atd. jelikož to zbyla (asi) většina stejně nepochopí => nebaví ho to
MartasZLA: cd key a registrace je rozdíl ... registruješ svou hru někam na nějaký stránky - cd key je k instalaci a proti pirátům . el registrace bejvá u cdčka na papíru každopádně tohle by měl vědět prodavač (ka) v obchodě.