Tak nápad je to dobrý, stačí ho jen dobře zpracovat. Ale fandím jim, vypadá to vážně dobře 👍
Lukkys: Nemyslím si, že bude moc lidí kempit, protože pokud by každý kempoval, tak ta hra bude nekonečná a to asi nikdo chtít nebude, takže hráči by ve svém vlastním zájmu kempit neměli.... ale jsou lidi, kteří to nepochopí a stejně kemit budou. Vždy se někdo najde, bohužel. Snad něco vymyslí
Grafika sice může být důležitá, ale neměla by se upřednostňovat před hratelností, která může být katastrofální, ať už je grafika sebelepší. Můj názor na věc
Na minulého Aliena jsem se těšil tak moc a nakonec zklamání, takže tady k tomu budu přistupovat už s větší rezervou, i když to může být ve výsledku dobrá hra.
adames52: Teď jsem si pročítal fórum a tam se na to jeden člověk ptal. A naopak, tvůrci z toho nechtějí vytvořit jen další "tower-defense" hru. Bude to i hodně o boji mimo základnu, průzkumu okolí, hledání tajných zdrojů.... navíc bude možné postavit i více základen, zkrátka bude to mnohem otevřenější, než to vypadá
"The "base building" aspect of the final game is still being designed, so your ideas at this stage are welcome!
I see no reason we should limit the player to developing a single base. The main reason you would build things all in one place is to better protect your Eden Kit, but let's face it - We don't need another "tower-defence" game where you never leave the safety of your compound.
Our world should encourage players to explore and seek out more challenging enemies, hidden areas and pockets rich in minerals. Even if you "turtle up" like I described in my earlier comment, you would probably still need to go outside to obtain minerals to fuel your base. I must stress that none of what I'm talking about here is established design! "