Poslední kroky před vydáním thrilleru 12 Minutes
Twelve Minutes Novinka Poslední kroky před vydáním thrilleru 12 Minutes

Poslední kroky před vydáním thrilleru 12 Minutes

Ondřej Partl

Ondřej Partl

5
Platformy Xbox Xbox Series X|S Windows PC Xbox Xbox One

Vývojáři aktuálně dodělávají animace, zvukové efekty a optimalizaci.

Reklama

Vydavatelství Annapurna Interactive má na letošní rok rozhodně velice zajímavé portfolio nových her, kdy jedním z těch jejich nejambicióznějších a rozhodně nejzajímavějších titulů je 12 Minutes.

Tento interaktivní thriller totiž nabídne zápletku s časovou smyčkou, v níž se ocitne ústřední pár, pro nějž se běžná večeře stane velice nepříjemnou zkušeností.

Ve hře mimo jiné také uslyšíte hlasy několika známých celebrit, jako je James McAvoy, Daisy Ridley či Willem Dafoe.

S blížícím se vydáním nás posléze autoři seznamují se stavem vývoje, kdy svým fanouškům za pomoci blogového příspěvku představují poslední kroky, které je třeba před vydáním ještě udělat.

V posledních několika měsících se vývojáři zabývali především tím, že vylepšovali animace a doplňovali je o jejich nejposlednější mocap (motion capture) verze, kdy jejich natáčení bylo ukončeno minulý rok v říjnu. Tento proces byl posléze poměrně úmorný, jelikož pro kontrolu animací bylo třeba spustit různé skripty, aby se taková animace vůbec objevila. Navíc animátoři nemají přístup k náhledu těchto animací v kontextu dalších, tudíž nevidí, jak na sebe navazují, což je dost problémové, tedy se jedná o mravenčí práci.

Každopádně autorům aktuálně chybí vyřešit něco málo přes 400 animací, avšak jeden z pracovníků týmu, Luis Antonio, vytvořil speciální nástroj, který je umožňuje vidět i bez hraní samotné hry, tedy by to mělo jít už o něco rychleji.

Poslední kroky před vydáním thrilleru 12 Minutes

Jakmile tyto animace budou hotové, tak se tým přesune ke zvukovým efektům, přesněji na nastavování doby, kdy se jednotlivé efekty mají spustit.

S tím jsou spojeny i další práce na soundtracku, kde skladatel Neil Bones bude moci finišovat svou hudbu na základně finální editu samotné hry, aby tak zprostředkoval ty správné emoce.

Jelikož ale není předem dané pořadí sekvencí, které hráči budou dělat, tak je třeba vytvořit různé krátké variace, jenž se na sebe budou moci řetězit.

Z technického aspektu posléze přichází řada na optimalizaci, kdy vývojáři přesně ví, kolik objektů ve hře mají, jak zde funguje světlo, apod., takže se mohou vrhnout na to, aby hra běhala na všech zařízeních co nejlépe.

Níže se můžete podívat na dvě textury gauče, kdy vpravo vidíte původní neoptimalizovanou verzi, zatímco vlevo je verze již optimalizovaná, který využívá o dost méně polygonů.

Poslední kroky před vydáním thrilleru 12 Minutes

Kromě toho se ale pracuje i na podpoře gamepadů, přepínání profilů a dalších technických aspektech.

Hlavním cílem aktuálně tedy je, aby se autoři dobrali k finálnímu buildu hry, jenž půjde dohrát od začátku do konce bez nějakých velkých bugů. Poté přijde řada na otázky typu - zda funguje ovládání, je tempo v pořádku či jestli jsou hádanky pochopitelné, kdy následně může dojít ještě k dalším úpravám, ať už příběhovým či herním.

Až toto všechno bude hotovo, tak přijde na řadu lokalizace, vložení hry do schvalovacího procesu pro konzole a také najití toho správného data pro vydání.

V této době se také můžeme těšit na mnoho nových materiálů, jenž budou mít za úkol tuto hru promovat.

Rozhodně to ale vypadá, že autoři ještě mají pořádný kus práce před sebou, tudíž jim držme palce.

Pokud by vás zajímala různá doprovodná videa či zvukové ukázky, můžete navštívit přímo zmiňovaný blogový příspěvěk.

Samotný titul by měl pak vyjít letos, a to na PC, Xbox One a Xbox Series X/S.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama