Od svého předchůdce se bude v mnoha ohledech lišit.
Tvůrci Shadowrun Returns ze studia Harebrained Schemes se vracejí na scénu s novým projektem, který se bude od svého předchůdce v mnoha ohledech lišit. Necropolis je third-person roguelike akce využívající akční bojový systém v reálném čase (Shadowrun Return mělo tahový), který nemá být pouze o nekonečném a hloupém mačkání tlačítka. Boj tak bude založen na správném načasování, což má podle vývojářů přinést rychlé a smrtící pohyby. Abyste uspěli, budete se muset naučit předvídat nepřátelské útoky a ve správný čas chytře použít kombinaci těžkých a lehkých útoků.
Dungeony budou procedurálně generované a dokonce se budou měnit i v průběhu hraní. Stane se tak ve zvláštních oblastech, které změní svůj vzhled, tvar...
Špatně nezní ani další informace. Britský Eurogamer se dozvěděl, že v Necropolis budou nepřátelé bojovat i mezi sebou, takže si nebudete připadat jako lovná zvěř. Co se týče samotné zápletky, ta bude hodně praštěná a celkově zvláštní. Vžijete se do dobrodruha, který byl uvězněn v domě, kterému vládne šílený Arch-Mage.
Zatím nemáme k dispozici žádný gameplay. Hra je teprve na začátku svého dlouhého vývoje, počítat s ní můžete v průběhu roku 2016 pro PC, Mac a Linux. Eventuálně ještě na konzole.