Zpět na článek

Diskuze: Recenze Red Dead Redemption 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
2. 12. 2018 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedna z nejlepších her této generace. Rockstar Games stvořili jeden z nejhezčích a nejvíce reálných herních světů vůbec. Ať už se jedná o skvěle napsaný příběh, plný živoucích charakterů. Nádherné a obrovské prostředí. Čítající zasněžené hory, zelené pláně, plantáže, bažiny, lesy nebo třeba obrovské město Saint Denis či ostatní menší městečka. Včetně Austinu z prvního dílu. Atmosféra by se dala krájet. Pomáhá tomu jak skvělé nasvícení tak i hudba (jedna z nejlepších ve hře). Nemluvě o té uvěřitelnosti, o tom zážitku z hratelnosti. Někomu to možná může vadit. Ale jakmile si zvyknete na ty zdlouhavé animace, pohyby, nabijení, střelbu, nutnost starat se jak o sebe tak i o koně tak z toho vzejde fakt silný a nikde neviděný zážitek. 10/10

PKX77
PKX77
Level 1 Level 1
9. 11. 2018 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mistrovské dílo.

lolin666
lolin666
Level 6 Level 6
7. 11. 2018 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodně mi ta grafika připomíná Uncharted 4 nevim proč ? a už jsem zažil celkem dost bugů ale jinak je to pecka zatím mě to baví. ??

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
4. 11. 2018 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Normálně recenze nečtu a už vůbec nekoukám na videorecenze. Tahle hra je výjimka. A bohužel musím říct, že takovýhle strohý článek se absolutně nedá srovnat s desetimintovou videorecezí. Zrovna u takhle masivní hry to strašně chybí.

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
4. 11. 2018 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mimochodem, kdo hledá zajímavý nový western na PC nebo něco trochu jiného než RDR, podívejte se na tohle... https://www.farflame.cz/clanek22.htm

Vampýr
Vampýr
Level 1 Level 1
4. 11. 2018 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim říct že samotnej příběh mě vůbec nevtáhl do hry.Bude to hlavně tim jak obsáhlý sou dialogy mezi gangem.I přesto se mi mise zdáli až na pár vyjímek jednotvárný.Dokonce sem skipoval i cutsceny,což je u mě obrovská vyjímka.Naopak od prvního epilogu sem si přišel na sví.Vidět mapu z RDR1 v Euphoria engine je parádní zážitek,všechny ty cestičky,kaňony,a Městečka.Ve hře je tolik promakanejch detailů,a animací že si jich hráč kolikrát ani nevšimne.Tak komplexní herní svět,co se týče postraních aktivit,úkolů,a náhodných událostí,nedokáže zopakovat snad už ani samotný R*.

Benal
Benal
Level 1 Level 1
4. 11. 2018 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Politika Rockstaru se mi nelíbí, ale hry dělat umí, to se jim musí nechat. Radši bych si to zahrál přeložené a na PC, takže zkusím počkat. Když z toho nic nebude tak si to za rok nebo dva pořídim od někoho kdo dohrál na konzolích. Moc se mi totiž nechce podporovat vývojáře. Naštvali mě s těmi jejich marketingovými čachry okolo GTA V a ted i kolem Red Dead. Kupovat nový určitě nebudu. Nemám rád když někdo dělá voly ze svých vlastních fanoušků. Oni si i tak vydělají dost. :)

Johny
Johny
Level 20 Level 20
4. 11. 2018 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benal Pokud chceš čekat na češtinu tak tomu dej tak rok minimálně. Na PC to vyjde si myslím do léta 2019, ale na tu češtinu si ještě extra budeš muset počkat. S tou koupí to mám velice podobné. Za to co dělají je taky nechci podpořit, ale snad se udržím a nenaskočím na hypetrain když hru oznámí na PC a nekoupím nějakou edici. Ještě jsem zvědav na Online, jestli jej dodrbou.

Theogreel
Theogreel
Level 1 Level 1
4. 11. 2018 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám technickou otázku. Jak funguje ukládání hry? Je to čistě autosave, čistě manuál nebo obojí?

ovi
ovi
Level 25 Level 25
Hlavní platforma: PC
4. 11. 2018 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Theogreel Všechno.

Jakub Němec
Jakub Němec
Level 1 Level 1
4. 11. 2018 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Theogreel Obojí, já ručně ukládal jen při odchodu ze hry.

Starboy1337
Starboy1337
Level 1 Level 1
4. 11. 2018 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jednu stranu říct, že dílensky je to skvělé dílo. Svět funguje výborně a jak píše autor svět se bez Arthura Morgana (Callaghana) obejde. Nicméně, prvních 40% je příběhově o ničem. Zachraňuje to několik vtipných misí, ale jinak velká slabota. Hra je utahaná, všude celkem daleko. Ale možná je to tím, že srovnávám s hrami předchozími a na nikdy to příběhově nebude mít na GTA San Andreas. Uvidíme co online, ale bojím se, že to bude grind jako GTA Online. I tak bych dal 9,5/10

Makaveli
Makaveli
Level 1 Level 1
4. 11. 2018 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi takhle, zaslouzene 10/10 a hra roku jednoznacne. Tolik zabavy a vseho mozneho, nic tomu nechybi. Mise jsou zazivnejsi a zabavnejsi vic jak GTA a to GTAcka miluju, tolik ruznorodeho a zadny stereotyp, R* odvedli dokonalou praci :)

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
4. 11. 2018 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Největší chyba je absence češtiny, chvíli jsem hrál, ale narozdíl od jedničky je tam plno rozhovorů a rozhodnutí. Třeba jednou na pc s titulky od fanoušků.

pecanz
pecanz
Level 1 Level 1
4. 11. 2018 06:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se na to hrozně těšil, od doby kdy šla koupit digitálka, jsem ji měl předobjednanou. No a odehráno mám asi tři hodiny, a na hru si ani nevzpomenu... Bohužel RDR2 není pro každého.

Docik
Docik
Level 26 Level 26
4. 11. 2018 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pecanz to nechápu, jak je to možné? Mně se popravdě stalo, že jsem nedohrál Spidermana, prostě mně začalo štvát jak mně hra sebere spidermana a strčí mmi vždy Milese nebo Mary Jane a musím se někde plíži. Tak jsem odehrál asi tak 10 hodin si myslím, necelých, řekl bych že jsem byl před koncem a už jsem to prostě nezapnul znovu... Takže to do jisté míry chápu, ale Red Dead? Je možná fakt že to má pomalejšíá začátek, i když podle mně je to OK. Umíš anglicky, nebo nerozumíš příběhu? Za sebe určitě doporučuji dej tomu ještě šanci, za mně je to jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál.

Docik
Docik
Level 26 Level 26
3. 11. 2018 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já se až po dohrání příběhu dozvěděl jak moc velká svině v téhle hře můžu být :D jednoznačně nejlepší hra co jsem kdy hrál

mesyas
mesyas
Level 1 Level 1
3. 11. 2018 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nelíbí se mi na hře pár věci. Například skinování a lootování jsou ze začátku působivé, ale po nějaké době hodně otravně. Od cca 15h už ani nelootuju, ale kupuju si věci. Druhým příšerným bodem jsou koně, je to víc realistický, ale opravnu otravné, když si koně nepřivoláš kdykoliv(jedeš vlakem někam a pak musíš pelášit pěšky pro koněm protože ten za tebou nepůjde), dále je to zakopávání a narážení do stromů, tady se jenom směju jak Arthur odletí :D Jsem teprve na 35%, ale už vím jak příběh dopadne ~~ Podle mě docela levně vyřešený story, Smrt Arthura? No tááák. A Epilog na chlup stejný jako v RDR, akorát místo Jacka tu máme Johna. Kluci z Rocstaru mohli vymyslet něco lepšího~~ P.S kožich legendárního medvěda ti nikdo neukradne a taky nikam nezmizí, máš to u Trappera.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
4. 11. 2018 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mesyas Takže se mi kožich teleportoval. No to je dobře. Prý mi z něj někdo něco vyrobí ale nezachytil jsem kdo. :D To stahování mě rozesmálo. Tu kůži sundá jak deku :D

MOLLY
MOLLY
Level 37 Level 37
3. 11. 2018 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rockstar myslí ve svých hrách na každý detail, to se v herní brandži jen tak nevidí. Docela jsem koukal na jedno video na yt s postřehy - například se koním mění varlata podle venkovní teploty atd., takovouhle blbost by 99% vývojářu vůbec neřešilo. Prostě takhle mají vypadat hry. Není divu že R* nemá vůbec žádnou konkurenci. Škoda snad jen toho že to nefrčí na 60fps

Johny
Johny
Level 20 Level 20
3. 11. 2018 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No co jsem tak koukal na reddit, tak jsem zjistil, že recenze médií opravdu nejde brát vážně. Skoro každá recenze je 90+. Ale na redditu se najdou lidi, kteří hru vůbec nemusí. A není jich málo. Ale asi nikdo z recenzentů neměl koule hře dát menší číslo než 80. Tedy až na Slant magazine, ale ten moc nejde brát vážně. No jsem zvědav, až to vyjde na PC, na recenze na Steamu a až si to zahraju. Tenhle typ her mě baví, ale ta realističnost tomu může hodně ublížit a mě odradit.

Duuku
Duuku
Level 25 Level 25
3. 11. 2018 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Ja bych treba reddit nebral moc vazne. Najde se tam vsadim se spousta zhrzenych PC hracu co doted nevydejchali ze to neni na PC a vylevaji si srdicko kde muzou. Jestli te bavi tenhle typ her ver ze tohle bude taky :) Mam tam nahrano uz peknych sakra nekolik hodin, podle procent hlavniho pribehu ani zdaleka nejsem v polovine a hadam ze me jeste peknych par desitek hodin neskutecny zabavy ceka. Tak intenzivne sem se bavil naposled snad u Witchera 3.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
4. 11. 2018 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duuku Tak od toho je metacritics aby si tak hráči léčili bebíčka nulovým hodnocením. A to napříč všema platformama.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
4. 11. 2018 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duuku Myslím že právě posty na redditu kde je dost upvotu od lidí, se dá brát seriózně. Metacritic bych nebral vážně. Tam ty 0 protože to není na PC nebo protože Rockstar je špatné studio, padají raz dva.

fordzy
fordzy
Level 1 Level 1
4. 11. 2018 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Ale vždyť I záporné reakce hráčů jsou naprosto v pořádku. Rockstar přece není povinný vytvořit hru, která potěší každého. Jako jedni z mála v branži mají tu moc vytvořit drahou áčkovou hru pro užší publikum. To že je hra realistická a pomalá přeci neznamená, že je objektivně horší než jiné mainstream hry. Takovýchto unikátních her by bylo potřeba více, aby si I ostatní vývojáři uvědomili, že v rozmanitosti tkví krása.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
4. 11. 2018 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fordzy Jasně s tím naprosto souhlasím. Jde ale o to, že nepříjdu na metacritic kouknu kolik to má uživatelské hodnocení a vytvořím si obrázek. Tam ty hodnocení většinou nemají pořádný důvod. Proto si raději přečtu názory na redditu. Nebo i hodnocení na Steamu bych bral seriózně. Pokud teda nebylo "review-bombed".

GreenArrowCZE
GreenArrowCZE
Level 20 Level 20
3. 11. 2018 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rad ze to neni na PC

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
3. 11. 2018 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GreenArrowCZE Proč to? I kdyby to bylo na PC, hrát tě to nikdo nenutí. Já doufám, že to na PC časem vyjde.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
4. 11. 2018 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Protože si to přeje od začátku co to ohlásili. Proč? Nevím, asi mu PC nějak ublížil. Asi je to konzolista co rád hází špínu na ostatní. Jinak nebojte. Na PC to vyjde příští rok. Do půlky 2019 by to tu mohlo být.

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
4. 11. 2018 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Me by to potesilo, kdyby to vyslo na PC, ale zaroven ani nevadilo, kdyby to nevyslo :)

Johny
Johny
Level 20 Level 20
4. 11. 2018 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bonny Jako mě by to asi jen mrzelo kdyby to nevyšlo. Že bych byl nas*anej to asi ne. Jen by to byla škoda. Ale život jde dál, budou další hry. Tak jak jsem přežil GoW, Spidermana a další konzolovky, tak bych přežil i toto. Život nekončí. A to že si nechám utéct takové hry? No co. Moje chyba.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
4. 11. 2018 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Přesně tak. Pokud si koupím novou generaci PS (což mám zatím v plánu), tak tam to doženu. :D

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
4. 11. 2018 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Já si myslím to samé. (To, že to vyjde. :D).

zinga
zinga
Level 21 Level 21
4. 11. 2018 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Možná proto, že se někteří písíčkáři na konzolisty rádi povyšují.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
4. 11. 2018 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zinga Ono to je stejný. I konzolisti se povyšují. Ale to neznamená, že když ostatní tak musíš i ty.

zinga
zinga
Level 21 Level 21
4. 11. 2018 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Já se na nikoho nepovyšuji. Každá platforma má plusy a mínusy. Já jsem z konzole přešel na PC a znovu jsem se k ní vrátil. A přiznám se, že mám škodolibou radost, když si "písíčkáři" nezahrají nějakou PS exkluzivitu pravě proto, že osobně znám 2 takový kokoty, kteří považují "konzolisty" za "podřadný druh". :-)

Johny
Johny
Level 20 Level 20
5. 11. 2018 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zinga To "ty" jsem myslel obecně, ale vyšlo to jak vyšlo. Nechtěl jsem tím říct že ty zrovna se povyšuješ, ale tak všeobecně, snad chápeš. Rozumím tomu. Každý zná nebo viděl někoho kdo se druhému posmívá že má to nebo tohle, ale jak říkám, je to na obou stranách. A už to, že jsou exkluzivní hry je problém, který akorát rozděluje herní komunitu a pak to takhle vypadá. Já to říkám furt, každý by měl mít možnost hrát tu samou hru na tom na čem by chtěl. Mít tu možnost. Ale kvůli těmto velkým firmám jako Sony a Microsoft tu jsou pak vedeny "války" co je lepší. Přitom by opravdu stačilo nes*at na ostatní a dopřát každému své dílo. Ale peníze jsou peníze.

zinga
zinga
Level 21 Level 21
7. 11. 2018 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Exkluzivity jsou součástí konkurenčního boje. Sony má lepší ex. hry, Microsoft má výkonnější konzoli. Jen ať se "hoši" perou, hráči z toho budou jen těžit. Peníze budou vždy rozdělovat společnost.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
3. 11. 2018 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hustá hra snad vyjde přeci jenom na PC.

spoock
spoock
Level 23 Level 23
3. 11. 2018 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mi se grafika na origo ps4 dostala pod kuzi, kdyz clovek každou chvili nekouka na youtube videa z vyssich verzi. Doufam, ze R* opravi nektere otravne bugy a jeste poladi optimalizaci v mestech. Pomalost a tezkopadnost hry si uzivam, nechci hru projet za mesic.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
3. 11. 2018 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem v deseti procentech a pořád mě to nebaví. Hra je neskutečně utahaná a nemá žádné tempom a navíc mi ukradla drahou kůži z medvěda jen proto že jsem šel zachránit ožralého faráře a nebylo ho kam naložit. Před tím jsem si zahrál pokr v kterém jsem strávil asi víc času než v misích a grafika na běžné PS4 není zrovna působivá. Ale občas jsou tam dobré vtípky na které si už ale nevzpomenu ale mise si asi pamatuju všechny protože jich ještě moc nebylo. Co ale oceňuju je zpracování a kolik maličkostí z různých her nacpali do jedné. Že event který se ve hře bude vyskytovat třeba i jen jednou má vlastní zpracování, animace i ovládání i když by to ostatní udělali cutscénou. Zatím toho nemůžu říct mnoho dobrého.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
3. 11. 2018 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Čtu podobné názory napříč internetem, přijde mi to že bratři Houserové si splnili své sny, že úplně zapomněli na zábavu pro obyčejného hráče. Od GTA IV s tím realistickým pojetím koketují, ale zatím se jim to povedlo vždy vyvážit. Jsem dosti zvědav jak se ta hra bude prodávat dlouhodobě a jak se popasují s onlinem, nevěřím že je tak velký trh na tak specifickou hru. Sám hru plánuji koupit, jestli vyjde na PC.Jednak mi přijde že zvolili jiný přístup než u GTA V , což já velice oceňuji, protože pětka je mišmaš všeho a po dohrání se tam nedá nic dělat.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
3. 11. 2018 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines me tahle utahanost open worldu, ktery cloveka nikam netahnou, taky vubec nebavi, kdyz jsem videl tu mapu, malem jsme se osypal, tahle hra proste neni pro me, nemam rad hry, u kterych si clovek pripada, ze se hra vyziva v plejtvani casem hrace, viz ty kone a milion dalsich veci

skylines
skylines
Level 0 Level 0
4. 11. 2018 01:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk To mě až moc nevadí celkové volné tempo otevřených světů. Mě vadí tempo tohohle. Tady je to až moc. Člověk až zajásá když si koupí rychlejšího koně ale to mu moc dlouho nevydrží protože mu dojde stamina a už je z něj zase šnek.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
3. 11. 2018 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pri sledovaní niektorých vecí z RDR2 sa mi vynárajú spomienky na rok 2008 a GTA IV, kedy som s rovnakým úžasom sledoval pokrok v tej sérii. Tá Euphoria ma neprestáva fascinovať...

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
3. 11. 2018 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trošku nechápu tu chválu na příběh, mě osobně spíš přišel takový jako celek průměrný a strašně předvídatelný, nic moc originálního a spíš jde o dobře odvedenou řemeslnou práci. Myslím že se z toho dalo vytřískat mnohem víc, než jen spoléhat na fanservis. Popravdě zapamatovatelný mi přijde jen konec třetí kapitoly a něco z šesté, zbytek mi přišel takový OK ale nic z čeho bych si sedl na zadek. Drží to hlavně postavy a interakce s nimi. Střelba je taky taková zvláštní, ale víc mi při hraní vadil pohyb postavy, je takový těžkopádný jako by vážila snad dva metráky, stejně tak souhlasím s animacemi, třeba stahování zvířat vypadá ze začátku dobře ale později když už jich za sebou máte 100, tak to zdržuje :D Jinak smysl pro detail i svět vypadá fantasticky, o to víc mě mrzí fotomod, který prostě stojí za starou belu a radši bych ve hře viděl klasický fotomod jako v Spider-manovi anebo Assassinovi než v podobě foťáku. Hra je to skvělá, baví ale za mě tak 8.8 z 10 :D Jinak mi přijde strašně na škodu, že tam prakticky vykrádají sami sebe akorát že tentokrát na konci hry dostaneme místo synátora jako v jedničce Jhona, jako celý epiolog mi přišel zbytečně strašně natáhly i když bylo nad slunce jasný, jak to skončí. Stejně tak se mohli vyhnout smrti Arthura a mohli jeho absenci v prvním RDR vysvětlit mnohem elegantněji a líp, než že prostě umřel,

SedllY
SedllY
Level 1 Level 1
3. 11. 2018 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super recenze. S mínusy jsem na tom úplně stejně. Jasná hra roku. :)

HyperTrain

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to se ozval ten pravý. Slovosled 3. třídy, 2x a tam kde měla být použita čárka(místo prvního a) a opomenuté velké písmeno na začátku věty. Čárky ti taky moc neříkají. Odsazení od tečky taky nic. LoL Raději neopravuj češtinu když si ji sám neohlídáš ve 3 větách. A evidentně se snažíš shodit někoho, komu závidíš znalost Aj. Souhlasím s Arthurem. Nic si z toho nedělej, nikdo tu moc neřeší korektnost češtiny. Hezké obsáhlé a podnětné komenty. Za mě názory k zamyšlení. I s chybama je vidět že jsi alespoň inteligentní. Sám jsem se začal Aj na stará kolena učit před pár lety. Skvělá investice... Minimálně na dovolené se mi to již několikrát zůročilo a co se her a filmů týká nečekám několik měsíců na dabing nebo překlad.

KingArthur

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HyperTrain Neboj nedělám, jsem lenoch a nechávám za sebe psát telefon. Moje chyba... Každopádně jak jsi řekl, člověk co je schopen napsat 3vety slohově úplně špatně a přitom tě vnich poucuje že neumíš česky, to se nedá brát vážně. Díky za pochvalu. Nesnažím se říct že jsou lidé negramotni, ale že umět anglicky je potřeba a spoléhat neustále na nějakého dobrodince není nejlepší cesta. Když jsem se naučil anglicky i já co podle "některých" neumím ani česky. Může tedy naprosto kdokoliv. Pak nebude potřeba nic zavidet. Když už jsi se zapojil co říkáš na příběh ty?

KingArthur

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je super o 3 víc než většina našeho národa. A to tě rozhodne cti. Ne opravdu není těžké odhalit na jaké 2 tábory se gang rozdělí vzhledem k tomu že v prvním díle lovis zbytek tohoto gangu. :-D Co se Shakespeara tyce, k němu se to ani přirovnat nedá. Spagheti Wester je o pár století jinde a styl vyprávění příběhu je trošku odlišný, už jen tím že protagonisté nemluví ve verších. Já spíš mluvil o skvěle napsaných postavách, zaporaka poznáš i v dobré detektivce ale ne vždy je příběh o obrovských překvapeních a zvratech. Někdy stačí když je dobře odvypraveny a postavi mají co nabidnout. Jak sis jistě vsimnul tak autor se záporné postavy ani nesnažil skrýt. Od prvního okamžiku víš že snimi bude problém protože to ví i Arthur. Na to nemusíš být Sherlock aby sis tyhle věci dal dohromady. U Colomba jsi taky věděl kdo je vrah, ale lidi bavilo jak svým dumyslem dostává zločince do úzkých a přinutí je udělat chybu aby jej dopadnul. U Titanicu jsi taky věděl že se potopi a V právé poledne taky není příběh plný extra zvratů a tak můžu pokračovat klidně těch 900stran. Prostě vědět jak to skončí a to i vzhledem k tomu že je to prequel a je to dost jasne nemění nic na kvalitě napsaného příběh. Většina her s historickými kořeny neuměla zakomponovat do příběhu tehdejší život s takovým detailem a přitom stále poutave. Max Payne taky nebyl bůh ví jak originální námět příběhu ale jeho vyprávění díky skvělému dabingu byla bomba. Defacto vykradl Punishera a přidal trochu love storky. Ovsem dost silně pochybuju že jsi očekával všechny eventy které příběh provázejí. Snad jsi nemylis že jsme až tak naivní. :-) Spoilerovat ostatnim nebudu. Už jen vzhledem k tomu že je to prave prequel mi tvoje výtky přijdou absurdní. Ovsem je to samozřejmě tvůj názor a každému se líbí něco. Jen vytýkat to, co bylo vpodstate očividné již před vydáním mi přijde jako vyčítat Batmanovi že se příběh moc točí kolem Batmana. Samozřejmě pokud jsi schopen napsat poutavejsi příběh bez klišé, což je dnes už skoro nemožné a v každém příběhu nějaké najdes, klidně mi jej můžeš poslat. Rád si jej přečtu i pokud to bude mít 9 000 stran a chválou šetřit nebudu. '-) Hra slov a vykreslení emocí a postav umí občas udělat lepsi příběh než obří zvrat E. A. Poe a další jemu podobni jsou myslím skvelim příkladem co se literatury týče. A pokud zmíním historický román mluví to samo za sebe. Tam se taky vždy tak úplně nehralo na šokující konce. Většinou pokud radil mor či podobná epidemie či nemoc mohl jsi se spolehnout že na něj někdo z hlavních postav umře. Pokud jde o dobu pistolniku není těžké typnout že někoho zastřelí. Ovsem co to vlastně pro příběh znamená a že by to vlastně mohl vše být lépši nebýt jedné neovlivnitelne události obzvláště pak pokud znáš touhy a sny te postavy může zanechat opravdu silný dojem. Takový stařec a moře se také nestal slavnou knihou protože by starého pana nečekaně vykuchala jeho vnučka a pohřbil jej do moře. Takže pokud se bavíme o historické literatuře ke které jsi se milne uchylil mluví naprosto proti tobě. A to většina těch příběhu právě zmíněný prequel ani nemá takže nemáš obří spoiler ještě před tím než tu knihu otevřeš.

Reklama
Reklama